Web Analytics
More
    Reklāma

    Lamborghini Revuelto ir 1001 zirgspēku V12 hibrīds – ražotāja jaunais flagmanis

    Jaunākie raksti

    Itāļu superauto ražotājs Lamborghini jau pirms dažām nedēļām pamazām sāka izziņot informāciju par gaidāmo superauto, kas aizvietos Aventador, ražotājam veicinot intrigu ap gaidāmo auto. Tagad Lamborghini mūs iepazīstinājis ar Aventador mantinieku – jauno modeli sauks Revuelto un tas iezīmē jaunu ēru Lamborghini vēsturē – tas ir pirmais plug-in hibrīds uzņēmuma vēsturē.

    Reklāma

    Mašīna pilnībā būvēta no jauna, pat oglekļa šķiedras šasija ir izstrādāta no jauna. Auto saglabā klasiskās Lamborghini iezīmes – tas ir zems un ļoti plats, turklāt uz to ar garantiju atskatīsies visi, kas to pamanīs.

    “Man patīk motocikli un vienmēr ir fascinējoši automašīnu pasaulē ienest idejas no motocikliem. Šajā reizē esam aizņēmušies ideju par priekšējo lukturu novietojumu,” stāsta galvenais dizaineris Mitja Borkerts. “Mums ir šis jaudas agregāts un varam teikt, ka tas ir viens no pēdējiem V12 dzinējiem, tāpēc to atzīmēsim! Izdarām tā, lai tas ir redzams! Tieši tāpēc auto dzinējs ir redzams no ārpuses,” uzsver Borkerts, norādot, ka uzdevums ir bijis saglabāt Lamborghini DNS, taču nekopējot pagātnes vai esošos modeļus un to izskatu.

    Auto garenbāze ir palielinājusies par aptuveni 8 centimetriem, tāpat tas ir kļuvis par pāris centimetriem augstāks, kā rezultātā salonā ir būtiski vairāk vietas. Tas bija viens no aspektiem, par ko sūdzējās Aventador klienti. Mēs, protams, runājam par superauto, tāpēc nevajag iedomāties sazin ko, taču kājām esot atvēlēts vairāk vietas un arī aizmugurē var nolikt kādus sīkumus, piemēram, rokassomiņu vai porfeli.

    Arī Lamborghini iet līdzi laikam un ražotājs aprīkojis savu auto ar digitālajiem risinājumiem – auto aprīkots ar 12,3 collu digitālo instrumentu paneli, savukārt tā grafiskais un vizuālais noformējums mainās atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma. Viduskonsolē iebūvēts 8,4 collu multimediju ekrāns, kas novietots vertikāli, savukārt pasažiera pusē ir vēlviens 9,1 collu liels ekrāns, kas var attēlot visu to pašu informāciju, kas pieejama vadītājam.

    Kā ziņots iepriekš, auto sirds un dvēsele joprojām ir 6,5 litru atmosfēriskais V12 dzinējs, kas ir padarīts vieglāks nekā iepriekš – dietas pasākumi ļauj ietaupīt 16 kilogramus, savukārt pats dzinējs attīsta 814 zirgspēkus. Ražotājs to vēlas saglabāt tik ilgi, cik vien iespējams, turklāt iespēja sasniegt 9500 apgriezienu minūtē nozīmē ražotājam raksturīgo, vājprātīgo skaņu. Auto aprīkots ar divsajūgu automātisko astoņpakāpju pārnesumkārbu. Ražotāja pārstāvji uzsver, ka mašīna aprīkota ar visām jaunākajām, labākajām tehnoloģijām un motors saņēmis dažādus uzlabojumus, lai vadītājs neizjustu jaudas pārrāvumus vai kādus citus trūkumus. Auto aprīkots ar trim elektromotoriem, viens iebūvēts ātrumkārbā, bet vēl divi ir uz priekšējās ass, pa vienam katram priekšējam ritenim. Elektromotorus apgādā 3,8kWh baterija. To iespējams uzlādēt no rozetes, bet to var izdarīt arī V12 motors. Ja nu gadījumā vēlaties klusi atstāt kādu vietu, nepamodinot visus ar V12 rēcienu, tad auto pāris kilometrus spēj nobraukt tikai elektriskā režīmā.

    Sistēmas kopējā jauda ir 1001 zirgspēks, taču atsevišķos braukšanas režīmos jauda nedaudz samazināta. 100km/h sasniegšanai vajadzēs 2,5 sekundes, bet maksimālais ātrums tuvosies 350km/h.

    Pirmās piegādes sāksies nākamgad, savukārt Revuelto cena vēl nav izziņota. Šī auto ražošanas procesā tradicionālās vērtības tiek kombinētas ar jaunāko un modernāko – auto dzinējs un virsbūve tiek radīti ar rokām un salikti kopā, savukārt oglekļa šasijas detaļas tiek radītas ar labāko, jaunāko inventāru, turklāt daļa no iekārtām paredzētas tieši šīs mašīnas ražošanai.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma