Pērnā gada oktobrī “Meta” jau brīdināja, ka “Instagram” parādīsies vairāk reklāmu, kas būs redzamas tādās lietotnes sadaļās kā “Explore” un lietotāju laika joslā. Tagad jau daudz maz pie tām esam pieraduši, tāpēc īstais laiks “Instagram” piebāzt ar vēl vairāk šādu saturu. “Instagram” nupat paziņojis, ka sāk testēt dažus jaunus reklāmu izvietojumus, piemēram, meklēšanas rezultātos.
Uzņēmums norāda, ka brīdī, kad lietotājs “Instagram” meklēs ko konkrētu, piemēram, personu, uzņēmumu, produktu, tēmu, starp meklēšanas rezultātiem parādīsies reklāmas saturs, kas saistīts ar meklēto tematiku. Tas būs atzīmēts kā sponsorēts, gluži kā tas ir jau citās “Instagram” sadaļās. Savā paziņojumā uzņēmums atklāja, ka papildus reklāmas lietotnē parādīsies tuvāko mēnešu laikā.
Paralēli tam “Instagram” testē arī atgādinājuma reklēmas. Šāds reklāmu formāts uzņēmumiem dos iespēju vienkāršāk paziņot, informēt vai atgādināt lietotājiem par plānotiem pasākumiem, produktu prezentācijām utml. Lietotājs brīvi varēs atzīmēt, ka vēlas saņemt atgādinājuma reklāmas par konkrēto pasākumu. Ja tas ir izdarīts, atgādinājums tiks izsūtīts vienu dienu, 15 minūtes pirms un brīdī, kad pasākums sākas. Šie atgādinājumi telefonā parādīsies kā jebkuri citi “Instagram” paziņojumi.
Muljkjiem muljkju problemas. Varu iepriecinat tie kas ari gatavi maksaar 11.99 reklamas nekur nepazudis, tas paliks tada pasa skaita kaa ir.
Vēl var ielikt reklāmas postu/storiju veidošanas laikā. Kā nospied “ADD STORY” tā reklāma. Kā izvēlies bildi/video ko likt iekšā un spied NEXT – reklāma. Kā ver vaļā instagram settings – reklāma.
Ir pēdējais laiks beigt lietot šo zukenberga sūdlietotni un aizstāt ar alternatīvām, ja ir neiegrožojama vēlme būt narcistam internetā un dalīties ar saviem selfijiem. Reklāmas paliks aizvien vairāk, ne mazāk.
Vel reklamu uz reklamas var likt.