Web Analytics
More
    Reklāma

    Hyundai IONIQ 6 iepriekšpārdošana Latvijā sākas šodien

    Jaunākie raksti

    Sen gaidītā IONIQ 6 iepriekšpārdošana sākas šodien, 2023. g. 12. janvārī, un šajā gadījumā ir spēkā Baltijā vēl nebijusi cenu politika.

    IONIQ 6 ar aizmugures piedziņu maksā 59 390 €, ar četrriteņu piedziņu 64 390 €.

    Abi modeļi bagātīgi aprīkoti ar Ultimate aprīkojumu un lielo 77,4 kWh akumulatoru. Papildaprīkojums klientam ir bez maksas.

    Jaunā IONIQ 6 cenu politika ļauj klientam bez maksas izvēlēties sev tīkamo papildu aprīkojumu. Ļoti ekoloģiskajam IONIQ 6 standarta aprīkojumā ir 18 collu AeroWheels vieglmetāla diski, digitālie sānu spoguļi, kas samazina gaisa pretestību, un 46% otrreizēji pārstrādāta auduma salons.

    Aizmugurējo riteņu piedziņas IONIQ 6 nobraukums ar vienu uzlādi ir 614 km pēc kombinētās WLTP mērījumu metodes, savukārt pilnpiedziņas modelim tas ir 583 km.

    Melnu vai gaišu salonu, apvilktu ar ekoloģiski apstrādātu ādu, kas parasti ir pieejams par papildu samaksu, var pasūtīt bez maksas, tāpat kā jaunos digitālos sānu spoguļus. Turklāt ir pieejami arī 20 collu UltimateWheel vieglmetāla diski, taču tie samazina braukšanas diapazonu par aptuveni 64-69 km.

    Brīvi atlasāmus papildinājumus var kombinēt savā starpā bez ierobežojumiem: vēlamajam modelim var būt ādas polsterējums, mazāki diski un digitālie sānu spoguļi.

    “IONIQ 6 ir ārkārtīgi skaists un ekonomisks modelis. Mēs vēlējāmies piedāvāt saviem klientiem brīvību izvēlēties ekoloģisku automašīnu ar vislielāko braukšanas attālumu vai, alternatīvi, personalizēt to, nomainot modifikācijas bez papildu maksas,” apstiprina Hyundai Motor Finland produktu vadītājs Aki Kaukola.

    Hyundai IONIQ 6 standarta aprīkojumā ietilpst, piemēram, 3,6 kW uzlādes funkcija (Vehicle-to-Load – V2L) ar Schuko adapteri, akumulatora priekšsildīšana ātrās uzlādes stacijas navigācijas laikā, inteliģentie Matrix LED priekšējie lukturi, HUD vējstikla displejs, braukšanas palīgsistēma HDA 2, attālināti vadāma pašapkalpošanās parkošanās sistēma RSPA 2.0, jaunākās paaudzes Hyundai SmartSense drošības pakete, E-Active Sound Design, 360° pilna skata monitors, divu zonu garastāvokļa apgaismojums un Bluelink telemātikas lietojumprogramma.

    Vienīgais maksas papildaprīkojums IONIQ 6 cenrādī ir stikla jumta lūka (999 eiro) un īpašās krāsas (matēta krāsa 890 eiro, metāliska, perlamutra un īpašās krāsas 690 eiro).

    Hyundai IONIQ 6 ir veidots uz E-GMP platformas, kas ļauj automašīnai ar 4855 mm garumu un 2,95 metru garenbāzi izveidot īpaši plašu un ietilpīgu salonu.

    Bagāžnieka izmērs ir 401 l (VDA). Turklāt modelim ar aizmugurējo riteņu piedziņu ir 45 litru, bet četru riteņu piedziņas modelim ir 14,5 litru atsevišķs bagāžas nodalījums zem pārsega.

    IONIQ 6 ir viens no energoefektīvākajiem elektromobiļu modeļiem tirgū. Automašīnas pretestības koeficients ir tikai 0,21, un aerodinamika tiek veicināta, piemēram, ar aktīvām gaisa ieplūdēm, gaisa aizkariem riteņu dobumos un efektīvu spoileri.

    Jaunais IONIQ 6 ir arī viens no nedaudzajiem automašīnu modeļiem tirgū, ko var uzlādēt gan ar 400 voltu, gan īpaši ātrajiem 800 voltu lādētājiem. Ideālos apstākļos IONIQ 6 var uzlādēt 800 voltu uzlādes stacijā ar maksimālo jaudu līdz 240 kW, kas uzpilda akumulatoru no 10 līdz 80 procentiem tikai aptuveni 18 minūtēs.

    IONIQ 6 ir pirmais Hyundai automašīnas modelis, kura programmatūras atjauninājumus iespējams veikt pa gaisu (Over-the-Air – OTA).

    „Automašīnas programmatūras tiek pastāvīgi atjauninātas, un OTA atjauninājumi ietaupa daudz klientu laika, jo tādā veidā programmatūru var atjaunināt un instalēt bez servisa apmeklējuma. IONIQ 5 jau bija iespēja attālināti atjaunināt navigācijas un multivides sistēmu, taču IONIQ 6 radītais atjauninājums paplašina iespējas vēl vairāk,“ stāsta Kaukola.

    Pirmās IONIQ 6 automašīnas Baltijas valstīs ieradīsies 2023. gada vasaras sākumā.

    Iepriekšpārdošana sākas šodien, 2023. gada 12. janvārī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    viens
    12.01.2023 10:32

    bildē parādīts, ka no desktopa lādē to auto?

    Tītars
    12.01.2023 11:22
    Reply to  viens

    Hyundai EV platforma dod 16A 220, ar speciālu adapteri. Vari pabarot arī visu māju ja gribi uz pāris stundām.

    Elektriķis
    12.01.2023 12:04
    Reply to  Tītars

    Kādēļ uz pāris stundām? Ar tik ietilpīgu akumulatoru, teorētiski, ar pilnu jaudu, 20 stundas.

    Tītars
    12.01.2023 12:34
    Reply to  Elektriķis

    Ja es būtu rakstijis uz visu dienu, kāds būtu iekomentējis, ka viņa 200kW ultra woofer mājas kinozāli diez vai visu dienu darbinātu :D

    Elektriķis
    12.01.2023 12:38
    Reply to  Tītars

    16Ax220V=3,5kW

    viens
    12.01.2023 12:52
    Reply to  viens

    tad var to mašīnu lādēt no portatīvās ierīces? otrādi – tas skaidrs. bildē meitene it kā to mašīnu savai ierīcei pieslēgusi, ja otrādi – viņa taču nevis pie “bākas” spraustos, bet salonā kaut kur.

    Tītars
    12.01.2023 12:57
    Reply to  viens

    Neesmu lasijis par ioniq 6 daudz, bet ioniq 5 ir gan salonā, gan ārpus. Pats vari izvēlēties kuru lietot.

    viens
    12.01.2023 15:22
    Reply to  Tītars

    bet iemīzt tajā bākā var?

    Bats
    16.01.2023 19:56
    Reply to  viens

    Komentāros jau iemīzi.

    Diginauts
    12.01.2023 11:06

    Prieks ka nav kārtejais parketnieks. No dibena atgādina SAAB 900.
    Dēļ attālinātā darba nevaru sevi iedomāties pamatojam šādu pa 60k ar 230zs. Nav pat rotaļlieta, vienkārši ņiprāka mašīna.
    Prieks ka ir, bet par tādu augstākais var atdot 45k.
    Tad jau stipri labāk Cupra vz 310ZS unīti vai to pašu Kia Stinger. Vai kaut Rav-4 spraužamo hibrīdu.

    Last edited 1 year ago by Diginauts
    Biteme
    12.01.2023 11:11

    Automašīnas programmatūras tiek pastāvīgi atjauninātas – programmatūrai ir tikai vienskaitlis un pastāvīgi arī neatjauno, bet regulāri.

    Bats
    16.01.2023 20:03

    Žēl, ka netiek piedāvātas vairākas akumulatoru ietilpības. Ar šādu efektivitāti es ņemtu ne lielāku par 55kWh, ietaupītie ~200Kg padarītu to vēl ātrāku un ekonomiskāku. Cena gan jau arī būtu par kādiem 8-10 tūkst. zemāka.

    Reklāma