Elektroauto ražotājs Tesla tomēr salūzis pircēju spiediena priekšā un savus dārgākos modeļus, proti, Model X un Model S piedāvās ar pilnīgi parastu, normālu, apaļu stūres ratu. Pēdējo aptuveni pusotru gadu šīs mašīnas varēja pasūtīt tikai ar pretrunīgi vērtēto “yoke”, kas no vienas puses nedaudz uzlaboja redzamību, taču no otras puses dažu manevru veikšanu padarīja sarežģītāku.
Arī praksē pierādījās, ka šis risinājums ir neērts, īpaši veicot manevrus nelielā ātrumā. Atsevišķi apskatnieki, piemēram, medija Electrek redaktors Freds Lamberts, kurš tradicionāli bijis diezgan labvēlīgi noskaņots pret Tesla, uzsver, ka dažos gadījumos šis Tesla risinājums var būt ne tikai neērts, bet arī bīstams. Kā piemēru viņš piesauc saslīdēšanu uz slidena ceļa, norādot, ka stūres forma var patraucēt veikt savlaicīgas korekcijas.
Lai arī Tesla vadītājs Īlons Masks ilgāku laiku bija diezgan strikts savā nostājā, sakot, ka “yoke” ir virziens, kādā virzīties nākotnē, tagad Tesla tomēr ieviesusi izmaiņas – ražotāja tiešsaistes konfiguratorā klienti tagad var izvēlēties arī normālu, apaļu stūri. Noprotams, ka tas nemaina mašīnas cenu un neietekmē piegādes laiku. Tiem, kas to vēlēsies, “yoke” joprojām būs pieejams.