Web Analytics
More
    Reklāma

    Audi apstiprina plānus ražot A3 izmēra elektroauto

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotāja Audi elektroauto portfolio jau šobrīd izskatās visnotaļ pieklājīgi, piedāvājot Q4 e-tron, Q8 e-tron un e-tron GT modeli. Katram no tiem ir dažādas versijas un “Q” modeļiem pieejama gan parastā, gan “sportback” virsbūve. Vienvārdsakot, izvēles iespējas ir. Tomēr visus šos modeļus varam saukt par dārgā gala auto, Audi līdz šim iztrūkst budžeta klases elektroauto, cik nu vispār varam runāt par “budžeta klasi” Audi gadījumā. Tomēr tāds auto tiek gatavots, apstiprinājis Audi zīmola valdes priekšsēdētājs Markuss Dīzmans.

    “Līdz 2025. gadam nāksim klajā ar 20 jauniem modeļiem un vismaz 10 no tiem būs pilnībā elektriski. Esam uzņēmuši kursu kļūt par 100% elektroauto ražotāju,” kompānijas ikgadējā preses konferencē izteicās Dīzmans.

    Audi pārstāvji gan neprecizē vai visi šie modeļi ir pilnīgi jauni auto, vai tomēr šajā skaitā ir arī esošo modeļu modernizētās versijas jeb feislifti. Zinām, ka gada otrajā pusē sagaidīsim Q6 e-tron SUV. Tas kļūs par pirmo Audi modeli, kas izmantos jauno PPE (Premium Platform Electric) platformu, kuru kopīgi izstrādāja Audi un Porsche. Šis modelis būs radniecīgs Porsche Macan elektriskajai versijai.

    Pēc tam Audi nāks klajā ar virkni elektriskiem sedaniem – A4, A6 un A8 saņems elektriskās versijas, bet tie nebūt nebūs vienīgie modeļi. Un te nu mēs nonākam līdz Audi budžeta klases elektroauto – Dīzmans apstiprināja, ka tiek gatavots modelis, kurš tiks pozicionēts zem šobrīd aktuālā Q4 e-tron. Tas būs aptuveni A3 izmērā. Ņemot vērā, ka Audi no 2026. gada plāno prezentēt tikai un vienīgi jaunus elektroauto, ļoti iespējams šis topošais auto aizvietos šobrīd aktuālo A3.

    Ražotājs pagaidām nav izziņojis plašāku informāciju par šo jaunu, cenas ziņā pieejamāko elektroauto, taču zināmu ieskatu varam gūt no nupat prezentētā ID.2all koncepta. Auto izmēros ir līdzīgs Volkswagen Polo, taču salona ietilpībā tas vairāk līdzinās Golf un bagāžas ietilpības ziņā arī pārspēj šobrīd aktuālo Golf Mk8 modeli. Iespējams, Audi piedāvās savu versiju šai mašīnai.

    Dīzmans vēlreiz apliecināja, ka Audi pilnībā pārtrauks iekšdedzes dzinēju lietošanu 2033. gadā, kas ir 7 gadus pēc tam, kad tiks prezentēti pēdējie Audi ar iekšdedzes dzinējiem. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieprasījums pēc Audi elektriskajiem modeļiem visā pasaulē 2022. gadā palielinājās par 44 procentiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    21.03.2023 11:13

    Un gan jau maksās arī pāri 40K€.

    Reklāma