Web Analytics
More
    Reklāma

    Škoda jau šogad prezentēs jaunās paaudzes Superb un Kodiaq, nākamgad sekos uzlabotā Octavia

    Jaunākie raksti

    Čehu autoražotājs Škoda nedēļas gaitā izplatīja informāciju par kopumā sešiem gaidāmajiem elektriskajiem modeļiem nākamo trīs gadu laikā, taču Škoda ir ražīgi pastrādājuši un jaunumi gaidāmi arī mašīnām ar iekšdedzes dzinējiem – no mazliet klusākiem un ne tik skaļiem paziņojumiem zinām, ka šogad sagaidīsim modernizētos Kamiq un Scala modeļus.

    Lielie jaunumi gaidāmi rudens pusē, kad ieradīsies divi no Škoda aktuālajiem flagmaņiem, proti, jaunās paaudzes Superb un Kodiaq modeļi. Jaunais Superb arī turpmāk būs pieejams “liftback” un universāļa izpildījumā. Kodiaq joprojām būs septiņvietīgs SUV, bet Škoda uzsver, ka abi modeļi būs nopērkami ar plug-in hibrīda jaudas agregātiem, kā arī tajos tiks izmantoti “modernākie benzīna un dīzeļa dzinēji”.

    Reklāma

    Ņemot vērā gan Škoda, gan visa Volkswagen koncerna virzību uz elektroauto, šī, visticamāk, būs pēdējā Superb un Kodiaq paaudze, kas izmantos iekšdedzes dzinējus. Superb ražošana pārcelta uz rūpnīcu Bratislavā, kur tas tiks ražots kopā ar jaunās paaudzes Passat. Kā zināms, tieši Škoda vadīja jaunā Passat izstrādi – gan Superb, gan Passat būs tehniski identiski modeļi.

    Nākamgad pusmūža uzlabojumus sagaidīs Škoda bestselleris Octavia, kam nākamgad paredzēts feislifts. Zināms, ka 2026. gadā Škoda piedāvās elektrisku universāli, kas būs Octavia līdzinieks, tāpēc paliek atklāts jautājums, kas notiks ar iekšdedzes dzinēju lietošanu šajā ļoti populārajā modelī.

    Eksperti norāda, ka Škoda nebūt nesteigsies ar atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem – čehu zīmols pārņemis Volkswagen koncerna EA211 saimes dzinēju attīstību un turpinās to uzlabošanu, lai tie atbilstu jaunākajām izmešu prasībām. Zināms, ka Škoda piesaistīs aptuveni 150 cilvēkus, kuru uzdevums būs strādāt pie šo dzinēju attīstības, tāpēc prognozējams, ka vismaz hibrīda formā iekšdedzes dzinēji Škoda mašīnās vēl kādu laiku paliks.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Karlis
    05.05.2023 14:59

    Kautkā derētu aizliegt prezentēt kautko jaunu ik pa 2 gadi. Ja runā par auto, tad 5g būtu minimums.
    Tas nav zaļi domājoši, un drīz būs politnekorekti.

    Reklāma