Ar lielu prieku paziņoju, ka Kursors.lv uzsāk sadarbību ar vienu no Latvijas atpazīstamākajiem pilna servisa IT uzņēmumiem AS “Capital”. Visa gada garumā kopā informēsim par aktualitātēm Apple un datoru jomā, kā arī īpašu uzsvaru veltīsim satura gatavošanai par to, kā tehnoloģijas atbalsta uzņēmējdarbību.
Capital ir ilggadēja pieredze IT risinājumu izveidē un apkalpošanā, tāpēc šie raksti būs ļoti noderīgi dažādu jomu uzņēmējiem. Aicinu komentāros pie šiem rakstiem veidot kvalitatīvas diskusijas un padalīties ar savu pieredzi tehnoloģiju ieviešanas un apkalpošanas jautājumos. Tādējādi mēs visi kopā uzzināsim kaut ko jaunu un visi būsim ieguvēji!
“Mēs ikdienā strādājam ar uzņēmumiem un valsts iestādēm un ņemam vērā valsts attīstības pamatnostādnes: cilvēks kā resurss, izglītība un prasmes, kā arī tehnoloģiskā attīstība. Tā kā pārstāvam IT jomu, tad par savu virsuzdevumu uzskatām uzņēmēju, kā arī valsts un pašvaldību iestāžu izglītošanu tehnoloģiju jomā. To realizējam dažādos izglītojošos semināros prezentācijās un apmācībās, sniedzot ieskatu moderno tehnoloģiju iespējās. Tehnoloģiju galvenais mērķis uzņēmējdarbībā ir ļaut biznesam fokusēties uz ”core” biznesu, kā arī veicināt produktivitāti un atvieglot mūsu darbu. Esam izvēlējušies sadarboties ar Kursors.lv, jo šis blogs ir labi pazīstams Latvijā un tā autoru teiktajam var patiesi uzticēties”, šo sadarbību komentē Aigars Bērziņš, AS “Capital” valdes loceklis.
Interesantāk un noderīgāk būtu video no Capital darbnīcas. Kā viņi tur remontē, pārlodē, diagnosticē.
Video sasolīt negribu, bet tieši šodien es iedomājos, ka būtu labi parunāties ar kādu no viņu servisa speciālistiem. Ir konkrētas lietas, ko Tu gribētu šādā rakstā noskaidrot?
Vispārīgi redzēt kā profi strādā.
Kā pārlodē ISL9240 čipus.
Pārlodē tāpat kā jebkurus citus BGA čipus. Drīzāk jautājums – vai Capital ISL9240 čipus pērk no ražotāja ar Apple atļauju vai lodē iekšā no lūžņiem izlodētos? Par šo tēmu savulaik Rosmans cepās.
Kušš…
Tapēc jau troļļoju! :-)
Es zinu ka Capital neko neremontē, parasti perekupi uz valsts pasūtijumiem.
Muļķības. Capital servisam ir autorizācija uz Dell, Lenovo un Apple. Remontējam arī visu citu, ļoti profesionāli un pēc visām prasībām.
autorizētie plašu mainītāji neglābj tehniku un datus, īpaši pēc garantijas beigām. remonts ir kas vairāk par dīdžejošanu, bet autorizācija elektronikas komponentu diagnostiku un lodēšanu neparedz vai pat aizliedz.
Kāds vispār mūsdienās datortehnikai kaut ko vēl lodē?
neautorizētie lodē, tikai labu elektroniķi vēl atrast vajag.
Jā, es tieši to tā arī biju domājis. Ka lodēšana ir tik specifiska lieta, ka to nedara pēc noklusējuma.
pie mūsdienu miniaturizācijas un tehniskās dokumentācijas slēpšanas, tāds serviss ir kategoriju augstāk par “ražotāja autorizētu servisu”.
Nu skatoties kā uz to skatās. Garantijas perioda laikā klientam vienalga, kas un kā ierīcē tiek mainīts – lai tikai tā atsāk darboties pēc remonta. Kad garantijas periods ir galā un plaši praktizētās komponenšu maiņas darbības izmaksā ļoti dārgi, noteikti var uznākt vēlme pēc 99 līmeņa lodētāja, kas spēs atrast un nomainīt konkrēto bojāto elementu. Un izdarīs to lētāk.
garantijas periodā lietotājam ir vienalga līdz brīdim, līdz tas skar lietotāja datus. ja bojājuma dēļ datus izkopēt vairs nevar, tad sākas “jautrība”.
Es dzīvoju ar apziņu, ka parastā servisā neviens nenodarbojas ar datu izgūšanu. Tur jālūkojas pēc specializētiem servisiem. Agrāk šajā jomā zināju Jet Computers, bet neesmu drošs, ka viņi vēl ar šo nodarbojas vai vispār pastāv.
pastāv, pie Slāvu apļa. nodarbojas, bet šādām lietām kvalitāti novērtēt grūti. katrā gadījumā zina, ko dara, nevis baksta uz labu laimi.
Paldies!
Jāpajautā, kāpēc pārstāja tirgot kriptovalūtu mainerus
Visi izpirkti.
Kā tas ir – izpirkti? Vajadzēja turpināt ražot
Esi laipni gaidīts mūsu servisā sarunai ar Apple, Dell un Lenovo servisa inženieriem.
Lieliski, paldies!
Kam tas ir vajadzīgs, ja jau uzņēmēji pamet Latviju ;) ?
Capital vajadzētu vairāk augt softa, dzelžu virzienā, tā būtu jēdzīga izaugsme..