Lai piedalītos XXVII Vispārējos latviešu Dziesmu un XVII Deju svētkos, dalībniekiem būs jāveic elektroniskā reģistrācija, kas ir ātrs, viegls un ērts veids, kā nodot Svētku rīkotājiem nepieciešamos datus daudzfunkcionālās Dalībnieka kartes izveidei.
“No lietošanas viedokļa reģistrācija ir ērta, pārdomāta, tajā tiks prasīta tikai nepieciešamā pamatinformācija. Šis risinājums ir būtisks, jo Dziesmu un deju svētki ir ne tikai godājama tradīcija, bet arī notikums, kurā atspoguļojas mūsdienu vajadzība pēc drošības, ērtībām un pārdomātas funkcionalitātes. Esam gandarīti, ka mums ir lieliski partneri, kas palīdz realizēt šīs ieceres,” pauž Svētku izpilddirektore Daina Markova.
Elektronisko dalībnieku reģistrācijas sistēmu saskaņā ar publiskās iepirkumu procedūras rezultātiem izstrādā un ievieš uzņēmums ZZ Dats. “Esam gandarīti būt daļa no Dziesmu un deju svētkiem, izstrādājot un nodrošinot elektronisko reģistrāciju svētku dalībniekiem gan Latvijā, gan ārzemēs. Ikdienā strādājam, lai valsts un pašvaldību pakalpojumi kļūtu ērtāki un iedzīvotājiem pieejamāki. Mums kā Latvijas uzņēmumam šī ir nenovērtējama pieredze palīdzēt Dziesmu un deju svētkiem iet līdzi laikam. Dziesmu svētku tradīcijai šogad aprit 150. gadskārta un varam tikai iztēloties, kā tolaik un vēl daudzas desmitgades vēlāk apkopoja informāciju par tiem, kuri svētkos piedalīsies. Noteikti informācijas nogādāšana ar kājām, zirgu u.tml. aizņēma dienas un nedēļas, bet šodien vienā mirklī to var paveikt mobilajā lietotnē. Lai mums visiem viedi svētki!” tā SIA ZZ Dats direktors Edžus Žeiris.
Reģistrācijas ceļa karte
Elektroniskā reģistrācija notiks vairākos posmos. Šonedēļ darbu elektroniskās reģistrācijas sistēmā jau sākuši Dziesmu un deju svētku pašvaldību koordinatori, ievadot sistēmā informāciju par savas pašvaldības kolektīviem, no 20. februāra līdz 5. martam informāciju par kolektīviem un to dalībniekiem papildinās kolektīvu vadītāji.
Savukārt dalībnieki informāciju par sevi varēs ievadīt no 6. marta līdz 19. martam īpaši veidotā mobilajā lietotnē (būs pieejama “Google Play” un “App Store”), kas būs arī svarīgs informācijas izziņas avots dalībniekiem Svētku laikā. Lai piekļūtu savam profilam mobilajā lietotnē, sākotnēji dalībniekiem būs jāizmanto unikāls kods, kas tiks nosūtīts uz dalībnieka e-pastu. Lietotnē dalībniekiem būs jāveic savas fotogrāfijas augšuplāde, jāatzīmē informācija par ēdināšanu un jānorāda visi kolektīvi, kuru sastāvā plāno piedalīties Svētkos, kā arī jāatzīmē galvenais kolektīvs, kura nosaukums tiks norādīts uz Dalībnieka kartes. Nepilngadīgo dalību Svētkos būs jāreģistrē vecākam vai tā likumiskajam pārstāvim.
Pēc reģistrācijas dalībniekus Svētkiem sistēmā apstiprinās katra kolektīva vadītāji, un pēc tam secīgi gala apstiprinājumu savas pašvaldības kolektīviem sistēmā sniegs pašvaldību koordinatori. Savukārt, apstiprinājumu tam, vai reģistrētā persona kļūs par Svētku dalībnieku, katrs saņems pēc skašu rezultātu apkopošanas maijā. Vēlāk Svētkiem būs jāreģistrējas arī brīvprātīgajiem, organizatoriskajam un tehniskajam personālam, kam reģistrēšanās laiks tiks izziņots atsevišķi.
Svētku dalībniekiem, kuriem nebūs pieejams viedtālrunis vai planšete un nevarēs lietot mobilo lietotni, jāvēršas pie sava kolektīva vadītāja. Vadītājam būs nodrošinātas iespējas ievadīt arī pilnu informāciju par dalībnieku un pievienot fotogrāfijas.
Diasporas kolektīvu vadītājiem būs pieejama google.com konta autentifikācija ar Gmail e-pastu. Savukārt Diasporas/Ārvalstu dalībnieki elektronisko reģistrāciju veiks tādā pašā veidā, kā jebkurš cits dalībnieks – izmantojot Svētku mobilo lietotni.
Informācija un uzziņas par reģistrācijas sistēmu
Informācija par dalībnieku reģistrāciju tiks izvietota dziesmusvetki.lv sadaļā “Dalībniekiem”, kur arī būs pieejama videopamācība un reģistrācijas ceļvedis “Soli pa solim. Dalībnieka elektroniskā reģistrācija”. Kolektīvu vadītājiem notiks vebināru sērija, kurā tiks demonstrēts reģistrēšanās process sistēmā, kā arī atbildēts uz neskaidrajiem jautājumiem. Sākot ar 20. februāri darbosies atbalsta e-pasts: registracija@dziesmusvetki.lv, uz kuru būs iespējams sūtīt jautājumus neskaidrību gadījumā.
Laika periodā, kad reģistrācijas procesu veiks dalībnieki, darbosies arī Svētku Lieldrauga Latvijas Mobilais telefons nodrošināts info tālrunis, kurš sāks darbu 6. martā.
“Esam patiesi pagodināti būt par Dziesmu un deju svētku lieldraugu. Atbalstīsim svētku norisi gan ar vairākiem satura jaunumiem, kas būs redzami LMT Viedtelevīzijā visā Latvijā, gan arī ar LMT tehnoloģiju iespējām. Jau no 6. līdz 19. martam LMT nodrošinās zvanu centra darbību dalībnieku reģistrācijai. Apvienojot paaudzēs krātu mantojumu un drosmīgi ejot pretī jauniem apvāršņiem – ir iespējams radīt ko paliekošu un vērtīgu visām paaudzēm. Tā ir nesatricināma LMT pārliecība, tāpēc priecājamies būt par Dziesmu un deju svētku lieldraugu,” saka LMT prezidents Juris Binde.
Svētku dalībnieku kartes funkcionalitāte
Gaidāmo Svētku Dalībnieku karte būs daudzfunkcionāla – tā kalpos kā dalībnieka identifikācijas dokuments, ar to varēs iekļūt mēģinājumos un koncertos, kā arī saņemt ēdināšanas pakalpojumus Svētku norises vietās. Uz kartes būs izvietots dalībnieka fotoattēls, vārds un uzvārds, kolektīva nosaukums un unikāls QR kods.
XXVII Vispārējie latviešu Dziesmu un XVII Deju svētki Rīgu pieskandinās no 2023. gada 30. jūnija līdz 9. jūlijam, to galvenais akcents būs Dziesmusvētku tradīcijas 150 gadu jubileja. Svētkus organizē Latvijas Nacionālais kultūras centrs, kas ir Kultūras ministrijas padotībā esošā valsts iestāde, atbalsta lieldraugi Latvijas Mobilais Telefons (LMT), Elektrum, kā arī atbalstītāji Swedbank, Rimi, Food Union un Kārums, Orkla, LIDO, Circle K Latvia, Latvijas Finieris, Dzintars, Bolt, SPICE, DHL, Coffee Address, padomdevējs – Pasaules dabas fonds.
lieku alu uz to, ka šis brīnums aizies par to pašu taku pa kuru e-veselība, e-skola, e-lieta, utt. kāriens neizbēgams..
Viss, kas te mainās no 00. gadiem, ka pats dalībnieks var ievadīt info par sevi.
lieku 2 alus uz to, ka tu jauc svētku dalībnieku reģistrāciju ar biļešu iegādi
nejaucu, par biļetēm viss skaidrs… gribēšu redzēt kā šajā vietnē varēs pievienot foto.. max 5MB jpg fails vai kā.. ko darīt ja kādā foto parādīsies Jānis ar Trampa purnu.. redzēsim.. es lieku alu, tas nebūs gludi, kaut tas maigi teikts
Nē nu forsi jau ir tikai nesaprotu kāpēc kaledārā svētdiena ir uztaisīta ”sarkanā” diena – svētku noslēgumu diena ja svētdiena jau tapat ir sarkanā diena…. Būtu labak pirmdienu uztaisījusi.. nē, Latvijas delikātā ekonomika laikam aizies pa skuju taku ja 1 reizi pa četriem gadiem būtu papildus brīvdiena.
Gluži kā 11. Novembri jau gadu desmitus nevēlas iekļaut kalendārā sarakno- mūsu karavīru atceres dienu, jo redz ”ekonomika” valsts nogrims uzreiz!!! :D
Pirmdiena kāreiz ir brīvdiena. Dziesmu un Deju svētku noslēguma diena ir valsts svētku diena un, ja tā iekrīt svētdienā, tad brīva ir nākamā pirmdiena.
Novērojums: lielais vairums preses relīzes, kas saistās ar valsts institūcijām kā minimums ir uz 2 A4 lapām. Vai tiešām valsts iestādēs strādājošie nevar noformulēt kodolīgāk savu sakāmo? Katru reizi tiek iekļauts pa vidu īss nepieciešamais teksts, kas tiek “apaudzēts” ar visu iesaistīto pušu pašslavinošajiem prieka apliecinājumiem. Nu kam tas nepieciešamas. Ja konkrēti izstrādāto IT risinājumu atzinīgi novērtēt kāda neiesaistītā puse jeb objektīvs eksperts – tad cepiet augšā rakstu. Bet šitā pašu sevis slavināšana ir smieklīga.
Tas nav pārmetums kursoram. Bet novērojums un “akmens” šādu preses relīzes autoru dārziņā.
Pag, kur to alu vajag nest?
Kristap, varbūt vari organizēt pagaidu akcizēto preču noliktavu? Kamēr derības notiek e-vidē ar atbilstošu azartspēļu licenci.
varu piedāvāt escrow servisu savā ledusskapī par vienu alu.
Platformas izstrāde 300tk EUR un uzturēšana 100tk EUR gadā? Šādi cipari vai pretējā secībā izskanēja masu medijos. No kurienes tādas summas? Nolikumā iestrādāta programmēšana LV valodā? Lietuvieši, poļi vai R-eiropas pieredzējušāki darboņi ar vienu tehnologu LV valodā (korektoru) mierīgi šādu pasākumu pareizinātu ar koeficientu (0.X – nulle, komats). Totāls stulbums vai kāda personīgs projekts