Web Analytics
More
    Reklāma

    Gatavojoties jaunā EX30 modeļa prezentācijai, Volvo izplata plašāku tehnisko informāciju

    Jaunākie raksti

    Šā gada 7. jūnijā Volvo oficiāli prezentēs savu jaunāko un arī mazāko elektriskās saimes modeli EX30, kas visādā ziņā ir intriģējošs piedāvājums autoražotāja modeļu klāstā. Lai veicinātu ažiotāžu, Volvo izplatījuši nedaudz plašāku tehnisko informāciju par šo auto.

    Kā izteicies Volvo ilgtspējas vadītājs Anders Nits, auto uzreiz būs pieejams ar divām dažādām bateriju versijām – 51kWh litija-dzelzs-fosfāta (LFP) baterijām, kā arī 60kWh niķeļa-kobalta-mangāna (NMC) baterijām. Ražotāja pārstāvis intervijā Autocar paudis, ka, izmantojot lielāko akumulatoru, auto ar vienu uzlādi varēs nobraukt ap 480 kilometriem.

    Domājams, ka šīm aplēsēm varam piekarināt vārdus “WLTP ciklā”, kas nozīmē, ka reālais nobraucamais attālums dzīvē būs mazāks – ap 400 kilometriem, kas visā visumā arī nav slikti.

    Idejiski šis auto kopumā paredzēts kā pilsētai domāta mašīna, kas ārpus tās izbrauks salīdzinoši reti. Kā jau rakstīju, tas būs mazākais elektriskais Volvo pārredzamā nākotnē, piedāvājumā iekārtojoties zem XC40 un C40 Recharge modeļiem. Autoražotāja pārstāvji jau iepriekš izteikušies, ka ir atrasti divi pretējie poli, proti, EX30 ir mazākais modelis, bet EX90 ir flagmanis un lielākais modelis. Pagaidām Volvo neplāno kaut ko mazāku vai arī lielāku par šiem auto. Jaunais EX30 būs pieejams arī ar dažādos izpildījumos, proti, kā aizmugurējās piedziņas vai pilnpiedziņas auto.

    Autoražotājs īpaši uzsver, ka šis būs dabai draudzīgākais Volvo līdz šim un tā oglekļa nospiedums pēc 200 tūkstošiem kilometru būs par 25% mazāks nekā C40/XC40 Recharge modeļiem. Lai to sasniegtu, auto plaši izmantoti atkārtoti pārstrādāti materiāli – apmēram 25% alumīnija un 17% tērauda, kas izmantoti ražošanā, ir atkārtoti pārstrādāti. Arī aptuveni 17% salonā esošo plastmasas daļu ir no atkārtoti pārstrādājamiem materiāliem, savukārt pats auto veidots tā, lai pēc tā utilizācijas pēc iespējas vairāk varētu pārstrādāt.

    Jaunais Volvo EX30 savu pasaules pirmizrādi pieredzēs 7. jūnijā un, kā tas iepriekš ziņots, tas būs pieejams abonēšanas formā, proti, to nevarēs iegūt savā īpašumā, bet gan abonēt lietošanai. Volvo šādā veidā cenšas piesaistīt gados krietni jaunāku auditoriju nekā Volvo standarta pircējs un viņi domā, ka šāds piedāvājums būs interesants cilvēkiem, kas dzimuši 90.-to gadu beigu beigās un 21. gadsimta pašā sākumā

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma