Zīmols Levi’s, kas pazīstams ar dažādu džinsa apģērbu ražošanu, gatavojas izmantot digitāli veidotus cilvēku modeļus, kas radīti ar mākslīgā intelekta palīdzību.
Levi’s noslēdzis sadarbību ar Amsterdamā bāzēto digitālo modeļu studiju Lalaland.ai, lai radītu dažādus cilvēku atveidus. Tas darīts ar domu, lai pircējiem būtu pēc iespējas vieglāk saprast, kā konkrētais apģērba gabals varētu izskatīties uz viņa auguma aprisēm. Tāpat šis ir veids, kā samazināt resursus, apģērbus bildējot uz dažādiem cilvēkiem, šo darbu atstājot mākslīgā intelekta ziņā.
Tāpat tas ir lielisks veids, kā drēbju attēlošanu padarīt plašāk pieejamu un iekļaujošu, ja klients neatbilst parasti smalko cilvēku modeļu miesasbūvei. Lalaland.ai mērķis ir ļaut klientiem redzēt dažādus apģērba gabalus uzvilktus viņu digitālajam atveidam, kas ir ļoti reālistisks. Un tas būtu iespējams gan visu vecuma, gan izmēra un ādas toņa pārstāvjiem.
Levi’s uzsver, ka mākslīgais intelekts nevarēs aizstāt īstus modeļus, tomēr šis ir veids, kā automatizēt un modernizēt nozari. Protams, tas ir diezgan labs mārketinga solis, runājot par sabiedrības iekļaušanas faktoru. Tāpat šī sadarbība varētu būt saistīta ar to, ka uzņēmums šobrīd veic štatu samazināšanu, atlaižot 20% no ofisa darbiniekiem.
izskatas neslikti.