Web Analytics
More
    Reklāma

    Eleport uzstādīs 5 jaunas elektroauto uzlādes stacijas Rīgā, Berģos un Ogrē

    Jaunākie raksti

    Līdz pavasara izskaņai Eleport paplašinās savu elektroauto uzlādes tīklu par piecām jaunām stacijām Rīgā, Berģos un Ogrē, kopumā nodrošinot deviņas pieslēgvietas.

    “Mēs nepārtraukti meklējam jaunas vietas, kur paplašināt Eleport uzlādes tīklu, palielinot uzlādes staciju skaitu gan Rīgā, gan arī ārpus tās. Šobrīd elektroauto “piesātinājums” ir vērojams tieši Rīgā un tās apkaimē, taču paturot prātā, ka 2035. gadā iekšdedzes dzinēju automašīnas vairs nebūs iespējams iegādāties, šī ainava strauji mainīsies. Lai arī Latvija būtu savlaicīgi gatava Eiropas transporta nozares elektrifikācijai, mēs ejam uz priekšu, jau tagad nodrošinot elektroauto braucējiem ērtu un pieejamu infrastruktūru,” norāda Kārlis Mendziņš, Eleport vadītājs Latvijā.

    Rīgā, Roberta Hirša ielā 1, Biznesa centra “Verde” teritorijā tiks uzstādītas divas 200 kW ultra ātrās uzlādes stacijas ar 1250 km/h lielu uzlādes ātrumu jeb 100 km piecu minūšu laikā, vienlaicīgi nodrošinot uzlādi četriem elektroauto. Šādus uzlādes ātrumus gan var sasniegt tikai elektroauto ar 800 V akumulatoru sistēmu.

    Paplašinot Eleport tīklu ārpus Rīgas robežām, tiks uzstādītas divas jaunas stacijas Berģos, lielveikala “Sky” stāvlaukumā, nodrošinot uzlādi četriem elektroauto vienlaicīgi. Savukārt Eleport tīklam tiks pievienota arī 50 kW ātrā uzlādes stacija, kas atrodas Ogrē, Brīvības ielā 15, pie Ogres Kultūras nama. Turpmāk šajā stacijā varēs norēķināties ar Eleport maksājumu iespējām, nodrošinot 330 km/h lielu uzlādes ātrumu jeb 100 km 20 minūšu laikā vienam elektroauto vienlaicīgi.

    Jaunās uzlādes stacijas būs publiski pieejamas visiem elektroauto lietotājiem. 200 kW stacijas būs aprīkota ar diviem Eiropas standarta CCS2 kabeļiem, savukārt 50 kW stacijas būs aprīkotas gan ar CCS2 kabeli, gan ar CHAdeMO kabeli.

    Eleport stacijās uzlādi var veikt gan reģistrēti klienti, izmantojot Eleport lietotni vai klienta karti, gan iepriekš nereģistrēti klienti, sekojot norādēm uz uzlādes stacijas un veicot priekšapmaksu uzlade.lv vai charge.eleport.com/lv mājaslapā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    28 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    22.02.2023 10:32

    Labākais dienas joks:

    “Rīgā, Roberta Hirša ielā 1, Biznesa centra “Verde” teritorijā tiks uzstādītas divas 200 kW ultra ātrās uzlādes stacijas ar 1250 km/h lielu uzlādes ātrumu jeb 100 km piecu minūšu laikā, vienlaicīgi nodrošinot uzlādi četriem elektroauto.”

    “Turpmāk šajā stacijā varēs norēķināties ar Eleport maksājumu iespējām, nodrošinot 330 km/h lielu uzlādes ātrumu jeb 100 km 20 minūšu laikā vienam elektroauto vienlaicīgi.”

    Uzlādes ātrums km/h? :) :) :)

    Dažreiz nenāk par ļaunu pārlasīt tekstu pirms publicēšanas!

    Last edited 1 year ago by Skābene
    Kursors.lv
    22.02.2023 10:42
    Reply to  Skābene

    Kur ir kļūda? Uzlādes ātrumu tiešām mēdz izteikt km/h.

    Skābene
    22.02.2023 11:16

    Tu benzīnu arī lej km/h?
    Tie kilometri tur tīri teorētiski aiz ausīm pievilkti! Noteiktas ietilpības akumulatoru laboratorijas apstākļos var uzlādēt noteiktā laikā, bet tas negarantēs nobrauktos kilometrus.
    Ja ar akumulatoros uzkrāto enerģijas daudzumu EV varētu stundas laikā nobraukt 330km, vai 100km 20 min, tad šāds uzlādes apzīmējums būtu korekts.

    Kursors.lv
    22.02.2023 11:18
    Reply to  Skābene

    Jā, protams. Kāds būtu tavs ieteikums kā visiem saprotamā veidā parādīt uzlādes jaudu? :)

    Skābene
    22.02.2023 11:50

    Līdzīgi kā ar telefonu uzlādi. Vai nu %/h, %/min vai kWh noteiktā laika vienībā.
    Kilometri būtu izmantojami tad, ja ir kaut kāda atruna par vidējo nobraucamo attālumu, pie noteikta ātruma, ja mašīnas patēriņš nepārsniedz xx kwh uz 100km.

    Prasītos vēl arī info, kuras automašīnas šobrīd ir aprīkotas ar 800V akumulatoru sistēmu.
    Šķiet ka Porshe, Lucid un kaut kas no KIA/Hyndai.

    Last edited 1 year ago by Skābene
    Kursors.lv
    22.02.2023 12:19
    Reply to  Skābene

    Tāpēc es arī rakstīju “visiem saprotamā veidā” :)

    Elektriķis
    22.02.2023 17:06
    Reply to  Skābene

    Šo stilu ir ieviesuši auto ražotāji. Lai izpatiku ļoti netehniskiem cilvēkiem, uzlādes jauda tiek rādīta km/h, kas tehniskos cilvēkus stipri kaitina.

    Run Lola Run
    22.02.2023 10:53

    Kad būs lādētājs pie Sāgas?

    nedarata
    22.02.2023 11:22

    Bez internetiem, telefoniem, bet ar maksājuma karti varēs uzlādēt auto?

    Pēča
    22.02.2023 11:54

    Tīri intereses pēc vai kaislīgie elektro atbalstītaji ir aizdomājušies ko viņi darīs ja valstī izskanēs ārkārtas trauksme un nāksies evakuēties? Un jo ātrak un jo tālāk jo labāk…. Nevarēs dirnēt stundām ilgi pie vada(ja jau nebūs sabombardētas galvenās el. stacijas)

    Iekšdedzes dzinējam labi ja tev nav pilna baka, iegriezies vēl kādā DUS, kamēr vēl galīgs haoss nav un dažu minūsu laikā uzpildi bāku + kādu kannu/-as un brauc kur acis rāda… Bet elektro? Okei ja arī ir 90% vai vairāk baterijas uzlāde.. sastregumi utml kas šādos gadījumos radīsies tak apēdīs lelako procentu(īpaši ja tas būs aukstais gada laiks) un galā es pat nezinu vai tiksi ārpus valsts.. kur nu vēl ārpus baltijas reģiona.

    Un tad izvēle vai nu satiec to radītāju vai gribi vai nē būs jāmeklē un jālūdzas palīdzība pie tiem ”ūber sliktajiem” ICE dzinēju cilvēkiem, kurus gadu gadiem nozakāja kā ļaunos zemes piesārņotājus!

    Last edited 1 year ago by Pēča
    Skābene
    22.02.2023 12:04
    Reply to  Pēča

    Laiks padomāt par piekabi, ģeneratoru un kubu ar dīzeli! :)
    Arī ICE gadījumā būs bēdīgi, jo degvielu rekvizēs armijas un glābšanas dienestu vajadzībām! Ja sabombardēs elektrostacijas, tad benzīna DUSā nebūs aiz tā iemesla, ka degvielas sūkni darbina elektrība!
    Ja gribi tīt makšķeri, laiks investēt buru jahtā, ja aiztaisīs Suvalku koridoru, arī ar velosipēdu nekur neaizbrauksi! ;)

    Pēča
    22.02.2023 13:13
    Reply to  Skābene

    Ja degvielu rekvizēs armija savām vajadzībām, tad arī to tavu ‘kubu’ nāksies super slēpt jo būs vienalga ka esi legāli samaksājis par to… tā būs super kontrabanda, bet ja atradīs tad atņems un vēl tevi iemetīs frontes līnijas priekšgalā, jo būsi valsts nodevējs un tāds būs militarais likums… Neticēsi, bet modernos DUS ir mehanismi kas ļauj pistoles sūkņiem darboties un strādat arī elektrības pārrāvumu brīžos. (piemeram, kāds vietējais ārkārtas ģenerators vai pat mehaniskais ‘rokas’ sūknis) lai izsūknētu un nopārdotu šo degvielu. Šādos apstākļos degviela gan jau ka uzšautos uz visiem 3€/L un cilveki izmisumā stāvētu rindā un pildītu pilnas kannas… ;) Pa lielam nosedzot zaudejumus kādi rastos piemēram cirkulim mūsu valstī pat līdz pēdejam litram neizpārdodot. Jo tas ir konkrētās tankšteles ‘aktīvs’ vairaku simtu tūkstošu vērtībā valstī, kuru tā pat vien mucās zem zemes neatstās…. ;) P.S. Sakiet ko gribat bet kopš pagajusā gada pavasara man mājās stav 2 pilnas 25L kannas un mašīnā vienmēr viena pilna braukā līdz tā teikt ‘rezervīte’ ja kaut kas būs un dus tomēr nebūs reali sasniedzams. Ā un ja nu kas jā zinu par to ka dīzeli var uzglabat līdz 12menesiem… Šoziem kad uzšāvās cena debesīs, iepildīju pilnu bāku ar šo rezerves zieminieku(ar ko… Read more »

    Last edited 1 year ago by Pēča
    Dindāls
    22.02.2023 19:33
    Reply to  Pēča

    Cik visā Rīgā bij pieejami pārvietojamie ģeneratori, kad Pērses ielā štrome pazuda? Nu toreiz kad Latvenergo bij paziņojis par elektrības skapja maiņu kaukādam nepareizajam LIX.

    Reinis Rozitis
    22.02.2023 12:15
    Reply to  Pēča

    Jāpērk tie, kuriem ir solārie jumti .. (Lightyear One, Ioniq 5 utt)..

    Tur, protams, ir zināmas problēmas, piemēram par Ioniq 5 bija šāds komentārs (nemāku teikt, cik patiess):

    “The solar roof add 200m of range per hour in perfect sunlight (5km per day). So it would take 3.5 months, assuming non-stop perfect sunlight, even during the night, to fully charge it.”

    .. bet nu tehnoloģijai ir kur augt :)

    Pēteris
    22.02.2023 13:38
    Reply to  Pēča

    Oi, te jau pietika, ka DUS uz dažām stundām iedeva padsmit centu atlaidi un haoss jau bija, te nekāda ātrā degvielas ieliešana nepalīdzēs. Te gan mājasdarbs nav no tavas puses izdarīts, ja domā, ka sastrēgumā elektroauto apēdīs lielāku procentu – elektromotors negriežoties netērē un ja parēķinātu cik maz kW vajag, lai uzsildītu salonu, saprastu cik dienas varētu sēdēt ziemā tajā sastrēgumā. Neviens normāls elektroauto vadītājs nekurn stundām pie vada. Ja vajag, ātrā uzlāde 20min vai kamēr ieej veikalā iepirkties viss notiekās. Auto vari lādēt tajā pašā laikā, kad telefonu, bet ja ir jākurn pie vada un jāskatās procenti telefonam, tad nu baigi saplānojis neko neesi un droši sevi vari nosaukt par muļķi. Protams visiem būs problēmas, kad savu ICE aizvedīsi uz tanku un tur pateiks, ka degviela beigusies, bet tajā pašā laikā tas pats būs, ja atslēgs elektrību. Nu nebrauc normāls cilvēks ar auto vienā piegājienā 1000km bez apstājas, tādēļ nevajag te kaut ko murgot, kad nu notiksies, ja vajadzēs kaut kur mukt. Ja tas ir tas, kas Tev ir primārāk, tad turi tonnu degvielas mājās, ko X stundā iekraut mašīnā, bet parastam cilvēkam vajag aizbraukt no mājām uz darbu un atpakaļ, tad arī ar tiem 300km pietiks. Tikai cilvēks,… Read more »

    Skābene
    22.02.2023 13:55
    Reply to  Pēteris

    Tieši tagad Cirkulis atsūtīja ziņu, ka līdz 26.02.2023. ir 10c/l atlaide + Extra atlaide. :) Vai Tu jau kannas salēji? :)

    Kursors.lv
    22.02.2023 14:09
    Reply to  Skābene

    Neste arī.

    Skābene
    22.02.2023 14:23

    Kartelis! :)

    Karlis
    22.02.2023 23:57
    Reply to  Skābene

    Nav gan 10 centu atlaide

    Pēča
    22.02.2023 14:52
    Reply to  Pēteris

    Nezinu kāda tur ekonomija jo elektro cenas lādēšanas stacijās un ne tikai arī tik aug…(drīzāk trendīga ekonomikas kustība uz kā tagad labi nopelnīt) Ticat vai nē, nemeloju- ar savu 2010g i-dtec akorda Hondu(kam visi ražotaja filtri ir aktīvi) braucot vienītī un pašmasā auto šosejas rezīmā 4.2L/100km, kombinētais kur aptuveni 70% šoseja un 30% pilsēta 4.9L/100km reāli sasniedzams braucot ekonomiski un pilnīgi nekur neskrienot. Bet tā ikdienā vidējais patēriņs ir 5.4-5.5L/100km Protams ja smaga kāja vai stumdies tikai pa rīgas korķiem tad vairs zem 6L nepalīst. Bet arī elektro lai arī ‘motors’ stāvot netērē lielākais patērētājs vasarā-kondiška, ziemā apsilde kas nebūs uzgriezta uz mazako eko rezīmu, bet pūtīs uz pilnu klapi- tā lai ir ērti…. Ar pilnu bāku līdz lūpai ir vairakas reizes nobraukts mierīgi Rīga-Frankfurte(1123km ja precīzi) 06:00 izbraucu un ap 20:00 esmu reāli tur un kompī rāda aptuveni 80km atlikumu ko vēl var nobraukt! Latvijā ir grūti iedomāties, ka ar vienu piegājienu nobraukt štuku, jo uz darbu 30km brauciens jau skaitās DAUDZ, bet eiropā pie normālas ceļu-šoseju infrastruktūras tas ir meirīgi izdarāms un ikdienas darba maršruts 100km+ nav nekas spešal! Tādejādi daudz atrak odometrā skrien kilometri, to tik saprot ja ir eiropā vismaz paris mēneši pastrādats kad ir ar… Read more »

    Last edited 1 year ago by Pēča
    Pēteris
    22.02.2023 16:35
    Reply to  Pēča

    Ekonomija ne tik izteikti, bet ir, tik manā prātā degvielas cenai nav pamatojuma kristies, elektrības cenai ir. Tas, kas ir tagad ir kaut kāds debīli uzpūsts kosmoss. Par degvielu runājot jo ātrāk no tā karteļa tiekam vaļā, jo labāk… Tur nekas labs nenotiek. Nu Tu sevi tikko ieliki tajos 10% mazohistos, kam patīk no vietas braukt 1000km. Baigi laika ziņā neatšķiras no tiem pašiem 1000km testiem, kas tiek publicēti šeit, tā kā neredzu problēmu kādēļ nevarētu to pašu braukt ar elektroauto. Apstāties pēc 3-4h, iesprausties, izstaipīt kājas, ieiet veikalā vai tml. un braukt tālāk. Visu laiku uzsvars par pilno bāku. Tas tiešām tev ir tik svarīgi? Ja būtu bāka 400km, tad Tu tādu auto nepirktu un uzskatītu, ka tas ir tik briesmīgi, jo benzīntanki ir tikai ik pa 500km? Kaut kā ar loģiku šie izteikumi neiet kopā. Biju Vācijā, paskatījos cik skaisti elektroauto brauc pa bāni, arī pa kreiso joslu. Laikam riktīgi satraukti, ka varētu netikt līdz tuvākajai uzlādes stacijai. Tev neviens neliek pārsēsties uz elektrību, ja nevēlies, tas ir tikai alternatīvs pārvietošanās veids, kas arī strādā. Salonā silti un patīkami, ekstras tās pašas, benzīntankos var nebraukt. Raksts skaists par to, ka mēs tikai attīstamies. Tomēr citas valstis jau paspējušas… Read more »

    Pēča
    23.02.2023 09:34
    Reply to  Pēteris

    ‘1000km’ gribu jo esošajā ekonomikā nav laika šo attālumu veikt divās dienās, ik pa pārsimts km apstājoties un sev ieskaidro, ka tas ir vajadzīgs- izstaipīties, izkustēties… bet īstenībā vienkārsi sula beidzas un jālādē tur divas stundas lai var rullet tālāk pārsimts km. Man samaksā lai konkrētā laikā esmu tur un atvedo piemeram kaut ko.. Paŗējais jau ir manā ziņa, tad ja veicu 2x vai kaut 3x ilgakā laikā tās jau ir manas izmaksas un patērētais laiks vienkarsi. Protams domāju ka pēc 20..30 gadiem elektro būs attīstījies tālāk(šaubos ka pēc 10 būs kas revolucionārs) un gan jau tad ap 2050 gadu vairs nebūs jabraukā ar 20m pagarinātaju bagāžniekā ar domu ‘ja nu kas’ jo tad domāju, ka visi elektro varēs ziemā nobraukt stabili savus 500km pat spiežot, pa vasaru un ‘eco’ režīmu nerunājot… Emm, bet tad jau būšu vecs pensionārs kam neko tādu nevajadzēs, braukšu ar savu veco bendzīnieku vai dīzeli 1x nedeļā pie ārstiem un uz tirgu un viss. Un nē man pensija nebūs tik liela lai es varetu atļauties kādu emobīli par pārdesmit štukām.. Un veci 10+gv emobīļi ir metami jo tur baterija nolietojusies un nekāda… Par ‘up’ piemineju jo reāli esmu ar to dzīvē pabraukājis vairāk ne kā… Read more »

    Last edited 1 year ago by Pēča
    Pēča
    23.02.2023 09:59
    Reply to  Pēča

    Nemaz neuzsakot diskusiju, par elektro ”zaļīgumu” .. Sen jau pierādīts, ka lai elektro būtu zaļš jeb reali tu esi ‘bez pēdas’ pasaulē nopērkot šo automobīli ar elektro tev ir jabrauc vismaz 5 gadi, turklāt jālādē ir no atjaunojamiem resursiem, tev nedrīkst būt smaga kāja, nedrīksti nez iemesla braukt tur pēc saldējuma uz veikalu utml. Un vēl vismaz cik man zināms joprojām nav zaļš li-ion bateriju parstrādes process. Patlaban joprojām lai šīs bateriju skabes neitralizetu vajag niknākas skābes, kas reagejot atkal gaisā rada izmešus, nerunājot par pašu skābju bīstamību un to dārgumu…. Tāpēc patlaban li-ion tikai visur poligonos pa lielam veidojas uzkrājumi jo tikai mazu procentu parstrādā- pirmkārt tas nav rentabli(jo dārgs process) otrkart tas radīs nerealākos izmesus. Tapēc li-ion baterijas jau 10+ gadus visur pasaulē faktiski vienkarsi pūst poligonos uz cietā pamata lai nekur skābes kas tek ārā nesūcas zemē un tos uzrauga lai neaiziet ugunsgrēkā… un tā tikai pasaule gaida kad izdomās kādu rentablu un zaļu risinājumu šim.Bet skastajās zaļajās reklāmās to nebūt nerāda… rāda tikai 1pret1 salīdzinajumu, nevis no A līdz Z salīdzinājumu par realo pēdu nospiedumu. Pagaidam realitātē(bet tas netiek baigi publiski rekalmēts) degvielu priekš 100 mašīnām uz 5 gadiem izsūknēt un izrafanēt ir zaļāk ne kā… Read more »

    Last edited 1 year ago by Pēča
    Biteme
    23.02.2023 09:44
    Reply to  Pēteris

    Tirgus ekonomikā preces cenai nav tiešas saistības ar ražošanas izmaksām. Iedomājies – ja elektroauto maksātu 5 štukas, bet elektrība 5 centus/kW – kas notiktu uz ceļiem? Sekas būtu dramatiskas, neviens nekur netiktu jo stāvētu sastrēgumos.

    AC/DC
    24.02.2023 17:45
    Reply to  Pēča

    Es ar elektrību braucu jau gadus piecus un izdevīgums ir patīkama blakus parādība. Man reāli nepatīk iekšdedzes auto – skaļi, smird, ne vella neiet, braukšanas komforta nav – “jāštepselē” robi vai automāts, kas dzīvo savu dzīvi; jābrauc kaut kādos DUS utt., utt.

    Dindāls
    22.02.2023 19:36
    Reply to  Pēteris

    Atlaide bija prasts eksperiments. Vienkārši skaitija ampļus ar līzinga tarataikām.

    Dindāls
    22.02.2023 19:26
    Reply to  Pēča

    A kā tu tajā DUSā ieliesi to degvielu ja nebūs elektrības?

    Krotow
    22.02.2023 20:28
    Reply to  Dindāls

    Smels no pazemes tvertnes ar spaini. Un pīpēs.

    Reklāma