Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” atkal piedāvā “Blue” abonementu, dārgāk tas izmaksās “iPhone” lietotājiem

    Jaunākie raksti

    Aizvadītajā sestdienā “Twitter” nāca klajā ar paziņojumu saistībā ar savu “Blue” abonementu. Uzņēmums informēja, ka pēc visai neveiksmīga pirmā mēģinājuma novembra sākumā veikt maksas kontu verifikāciju, šodien, 12. decembrī, sāks izlaist savu atjaunoto “Blue” abonementu. Tiesa gan dažiem lietotājiem par to būs jāmaksā vairāk.

    Uzņēmums apstiprinājis, ka “iOS” ierīču lietotājiiem par pakalpojumu būs jāmaksā 3 dolārus vairāk jeb 11 USD mēnesī. Savukārt pārējie “Twitter Blue” varēs izmantot par iepriekšējo cenu jeb 8 USD mēnesī. Šādas cenu atšķirības “Twitter” pamato ar “Apple” uzlikto 30% komisijas maksu par pirkumiem lietotnē.

    Reklāma

    Ņemot vērā iepriekšējo neveiksmi ar “Twitter Blue”, kad aktīvi tika veidoti viltus konti, uzņēmums šoreiz nodrošinājies ar vairākiem drošības pasākumiem. Piemēram, lietotājiem, lai saņemtu pakalpojumu, obligāti būs jāreģistrē savs tālruņa numurs. Taču, ja lietotājs vēlēsies nomainīt savu lietotājvārdu, profila attēlu vai citu informāciju, viņa zilā verifikācijas nozīmīte tiks uz laiku noņemta, līdz “Twitter” atkārtoti pārskatīs lietotāja kontu. Tas viss, lai pārliecinātos, ka kontu nekontrolē bots, kas uzdodas par citu personu.

    Mazliet vēlāk “Twitter Blue” abonenti tiks arī pie solītajām priekšrocībām, kā, piemēram, iespējas redzēt mazāk reklāmu, pievienot garākus 1080p videoklipus, rediģēt ierakstus. Šonedēļ “Twitter” arī sāks ieviest zelta un pelēkas nozīmītes, kas būs domātas ekskluzīvi valdību un uzņēmumu kontiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Pēča
    12.12.2022 11:02

    Ja ābolisti videji par 20-30% vairāk grib tērēt par ierīci un ar to ir mierā, tad kāpēc gan aplikācijām vai fīcām butu vienādi jāmaksā ar android?

    Tak ja nopērc porša džipu, gribot pašikot, ir bezatbildīgi čīkstēt, ka tas ēd vairāk un vairāk degvielu jālej ne kā lēji iepriekšējā standarta iedzīvotāju opelī… ;)

    Last edited 1 year ago by Pēča
    Tītars
    12.12.2022 12:50
    Reply to  Pēča

    Kur tiki pie 20-30%? Salīdzinot iPhone 14 pro un Galaxy 22 Ultra, cena ir teju vienāda. Galaxy protams savu cenu nositis ar obligāto facebook app un citu bloatware drazu. Šajā gadijumā Twitter atsakās norīt Apple store prasības un šo slogu noveļ uz apple lietotājiem, līdzīgi kā Spotify un Epic Games centušies to darīt iepriekš.

    Kursors.lv
    12.12.2022 12:54
    Reply to  Tītars

    Vienāda? No rīta skatījos, ka pie LMT cenu starpība abām ierīcēm ir daži simti eiro. Iespējams, tas tāpēc, ka Samsung ir pavecs modelis, ko tirgo ar atlaidēm jau.

    Tītars
    12.12.2022 13:08

    Jā, Pēča būs taisnība par %, paņēmu 128 iPhone pret 256 Samsung. Kad abi ir vienādas atmiņas, tad cena atsķiras par vairākiem simtiem.

    Reklāma