Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla mašīnas ir tik dārgi labot, ka apdrošinātāji tās vienkārši noraksta

    Jaunākie raksti

    Tesla elektriskās automašīna esot tik dārgi labot, ka apdrošinātājiem ir vienkāršāk un lētāk tās norakstīt vai nodot izsolēm, vietā iedodot citu, jaunu Tesla mašīnu vai sedzot mašīnas vērtību.

    Tesla vadītājs Īlons Masks jau esot solījis uzlabot Tesla modeļu uzbūvi un programmatūru, kas ļautu mašīnas lētāk un ērtāk labot. Pagaidām, cik var noprast, Tesla tikai sola kaut kādus uzlabojumus, bet nav zināms, kad tie tiks ieviesti praksē.

    Tesla trešā ceturkšņa finanšu izziņošanas laikā Masks jau norādīja, ka apdrošinātāji sākuši prasīt nepatīkami augstas apdrošināšanas prēmijas, kas, protams, nenāk par labu Tesla mašīnu pārdošanai.

    Lielākā daļa avāriju ir nelielas, kas prasītu tikai nomainīt tikai kādu ārējo mašīnas virsbūves detaļu vai lukturi, tās arī būšot pirmās lietas, ko Tesla uzlabos, lai detaļas būtu ērtāk un lētāk mainīt.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    21 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Normunds
    30.01.2023 09:56

    Ļoti “zaļa un ilgtspējīga” pieeja :)

    Skābene
    30.01.2023 10:24

    Tas tāpēc, ka apdrošinātāji vēl nav dzirdējuši par Lietuvas meistaru Artūru Tussiku, kas labo visas apdrošinātāju norakstītās Teslas tā, ka pie pārdošanas vēl var arī nopelnīt! :)

    Pēča
    30.01.2023 14:27
    Reply to  Skābene

    Ka kāds individuāls projekta eksemplārs protams, kur sporta pēc pavada neskaitamas naktis lai paceltu un ta kaut ko prieka pēc kā sānu bizīti nopelna…
    Bet ja Tusiks izveidotu firmu, kur ņemtu mašīnas un prasītu oficiāli par katru pavadīto stundu… Diez ko neatmaksātos jo tāme šādai nopietnai, kvalitatīvai un ar garantiju restaurācijai autiņiem pēc negadījumiem, noteikti būtu kosmoss.

    Tiešī tāpēc jau gadus 15 autoražotāji taisa auto ar domu, kad tās nevar labot. Savu noteikto ‘Lifelong’ mūžu nobrauc(8 vai 10 gadus) un principā autiņu met ārā! Nevis pārskrūvē, nomaini, ar āmuru iztaisno bukti un brauc tālāk!

    (Un tad kaut ko bļaustās par ekologiskumu, pie.išoties tieši dīzeļiem, ka dīzeļi ir tie sliktie..)

    Last edited 1 year ago by Pēča
    Tītars
    30.01.2023 11:30

    Ņemot vēra cik auto ir prasts salons šī ziņa ir diezgan bēdīga.

    ASDF
    30.01.2023 13:39

    Tādēļ arī apdrošināšanas polise maksā kosmosu.

    Krotow
    30.01.2023 16:36

    Pieļauju ka lielākā sāpe izmaksās ir virsbūves remonts un baterijas maiņa. No viena gabala izlietas virsbūves jaunajam teslām situāciju arī neuzlabo.

    Biteme
    02.02.2023 19:15
    Reply to  Krotow

    Pagaidi, kad korpusus dragās ar CNC no viena gabala…!

    Dindāls
    02.02.2023 23:52
    Reply to  Krotow

    Nevajag “pieļaut”, bet gan painformēties par to tēmu.
    Tesla ir remontējama. Bet izmetnis Elons dara visu lai to nevarētu remontēt.
    Youtūbē “Rich Rebuilds”. Daudz spama, bet ir video kur viņi eMMc mainija. To, kas tīši uztaisīts lai nosprāgst, dēļ pārliekas logfailu aizdiršanas.

    Biteme
    03.02.2023 09:24
    Reply to  Dindāls

    Kāda jēga no programmēta defekta garantijas periodā? Vienkārši cilvēki strādā tā – ieslēdza debug logus un aizmirsa izslēgt, jo testēšanas laikā tas nekādas problēmas neradīja. Tāpat rodas arī sistēmas, kur viens pieprasījums strādā diezgan ātri, bet neviens nav parēķinājis, cik pieprasījumu sekundē būs produkcijas režīmā un kādas sekas tam visam būs. Ieķer latti ar kokosa pienu, fiksi uzmet kodu un noslēdz darba uzdevumu, visam ir jāstrādā.

    Dindāls
    03.02.2023 10:09
    Reply to  Biteme

    Saplīst jau PĒC garantijas!
    Padomā ar galvu! Cik grūti ir sareķināt rakstīšanas ciklus priekš regulāras 24/7 rakstīšanas?

    Krotow
    03.02.2023 09:59
    Reply to  Dindāls

    Neko viņi tur speciāli nečakarēja. Vnk koderi aizmirsa debuglogu izslēgt. Pēc tam vadība uzskatīja ka atsaukt visus auto ar šo borta datora modifikāciju būs pārak dārgi un tā arī palika.

    Vigo
    30.01.2023 17:34

    Nekas, visadi propagandas apdullinatie vienalga skries pirkt, lai gan varetu nemt citas markas EV.

    Reinis Rozitis
    30.01.2023 17:48

    Cik ir nācies skatīties dažādus avotus, tad tā dārdzība veidojas nevis no tā, ka Teslās ir kaut, kas ļoti tehnoloģiski grūti labojams, bet vienkārši a) Tesla netirgo rezerves detaļas (visiem) b) pat pašā Amerikā autorizētu servisu, kas drīkst oficāli pieskarties, ir salīdzinoši gaužām maz.. līdz ar to pat minimāliem darbiem ir baisas rindas.

    Ja pareizi atceros tad vismaz ukraiņi, kas ņēmās ar Teslām, savā YT kanālā, teica, ka Teslas ir pat samērā vienkārši un droši (vismaz no virsbūves viedokļa) remontēt – viss (lanžeroni utt) esot nomaināms un aluminijam nav visādi “vipendroni” kā ar metālu, kuru var stiept un locīt 10 reizes. Vienīgā problēma ir tāda, ka jākanibalizē kāds cits auto.

    Reinis Rozitis
    30.01.2023 17:59
    Reply to  Reinis Rozitis
    Niks
    31.01.2023 16:10

    un ņemot vērā ka tās baterijas pēc 6 gadiem jau ir nelietojamas, tas neizklausās ļoti zaļi un dabai draudzīgi

    Dindāls
    02.02.2023 23:54
    Reply to  Niks

    Galvenais CO2 apkarot!
    Izelpā!

    Krotow
    03.02.2023 10:00
    Reply to  Dindāls

    Vnk uzlikt nodokli par elpošanai patērēto gaisu.

    Gerisimi
    02.02.2023 17:58

    Vola! Zaļo teroristu slapjie sapņi nepiepildīsies – elektro”sūdmašínas” nespēs nodrošināt pieprasījumu pēc transporta. Šī “pseido-ilgtspēja” zaļās reliģijas vārda izgāžās ar šo atziņu, ka lietotās elektro mašīnas vienkārši būs jāizmet misene ar visiem tās indīgajiem akumulatoriem.

    Krotow
    02.02.2023 19:43
    Reply to  Gerisimi

    Kristap, kur pazuda spama poga?

    Kursors.lv
    02.02.2023 21:08
    Reply to  Krotow

    Tā, kura spama poga?

    Krotow
    02.02.2023 21:33

    Ar kuru “pasūtīt” tālāk ar dzīvi neapmierinātus sektantus.

    Reklāma