Web Analytics
More
    Reklāma

    “Microsoft” saskaras ar nopietniem šķēršļiem iegādāties “Activision Blizzard”

    Jaunākie raksti

    Gada sākumā videospēļu pasaulē notika lielas lietas. Proti, “Microsoft” izteica vēlmi iegādāties “Call of Duty”, “World of Warcraft” un “Diablo” spēļu izdevēju “Activision Blizzard”. Darījums, kura vērtība tiek lēsta 68,7 miljardu apmērā, būtu “Microsoft” līdz šim lielākais pirkums. Teju pēc gada “Microsoft” joprojām ir ar tukšām rokām, un pastāv iespēja, ka “Activision Blizzard” iegādes darījums nemaz netiks noslēgts.

    Saskaņā ar regulatora paziņojumu pirms pāris dienām – Federālā tirdzniecības komisija (FTC) ir iesniegusi tiesā juridisku prasību, lai mēģinātu apturēt “Microsoft” plānus iegādāties “Activision Blizzard” par 68,7 miljardiem USD. Galvenie iemesli tam ir bažas par konkurentu apspiešanu un videospēles “Call of Duty” nākotni. Šajā sakarā “Sony” uzskata, ka “Microsoft” šo spēli varētu padarīt ekskluzīvi pieejamu tikai datoriem un “Xbox” videospēļu konsolēm.

    Reklāma

    FTC iesniegtā prasība nozīmē, ka “Microsoft” tagad saskarsies ar ievērojamiem šķēršļiem, lai pabeigtu “Activision Blizzard” darījumu. Arī regulatori Lielbritānijā un Eiropas Savienībā rūpīgi seko līdzi situācijai saistībā ar šo darījumu, uzskatot, ka, ja “Microsoft” iegādāsies “Activision Blizzard”, videospēļu tirgū valdīs izteikts monopols un samazināsies konkurence.

    Katrā ziņā FTC iesniegtā prasība tiesā būtiski kavēs darījuma noslēgšanu. Lietas izmeklēšana var ievilkties līdz pat līdz jūlijam. Tas vienlaikus ir termiņš, ko “Microsoft” noteica darījuma noslēgšanai. Ja līdz tam laikam “Microsoft” nebūs iegādājies “Activision Blizzard”, uzņēmumiem būs jāpārskata līgums vai pat jāatsakās no darījuma.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma