LMT grupas uzņēmums SIA “LMT Retail & Logistics” saņēmis Konkurences padomes atļauju un iegādājies “Elektronika Serviss Group”, kurā ietilpst savstarpēji saistīti Latvijas uzņēmumi SIA “Elektronika Serviss” un SIA “Servicenet”, kā arī Igaunijas uzņēmumi AS “Speleta” un OU “Servicenet EE”.
Līdz ar “Elektronika Serviss Group” uzņēmumu pievienošanu “LMT Retail & Logistics” paplašinās savas kompetences un darbības lauku un turpmāk līdzās mobilo telefonu, viedierīču un planšetdatoru servisam, ko līdz šim nodrošināja sadarbība ar zīmolu TSC, klientiem nodrošinās arī datortehnikas un sadzīves tehnikas remontu visaugstākajā līmenī. Līdzīgi kā TSC, arī “Elektronika Serviss Group” uzņēmumi ir pēcpārdošanas servisa pakalpojuma sniedzēji, taču citās preču kategorijās, vairāk fokusējoties uz datoru, televizoru un citas sadzīves tehnikas remontu.
“LMT Retail & Logistics” valdes priekšsēdētājs Rinalds Kalniņš uzsver: “Līdz ar darījuma pabeigšanu esam kļuvuši par viedās tehnikas remonta un servisa līderiem Baltijā. “Elektronika Serviss Group” uzņēmumiem ir sevišķi liela pieredze mazās un lielās sadzīves tehnikas remonta jomā un vairāk nekā 60 dažādu zīmolu autorizācijas. Apvienojot TSC un šo kompāniju jaudu un pieredzi, spēsim gan paplašināt esošo elektrotehnikas servisa pakalpojumu klāstu, gan apmierināt augošo pieprasījumu un veicināt Latvijas pakalpojumu eksportu.”
“LMT Retail & Logistics” vadošie finanšu konsultanti darījumā ir “Superia”. Darījuma juridiskās konsultācijas sniedz “ZAB Eversheds Sutherland Bitāns”.
Un cenas paliks tās pašas – dārgāk nekā nopirkt rezerves iekārtu lombardā.
Lombardu kontingents arī te apgrozās, kā izrādās.
Tava māte no lombarda
lmt kantori remote dargak ka nopirkt jaunu vai ari pec 3-4 gadus jaunus modeļus atsakās remontet vispar jo esot tikai pārdošanas kantoris
Rakstu bija jāsaprot kā “LMT tagad paši veiks pārdoto preču garantijas remontu”.
Kāpēc tikai (viņu) pārdoto? Jebkuru.
Pirmkārt jau pašu pārdoto. Kas varbūt nemaz nav slikti, jo visticamak būs ātrāk kā gaidīt, kamēr telefonu vai ko tur aizvedīs uz remonta vietu un atpakaļ.
Tas viss ir slikti,jo tsc servisa kvalitāte ir zemkritikas piečakarējas kur var lai nebūtu garantija,piemēram austiņās ir sērs un maksā ragā. Tai pašā laikā ideal samainīja..un izskatās pēc tirgus monopola..
Vēēē, ka tikai nav klients cūka kurš savu cūcību grib notušēt ar uzbraucienu meistaram. Sēru no austiņām pats varēji iztīrīt. Zobu bakstāmos un vates kociņus taču vēl tirgo.
Diemžēl nē, austiņai bija defekts,skaņas kropļošana un nebija,tsc pateica ka klients vainīgs jo lūk atrada sēru, diezgan dīvaini gan,jo austiņas lieto ausīs un dabiski ka tur veidojas sērs,kas avr nonāk austiņās, taču aizvedod uz ideal bez problēmām secināja ka tas ir rūpnīcas defekts un samainīja. 5sc kasās pie ka var piekasīties,laikam jau tu pats esi no tsc meistariņš..
Ar TSC nav sakara. Taču ir privāti labota elektronika, kur klients iegāzis visādus mēslus. Vai nošmekojis ārpusi līdz bomzīgam izskatam, un pat nekautrējas.
Ar zobu bakstamo tu avri savus z9bis bakstīt
tsc zin tikai cenas ar 00 – 100 un uz augsu
otrs kantoris nav “sliktaks” remonta tirgu lmt nav daudz izveles tagad tele2 un bite bus ari lmt klienti…
Kādreiz savs remonta serviss bija Elkoram, bet nobeidzās.
Viss atkarīgs no cenu politikas un atšūšanas politikas(“tas jau nav garantijas remonts”).
Vispār jau servisiem garantijas remonts ir tikpat izdevīgs, kā maksas, jo to apmaksā ražotājs.
Mani šī ziņa iepriecina. Pēc teorijas tagad visu savu saplīsušo mantu varēšu nest pa taisno uz LMT filiāli un lūgt sūtīt uz servisu. Nebūs vairs jābrauc stundām līdz Rīgai, lai nodotu mantu servisā.
Ja līdz šim LMT visādas telefonu/austiņu iekārtas bez maksas jau fīrēja prom uz TSC, tad tagad to pašu darīs ar servicenet.