Samsung paziņojis, ka tomēr dos priekšroku Google meklēšanas dziņa izmantošanai, lai arī iepriekš izskanēja runas par Bing meklētāja izvēli. Protams, te ir runa par Samsung pašu izstrādāto Internet Browser un par lieliem maksājumiem.
Meklēšanas dziņu izvēle nav nejaušība, jo Google un citi konkurenti nekautrējas ierīču ražotājiem maksāt par savu meklētāju iekļaušanu viedierīcēs. Cik var noprast, Samsung no Google par meklētāja iekļaušanu produktos saņem ap 3 miljardiem dolāru gadā. Samsung izvēle par labu Google meklētājam šoreiz saistāma arī ar citām sadarbībām uzņēmumu starpā.
Pagaidām neoficiāla informācija norāda, ka Samsung arī nav pārliecināti par Microsoft aizraušanos ar mākslīgo intelektu. Microsoft jau šobrīd ar mākslīgo intelektu aprīkojis ne tikai Bing meklēšanu, bet arī Swiftkey ekrāntastatūru.