Quantcast
More
    Reklāma

    “Meta” nākas pārdot “Giphy”, ciešot zaudējumus teju 350 miljonu dolāru apmērā

    Jaunākie raksti

    Pirms trim gadiem “Meta” nāca klajā ar visai apjomīgu darījumu, par ap 400 miljoniem ASV dolāru iegādājoties kustīgo bildīšu GIF servisu “Giphy”. Uzņēmums toreiz norādīja, ka darījuma galvenais mērķis ir GIF attēlus integrēt “Instagram”, kur tos varētu pievienot gan privātajās ziņās, gan storijos. Tiesa, sakarā ar kaitējumu konkurencei “Meta” no šī pirkuma tagad nākas šķirties un pārdot “Giphy” par smieklu cenu augstas kvalitātes maksas satura servisam “Shutterstock“.

    “Meta” iegādājās “Giphy” 2020. gada maijā, taču jau drīz pēc tam šis darījums nonāca zem Lielbritānijas konkurences regulatora lupas, kas 2021. gadā lika “Meta” atcelt šo pirkumu. Regulators savu lēmumu pamatoja ar kaitējumu konkurencei, norādot, ka šādā veidā tiks palielināta “Meta” ietekme tirgū. Marka Zakerberga vadītais uzņēmums gan šo spriedumu pārsūdzēja, taču pērn tomēr piekrita šķirties no “Giphy” un ar regulatora svētību to pārdot.

    Tā nu tagad tapis zināms, ka laimīgais pircējs ir neviens cits kā “Shutterstock”, kam izdevies “Giphy” iegādāties par 53 miljoniem ASV dolāru. Tikmēr “Meta” atliek vien plēst matus, jo “Giphy” iegāde beigu beigās nesa milzīgus zaudējumus ap 350 miljonu dolāru apmērā. Vienlaikus darījuma ietvaros “Meta” vismaz saglabās piekļuvi “Giphy” bibliotēkai, ko var izmantot visos savos produktos.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma