Web Analytics
More
    Reklāma

    Škoda līdz 2026. gadam sola vismaz sešus jaunus elektriskos modeļus

    Jaunākie raksti

    Škoda oficiāli paziņojusi, ka līdz 2026. gadam čehu autoražotājs nāks klajā ar ne mazāk kā sešiem jauniem elektriskajiem modeļiem. Tas nozīmē, ka var sanākt arī pat kāds modelis vairāk. Kā pirmais no tiem būs “Compact” modelis un tas tirdzniecībā nonāks jau nākamgad ar nosaukumu “Elroq”. Šis auto tiek attīstīts kā Karoq elektriskais pēctecis un tā garums būs aptuveni 4,5 metri.

    2025. gads solās būt notikumiem īpaši bagāts – Škoda nāks klajā ar jaunās, otrās paaudzes Enyaq un Enyaq Coupe modeļiem, kā arī sagaidīsim kompaktklases elektrisko modeli, kas līdzināsies Volkswagen ID.2all konceptauto redzētajam. Pagaidām šis auto apzīmēts kā “Small”, bet zināms, ka tas būs aptuveni 4,1 metru garš, savukārt ietilpībā tas līdzināsies šobrīd aktuālajam Scala modelim. Sākumcena plānota ap 25 tūkstošiem eiro.

    Viens no interesantākajiem piedāvājumiem ir “Combi”, kam būtu jānonāk pie klientiem 2026. gada. Tas būs Octavia izmēru elektriskais universālis, aptuveni 4,7 metrus garš. Šī auto aprakstā rakstīts “Bestseller reinvented”, tāpēc ar lielu pārliecību varam teikt, ka šī tiešām būs Octavia elektriskā alternatīva. Visbeidzot parādi noslēdz modelis ar apzīmējumu “Space” – tas ir aptuveni 4,9 metrus garš, septiņvietīgs SUV. Šo konkrēto auto mēs jau esam redzējuši pērn prezentētajā Vision 7S konceptā.

    Lai šos mērķus piepildītu, Škoda nākamo četru gadu laikā investēs 5,6 miljardus eiro, savukārt pašas mašīnas būs veidotas Škoda jaunajā dizaina valodā, kas nosaukta par “Modern Solid”. Ražotāja mērķi paredz, ka šīs desmitgades beigās 70% pārdoto mašīnu jābūt elektriskām. Fotogrāfijā redzamās auto skices ļauj virspusēji nojaust, ko Škoda ir iecerējuši darīt ar saviem jaunajiem modeļiem.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Gundars
    27.04.2023 16:39

    Kādreiz tas auto purns bija domāts dzinēja novietošanai. Tagad, kad baterijas ir plakana plāksne pa visu grīdu, neko jaunu izgudrot nevar un to pašu kompozīciju turpina tālāk. Tas pats ar ventilācijas restēm, kādreiz tās deva gaisa plūsmu radiatoram, kurš dzesē motoru, tagad tik un tā bliež to pašu, vienkārši aizliekot priekšā platsmasas vāku. Komiskākais ir BMW, kuram nāsis kā reiz paliek arvien lielākas. Nja, tizaineri, tizianeri …

    Krotow
    27.04.2023 17:47
    Reply to  Gundars

    “Purns” kalpo arī kā drošības buferis sadursmes gadījumā. Bez tā sadursmju ar smagām sekām būtu vairāk. Vojādžeru un šarānu sadursmju skaits ar ķeskainu iznākumu nemelo. EV “purnā” visbiežāk sēž sprieguma pārveidotājs un BMS. Reizēm arī pa virsu – otrs bagāžnieks. Par BMW “bebra zobiem” gan piekrītu. Dizaineris laikam ne to pulveri bija iešņaucis.

    Last edited 11 months ago by Krotow
    Biteme
    27.04.2023 18:08
    Reply to  Krotow

    Varbūt ka tie purni jātaisa daudz īsāki, tikai kājām vieta? Lai būtu sajēga, ka par kļūdām būs jāmaksā pašam. Un blakussēdētājam.
    Tad arī auto nebūtu tik lieli, kā tagad – mazāka slodze uz ceļu, arī sastrēgumi mazliet īsāki.

    Krotow
    27.04.2023 18:57
    Reply to  Biteme

    Varbūt jā, varbūt nē, taču drošības prasības to tāpat neļaus. Un interesē tavas domas pēc tam kad kad vecā šarānā frontālā sadursmē nositīs tavu bērnu vai tuvu radinieku.

    Biteme
    27.04.2023 17:16

    Škoda. Electric. Let’s explode.

    Reklāma