Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen plāno “kvalitātes ofensīvu” un svaigus auto dizainus

    Jaunākie raksti

    Vācu autokoncerna Volkswagen valdes priekšsēdētājs Olivers Blume pēdējo mēnešu laikā aktīvi ieviesis izmaiņas autoražotāja plānos un pamazām publiski izskan arvien vairāk detaļu par Blumes iecerēm koncerna vadībā. Ārkārtas tikšanās laikā Blume atklājis vairākus plāna punktus, koncernam plānojot “skaidru dizaina valodu”, lai VW paspārnē esošie zīmoli cits no cita vairāk atšķirtos.

    Tāpat Volkswagen valdes priekšsēdētājs sola “kvalitātes ofensīvu”, kas ir atbilde kritikai par plastmasīgajiem saloniem aktuālās paaudzes Golf un ID.3 modeļos. Jau iepriekš tika paziņots, ka no stūres tiks aizvāktas skārienjūtīgas pogas, kas nepatika daudziem, arī man, otram Kursora Mārim un Kristapam. Tāpat Volkswagen šobrīd analizē, kāds ir labākais veids, lai populāri esošie modeļi, piemēram, Golf un Tiguan, pārietu elektriskajā ērā. VW zīmola valdes priekšsēdētājs Tomass Šēfers iepriekš intervijās izteicies, ka ID.3 un Golf var līdzpastāvēt elektriskajā ērā un ražotājs tieši to arī plānojot. Nākamās paaudzes Golf, iespējams, būs pilnībā elektrisks, bet tā nosaukums varētu būt ID.Golf.

    Reklāma

    Apstiprināts, ka nākamgad ieradīsies modernizētais Golf Mk8, kas būs saņēmis pusmūža atjauninājumus, tāpat gaidām arī jauno Tiguan, kas būs pēdējā Tiguan paaudze ar iekšdedzes dzinēju. Savukārt mazā Polo nākotne gan neizskatās pārāk rožaini, jo gaidāmie Euro 7 standarti kā arī papildus drošības aprīkojums ievērojami sadārdzinās šīs klases mašīnas – Šēfers lēš, ka Polo un citas līdzīgas mašīnas varētu kļūt pat par 5000 eiro dārgākas.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    10 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    20.12.2022 13:32

    Forši, vācu papi tautasauto padomēs izdomāja piekāst visu pasauli ar sūdīgiem dīzeļiem. Nesanāca. Uzrāvās uz mežonīgiem sodiem. Kas par to visu maksās? Jā – visi nākotnes tautasauto pircēji. Apsveicu.

    gunarros
    20.12.2022 15:54
    Reply to  KKTK

    Ar to “sūdīgo dīzeli” ar vienu “bāku” sanāca nobraukt 1070 km, savukārt, pēc zaļās programmatūras pāršūšanas vairāk par 890 km kaut kā nesanāca. Nu neticu, ka ar tiem mīnus 180 km, t.i., ar lielāku degvielas patēriņu, auto var būt “tīrāks”. Zaļo pēdu nospiedumu upuriem to nesaprast, tāpat kā nesaprast elektroauto nospiedumu jaunuzbūvēto un arī neaizvērto atomelektrostaciju veidā, pret kurām paši cīnījās. Arī apsveicu!

    KKTK
    20.12.2022 16:44
    Reply to  gunarros

    Ir desmitiem argumentu, kāpēc dīzelis ir sūdīgs motors pats par sevi, kā suga. Bet degvielas patēriņš pieauga tāpēc, ka VW uzlika biežāk reģenerēt DPF.

    Elektriķis
    20.12.2022 17:50
    Reply to  KKTK

    Vai tad sīkās daļiņas bija VW dīzeļgeitas problēma? Vai tas nebija NOx?
    Ar NOx tiek galā, lietojot Add Blue un vēl ko, bet tas palielina pašizmaksu.

    Karlis
    20.12.2022 20:37
    Reply to  KKTK

    Nu nu, pastāsti ar.

    Reinis Rozitis
    20.12.2022 22:24
    Reply to  Karlis

    KKTK gadījumā arguments ir visdrizāk vienkārši kāds kaimiņš aiz loga.

    Naids burtiski dzirdams no visiem komentāriem, kur jebkāda saistība ar jebkādiem dzinējiem, kas nav ar štepseli :)

    Uldis
    20.12.2022 17:27
    Reply to  gunarros

    Problēma jau tajā ka viņi savu “sūdīgo dīzeli” pasniedza kā labāku un videi draudzīgāku nekā tas reāli bija. Kamēr citiem ražotājiem nācās pamatīgāk pasvīst (lasi investēties) lai sasniegtu līdzīgus rezultātus godīgā ceļā. Tāpat tā bija ļoti negodīga uzvara daudzos lielos iepirkumos, kur uzņēmumi un valsts iestādes autoparka izvēlē liek lielu uzsvaru uz izmešu samazinājumu. Tā vietā tika sapirkti auto ar “sūdīgo dīzeli”. Diemžēl atsevišķi autoražotāji nespējot izturēt šādu negodīgu konkurenci no dīzeļdzinējiem atteicās pavisam.

    Skābene
    21.12.2022 08:31
    Reply to  Uldis

    Valst autoparkā svarīgs ir degvielas patēriņš, kuru konkursa nolikumos izsaka CO izmešos uz 100km! Tas, ka citi ražotāji atteicās no dīzeļiem nav slikti, toyota ar saviem uzticamajiem hibrīdiem pat uzrādīja labākus finanšu rezultātus par VW.

    Uldis
    20.12.2022 17:33
    Reply to  KKTK

    Man ļoti negribas ticēt ka izmeši bija vienīgā lieta ar ko tautasauto grupa čakarē klientus. Ja ir viens tik nejauks pārkāpums, ticu ka ir daudz kas vēl cits ko “neviens tāpat nepamanīs”. Galvenais radīt sajūtu pircējiem ka tie pērk kvalitatīvu produktu – ieliekot mīkstākas plastmasas salonā, kādu lieku hroma elementu un aidā!

    Kartupelis3
    21.12.2022 08:31

    VW: labi labi pierunājāt, sāksim ražot arī kvalitatīvus autiņus. aa un kaut kad nebūs arī visi vienādi.

    Reklāma