Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” kļūst arvien nepievilcīgāks nemaksājošiem lietotājiem

    Jaunākie raksti

    “Twitter” maksas abonements “Twitter Blue” oficiāli pastāv kopš 2021. gada jūnija, savukārt Latvijā tas pieejams no šī gada marta. Abonements sniedz virkni iespēju un priekšrocību, tostarp profila verifikācija un zilais ķeksis, iespēja labot ierakstus, redzēt mazāk reklāmu, ievietot garākus ierakstus utt. “Twitter” saimnieks Īlons Masks nupat nācis klajā ar vēsti, ka aiz maksas sienas drīzumā ievietos dažas līdz šim brīvi pieejamas funkcijas, tādējādi padarot “Twitter” par arvien nepievilcīgāku un garlaicīgāku sociālo tīklu parastajam lietotājam.

    Masks paziņojis, ka no 15. aprīļa tikai maksas lietotāji jeb “Twitter Blue” īpašnieki tiks rādīti “For You” sadaļā kā lietotnes ieteiktie profili. Tāpat no šī paša datuma tikai maksas lietotājiem būs iespēja piedalīties aptaujās, kas līdz šim bija pieejams visiem. Pamatojot šādu lēmumu, Masks norāda, ka tas ir vienīgais reālais veids, kā apkarot platformā esošos botus.

    Reklāma

    Vienlaikus funkciju aizlikšana aiz maksas sienas ir arī labs veids, kā mudināt vairāk lietotāju iegādāties abonementu un uzlabot “Twitter” finansiālo situāciju. Runājot par to, Masks arī nesen izteicies, ka, viņaprāt, “Twitter” kā uzņēmuma pašreizējā vērtība sasniedz ap 20 miljardus ASV dolāru. Tas ir uz pusi mazāk par to summu, par kādu Masks pērnā gada oktobrī to iegādājās. Viņš arī piebildis, ka uzņēmumam pavisam reāli draudēja palikšana bez naudas, taču tagad situācija uzlabojas. Ņemot vērā daudzo reklāmdevēju aiziešanu no “Twitter”, 2023. gada sākumā uzņēmuma ieņēmumi bija par 40% mazāki nekā pirms gada.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Mareks
    28.03.2023 14:46

    Tas būs labi, ka novāks to For You sadaļu, jo tas ir pilnīgi bezjēdzīgs pasākums…

    Krotow
    28.03.2023 15:14

    Kādas nu kuram problēmas. Čivinātāju esmu lietojis tikai kā palīgrīku lai ielogotos Delfi un vēl šur tur. Un tagad tas vairs nav aktuāli.

    mmbds
    28.03.2023 19:33

    Paywall neuzlabos reklāmdevēju atgriezšanos, jo reklāmai vajag pēc iespējas lielāku un plašāku auditoriju, bet šādi turpinot, auditorija tikai saruks.
    Ņemot vērā ka arvien vairāk un vairāk servisu paslēpjas aiz paywall, tad ikmēneša maksājums par ikdienas pakalpojumiem tikai aug un aug…jau tagad daudzi atjēdzas ka ikmēneša summas par dažādiem servisiem ir kļuvušas pārāk lielas…nereti pat daudzu simtu apjomā, kā rezultātā viņi sāk revidēt abonementus un atteikties no mazāk interesantiem vai mazāk svarīgiem abonementiem.

    Reklāma