Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla: “Ilgtermiņa ambiciozu mērķu nesasniegšana nav krāpšana”

    Jaunākie raksti

    Elektroauto ražotāja Tesla problēmas ar viņu braukšanas palīgsistēmām Autopilot un Full Self-Drive ir plaši dokumentētas. Tāpat nav noslēpums, ka atsevišķi neapmierināti klienti iesūdzējuši ražotāju tiesā par maldinošiem apgalvojumiem, solot lietas, ko ražotājs nav spējis nodrošināt. Vienas šādas lietas izskatīšanas laikā Tesla skaidroja, ka “ilgtermiņa ambiciozu mērķu nesasniegšana nav krāpšana”.

    Tesla jau kopš 2016. gada apgalvo, ka viņu ražotās mašīnas būs aprīkotas ar nepieciešamajām tehnoloģijām un sensoriem, lai laikā gaitā, izmantojot programmatūras atjauninājumus, šīs mašīnas spētu braukt pašas. Pagājuši 6 gadi, bet Tesla tas joprojām nav izdevies, savukārt klienti kļūst arvien neapmierinātāki.

    Tesla nekad nav norādījusi konkrētu laiku, kā un kad viņu mašīnas kļūs pašbraucošas, lai gan uzņēmuma vadītājs Īlons Masks pirms vairākiem gadiem paziņoja, ka tas notiks 2020. gadā. Kā zinām, tas nav noticis arī 2022. gada beigās. Tesla savā aizstāvībā norāda, ka sūdzība pēc būtības liecina, ka Tesla laika gaitā ir uzlabojusi savas tehnoloģijas, cenšoties piedāvāt pašbraucošu mašīnu un labākas autonomās braukšanas iespējas nākotnē.

    Lai iegādātos Full Self-Drive braukšanas palīgsistēmu, klientam jāšķiras no 15 tūkstošiem dolāru, taču šīs sistēmas beta versija tikai tagad brīvi pieejama jebkuram lietotājam (ar atrunu, ka klients iegādājies šo sistēmu), turklāt tā nenodrošina to, ko varētu iedomāties ar vārdiem “Full Self-Drive”. Respektīvi, šīs sistēmas lietošanai vadītajam joprojām jāpievērš uzmanība ceļam un jābūt gatavam rīkoties jebkurā brīdī. Šī, iespējams, ir pirmā reize, kad Tesla atzīst savu neveiksmi pašbraucošu auto izstrādē. Iepriekš ražotājs gluži vienkārši atlika dažādus termiņus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma