Japāņu autoražotāja Toyota galvgalī pavisam nesen notika izmaiņas un par priekšnieku kļuva Kodži Sato, viņam nomainot Akio Tojodu. Sato vadībā Toyota apņēmusies veikt vērienīgas investīcijas elektroauto attīstībā, lai panāktu konkurentus un tas radīja bažas, ka Toyota varētu novārtā atstāt savu “Gazoo Racing” sporta zīmolu, taču tā nenotiks.
Sato sarunā ar Autocar izteicies, ka Toyota turpinās strādāt ar šo zīmolu un iespējams kādus projektus varētu realizēt pat ātrāk nekā sākotnēji plānots. Skaidrs, ka viņš neatklāja nekādas plašākas detaļas par nākotnes projektiem un iespējamajām mašīnām, kas varētu saņemt GR inženieru aprūpi un uzlabojumus.
Nevaram izslēgt, ka Toyota attīstīs kādu elektrisku GR mašīnu – viņi 2021. gadā prezentēja elektriska sporta auto konceptu. Šādam auto potenciāls tirgus un arī konkurenti, piemēram, zināms, ka Porsche attīsta jaunās paaudzes Cayman, kas būs tikai elektrisks. Lexus gatavo elektrisku LFA pēcteci, pie elektriskiem sporta auto strādā arī citi autoražotāji.
Smieklīgi redzēt, kā iet līkumā un sānslīdē elektriskais vāgens. Pirmšķietami, ka auto nav savā florā un faunā nokļuvis.. jauniešiem neaizsniedzams sporta veids
Jauniešiem būtu jānodarbojas ar sporta veidiem, kur pietiek ar apaviem, apģērbu un pieejamu, pašiem nopērkamu aprīkojumu un palīdz attīstīt fizisko formu, pacietību un izturību.
Lai dārgie, tehniskie un eksotiskie sporta veidi, kuros Latvijā bieži vien pat nav kur trenēties, paliek pusmūžam, kad ir daudz piķa un laika.
Yaris GR ir pēdējo gadu labākais Toyota veikums!