Web Analytics
More
    Reklāma

    Seat līdz 2030. gadam varētu atteikties no auto ražošanas, kļūstot par pilsētas mobilitātes zīmolu

    Foto: Mārcis Gaujenietis

    Jaunākie raksti

    Spāņu autoražotājs Seat līdz 2030. gadam varētu pilnībā atteikties no autoražošanas, tā vietā kļūstot par pilsētas mobilitātes zīmolu, cenšoties piedāvāt produktus gados jauniem klientiem, kas dzīvo lielākās pilsētās. Par to ziņo medijs Autocar, atsaucoties uz vārdā nenosauktu cilvēku Seat iekšienē.

    Pērn Volkswagen koncernā ietilpstošais Seat piegādāja 385 tūkstošus mašīnu, kas ir par 18% mazāk nekā gadu iepriekš. Ražotājs tajā vaino pusvadītāju un citu komplektējošo detaļu trūkumu, taču industrijas eksperti norāda, ka Seat šobrīd nav elektrisko modeļu un arī tas uzskatāms par trūkumu.

    “Šobrīd Seat saglabājam modernu, piedāvājot hibrīdtehnoloģijas un efektīvus iekšdedzes dzinējus līdz pat šīs desmitgades beigām. Šobrīd analizējam, kādu lomu ieņems Seat brīdī, kad tiks pārtraukta iekšdedzes dzinēju lietošana. Seat varētu pārtapt par mobilitātes pakalpojumu sniedzēju un pilsētas mobilitātes zīmolu. Tā mērķauditorija būtu jauni cilvēki, kas dzīvo pilsētās,” citēts uzņēmuma pārstāvis.

    Šobrīd vienīgais elektriskais Seat produkts ir “Mo” elektriskais motorolleris. Iepriekš pastāvēja plāni radīt arī elektrisku modeli, bet pagaidām tas iepauzēts un elektrisks Seat neesot gaidāms vismaz līdz 2026. gadam. Nav garantijas, ka vispār taps elektrisks Seat, savukārt elektromobilitātes attīstības loma atvēlēta Cupra zīmolam.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Arčiņš
    10.05.2023 12:12

    Un kas ir Cupra Born? Ok tas pats ID3 tikai Seats.

    Biteme
    10.05.2023 12:21
    Reply to  Māris Bergs

    Tikpat atsevišķs kā Limbažu piens, kas tiek pildīts pakās Rīgas piena kombinātā vai Valmieras pienā (sk. atzīmi pie derīguma termiņa) ?

    Usinss
    10.05.2023 13:09
    Reply to  Māris Bergs

    Jā, tikai pilnais modeļa nosaukums ir Seat Cupra…. un seat dīleri izplata… Noteikti saprata, ka Cupras brands iet daudz labāk. Un veco brendu pārorientēs vai vienkārši nogalinās…

    Skābene
    10.05.2023 15:09
    Reply to  Usinss

    Nu protams, ka mašīnas ar normāliem motoriem iet labāk par mazlitrāžas nīkuļiem! :)

    Skābene
    10.05.2023 15:06
    Reply to  Māris Bergs

    Leon ir gan Seat, gan Cupra piedāvājumā.
    Citiem vārdiem raksts par to, ka Seats maina nosaukumu uz Cupra, bet vecais nosaukums tiks izmantots kaut kam citam, nevis mašīnām.
    Agrāk bija Maybach un Mercedes, bet tad izdomāja, ka nav ko čakarēties un būs Mercedes Maybach! :) Varbūt pieredzēsim arī Cupra Seat. :D

    Biteme
    10.05.2023 12:18

    Ejot pa ietvi, būs jāstumj nost no ceļa vēl viena veida mikromobilitātes uzparikte))

    xs1
    10.05.2023 12:29
    Reply to  Biteme

    Nedaudz ar ēšanu var uzbremzēt, ja vairs nevar uz trotuāra ar stāvdrāzi izmainīties :)

    Biteme
    10.05.2023 13:47
    Reply to  xs1

    Man riebjās ejot pa ietvi līkumot starp barjerām, jo reti kurš stāvusdrāzējs to novieto tā, ka tas netraucē. Ja kādam netraucē – apsveicu ar tolerances līmeni.

    Krotow
    10.05.2023 14:23
    Reply to  xs1

    Muļķības. Vnk ir stavusdrāzēji, kuri koplietošanas drāžamo pēc lietošanas nespēj atstāt tā lai tas nav pa kājām pa trotuāru gājējiem. Laikam kāds ģenētisks defekts.

    digitalk
    10.05.2023 15:50
    Reply to  Krotow

    vecāki stāvus drāzušies ;)

    Reklāma