More
    Reklāma

    Volkswagen izziņo MEB+ platformu un interesantu tehnisko informāciju

    Jaunākie raksti

    Sekojot pārmaiņām Volkswagen vadībā, uzņēmums pēdējo mēnešu laikā visai būtiski mainījis savu elektroauto attīstības kursu. Ilgstoši tika runāts, ka elektroauto paredzēto MEB platformu nomainīs jaunā SSP arhitektūra, taču jaunās valdes lēmums ir nogaidīt, strādāt pie attīstības un SSP piedāvāt tuvāk desmitgades beigām. Tā vietā Volkswagen izziņoja MEB+ platformu un arī pirmos tehniskos parametrus.

    Lai arī nosaukums MEB+ liecina par esošās platformas evolūciju nevis kaut ko pilnīgi jaunu, VW tomēr uzstāj, ka šī ir “nākamās paaudzes MEB platforma”. Lai nu kā, galvenais jaunums ir baterijas – uz šīs platformas būvētās mašīnas izmantos jaunās Volkswagen bateriju šūnas. Ražotājs apgalvo, ka ar vienu uzlādi varēs veikt līdz pat 700 kilometriem, turklāt būtiski uzlabosies uzlādes jauda – mašīnas būs iespējams lādēt ar 175-200kW jaudu. Šobrīd MEB modeļos lielākā iespējamā uzlādes jauda ir 135kW.

    Jaunās platformas ieviešana nozīmē, ka Volkswagen varēs turpināt elektrisko modeļu piedāvājuma paplašināšanu – jau iepriekš ražotājs solīja 10 modeļus līdz 2026. gadam, tiesa, daļa no tiem būs esošo modeļu feislifti. Sagaidām arī lētā gala elektroauto ar sākumcenu ap 20-25 tūkstošiem eiro.

    Pagaidām Volkswagen gan nav atklājis, kad ieraudzīsim pirmo modeli, kas būvēts uz jaunās paaudzes MEB platformas. Interesanti, ka Volkswagen nepiemin SSP platformu, kam bija jābūt nākamās paaudzes bāzei, taču noprotams, ka vismaz daļa no SSP paredzētajām tehnoloģijām migrēs uz MEB+. Prognozējams, ka pagaidām tiks saglabāta 400V bateriju sistēma, savukārt 800V sistēmu varētu ieviest tikai ap 2028. gadu, kad beidzot lietošanā nonāks SSP platforma, ksa jau būs krietni attīstītāka.

     

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma