Tesla elektriskās automašīna esot tik dārgi labot, ka apdrošinātājiem ir vienkāršāk un lētāk tās norakstīt vai nodot izsolēm, vietā iedodot citu, jaunu Tesla mašīnu vai sedzot mašīnas vērtību.
Tesla vadītājs Īlons Masks jau esot solījis uzlabot Tesla modeļu uzbūvi un programmatūru, kas ļautu mašīnas lētāk un ērtāk labot. Pagaidām, cik var noprast, Tesla tikai sola kaut kādus uzlabojumus, bet nav zināms, kad tie tiks ieviesti praksē.
Tesla trešā ceturkšņa finanšu izziņošanas laikā Masks jau norādīja, ka apdrošinātāji sākuši prasīt nepatīkami augstas apdrošināšanas prēmijas, kas, protams, nenāk par labu Tesla mašīnu pārdošanai.
Lielākā daļa avāriju ir nelielas, kas prasītu tikai nomainīt tikai kādu ārējo mašīnas virsbūves detaļu vai lukturi, tās arī būšot pirmās lietas, ko Tesla uzlabos, lai detaļas būtu ērtāk un lētāk mainīt.
Ļoti “zaļa un ilgtspējīga” pieeja :)
Tas tāpēc, ka apdrošinātāji vēl nav dzirdējuši par Lietuvas meistaru Artūru Tussiku, kas labo visas apdrošinātāju norakstītās Teslas tā, ka pie pārdošanas vēl var arī nopelnīt! :)
Ka kāds individuāls projekta eksemplārs protams, kur sporta pēc pavada neskaitamas naktis lai paceltu un ta kaut ko prieka pēc kā sānu bizīti nopelna… Bet ja Tusiks izveidotu firmu, kur ņemtu mašīnas un prasītu oficiāli par katru pavadīto stundu… Diez ko neatmaksātos jo tāme šādai nopietnai, kvalitatīvai un ar garantiju restaurācijai autiņiem pēc negadījumiem, noteikti būtu kosmoss. Tiešī tāpēc jau gadus 15 autoražotāji taisa auto ar domu, kad tās nevar labot. Savu noteikto ‘Lifelong’ mūžu nobrauc(8 vai 10 gadus) un principā autiņu met ārā! Nevis pārskrūvē, nomaini, ar āmuru iztaisno bukti un brauc tālāk! (Un tad kaut ko bļaustās par… Read more »
Ņemot vēra cik auto ir prasts salons šī ziņa ir diezgan bēdīga.
Tādēļ arī apdrošināšanas polise maksā kosmosu.
Pieļauju ka lielākā sāpe izmaksās ir virsbūves remonts un baterijas maiņa. No viena gabala izlietas virsbūves jaunajam teslām situāciju arī neuzlabo.
Pagaidi, kad korpusus dragās ar CNC no viena gabala…!
Nevajag “pieļaut”, bet gan painformēties par to tēmu.
Tesla ir remontējama. Bet izmetnis Elons dara visu lai to nevarētu remontēt.
Youtūbē “Rich Rebuilds”. Daudz spama, bet ir video kur viņi eMMc mainija. To, kas tīši uztaisīts lai nosprāgst, dēļ pārliekas logfailu aizdiršanas.
Kāda jēga no programmēta defekta garantijas periodā? Vienkārši cilvēki strādā tā – ieslēdza debug logus un aizmirsa izslēgt, jo testēšanas laikā tas nekādas problēmas neradīja. Tāpat rodas arī sistēmas, kur viens pieprasījums strādā diezgan ātri, bet neviens nav parēķinājis, cik pieprasījumu sekundē būs produkcijas režīmā un kādas sekas tam visam būs. Ieķer latti ar kokosa pienu, fiksi uzmet kodu un noslēdz darba uzdevumu, visam ir jāstrādā.
Saplīst jau PĒC garantijas!
Padomā ar galvu! Cik grūti ir sareķināt rakstīšanas ciklus priekš regulāras 24/7 rakstīšanas?
Neko viņi tur speciāli nečakarēja. Vnk koderi aizmirsa debuglogu izslēgt. Pēc tam vadība uzskatīja ka atsaukt visus auto ar šo borta datora modifikāciju būs pārak dārgi un tā arī palika.
Nekas, visadi propagandas apdullinatie vienalga skries pirkt, lai gan varetu nemt citas markas EV.
Cik ir nācies skatīties dažādus avotus, tad tā dārdzība veidojas nevis no tā, ka Teslās ir kaut, kas ļoti tehnoloģiski grūti labojams, bet vienkārši a) Tesla netirgo rezerves detaļas (visiem) b) pat pašā Amerikā autorizētu servisu, kas drīkst oficāli pieskarties, ir salīdzinoši gaužām maz.. līdz ar to pat minimāliem darbiem ir baisas rindas. Ja pareizi atceros tad vismaz ukraiņi, kas ņēmās ar Teslām, savā YT kanālā, teica, ka Teslas ir pat samērā vienkārši un droši (vismaz no virsbūves viedokļa) remontēt – viss (lanžeroni utt) esot nomaināms un aluminijam nav visādi “vipendroni” kā ar metālu, kuru var stiept un locīt 10… Read more »
https://youtu.be/MZO3MOPNVfc?t=87
un ņemot vērā ka tās baterijas pēc 6 gadiem jau ir nelietojamas, tas neizklausās ļoti zaļi un dabai draudzīgi
Galvenais CO2 apkarot!
Izelpā!
Vnk uzlikt nodokli par elpošanai patērēto gaisu.
Vola! Zaļo teroristu slapjie sapņi nepiepildīsies – elektro”sūdmašínas” nespēs nodrošināt pieprasījumu pēc transporta. Šī “pseido-ilgtspēja” zaļās reliģijas vārda izgāžās ar šo atziņu, ka lietotās elektro mašīnas vienkārši būs jāizmet misene ar visiem tās indīgajiem akumulatoriem.
Kristap, kur pazuda spama poga?
Tā, kura spama poga?
Ar kuru “pasūtīt” tālāk ar dzīvi neapmierinātus sektantus.