Mūzikas straumēšanas serviss Spotify pagājušajā nedēļā izziņojis līdz šim lielākās vizuālās izmaiņas mobilajā lietotnē, kas atgādinās kaut ko no TikTok un Instagram lietošanas.
Spotify galvenais mērķis ir uzlabot sākuma ekrānu no lietotāju perspektīvas, lai lietotāji ātrāk un ērtāk atrast jaunu mūziku, ko klausīties, kā arī skatīties. Jaunajā dizainā ļoti liels uzsvars likts tieši uz bildēm un vertikālo ekrāna ritināšanu. Līdzīgi, kā mēs pārskatām Instagram un TikTok lietotnes.
Pēdējos gados Spotify ir veikuši daudz investīciju podkāstos, audiogrāmatās un tiešraižu audio pārraidēs, kā arī citās funkcionalitātes. Lietotnes mērķis ir būt par platformu ne tikai audio patērētājiem, bet arī tās radītājiem. Līdz ar to Spotify lietotne pa šiem gadiem ir kļuvusi ļoti piesātināta ar visa veida informācija, un šobrīd uzsvars likts uz tās sakārtošanu.
Līdz ar to izvēlēts līdzīgs risinājums Instagram un TikTok, ka izvēloties Music sadaļu, dziesmas tiks attēlotas kopā ar atbilstošo bildi kā lielāki izmēra ieraksti, kā arī notiks automātiska atskaņošana. Tas darīts ar domu, lai lietotājiem uzreiz ir iespēja noklausītos potenciāli savai gaumei atbilstošo mūziku, podkāstu vai arī video. Līdzīgi darbosies Podcasts & Shows sadaļa.
Kādas ir jūsu domas par jauno dizainu?
Nospļauties par sociķu, jeb sabiedrības vēža nospiešanu, bet kad būs HiFi vai citas funkcijas kuras ir vērtīgas citiem dīvaiņiem kuri lieto/lietoja to brīnumu priekš mūzikas klausīšanās?
Jālieto Tidal, lētāks piemēram ģimenes plāns €10.49 un mūzikas kvalitāte 1411 kbps. Protamas var maksāt vēl vairāk un dabūt vēl labāku kvalitāti.