Kāds Tesla rūpnīcas Berlīnē darbinieks publiskojis informāciju par situāciju elektroauto ražotāja Eiropas rūpnīcā un situācija pēc viņa teiktā nav glaimojoša – viņš apgalvo, ka rūpnīcā ir kaudze ar darbaspēku saistītu problēmu un rūpnīcā valda pilnīgs haoss.
Kā sarunā ar Wired pastāstīja šis Tesla darbinieks, kurš, protams, vēlējies palikt anonīms, rūpnīcā ir problēmas aizpildīt brīvās vakances – darbinieki aiziet prom drīz pēc pievienošanās Tesla, citi slimo un vēl daļa ir vienkārši nemotivēti un īpaši neiespringst par darbu.
“Daži slimojuši ilgāk nekā ir nostrādājuši. Ir cilvēki, kurus neesmu redzējis darbā trīs nedēļas sešu mēnešu posmā. Daudzi vienkārši paņem slimības lapas, jo viņiem pietrūkst motivācijas,” norāda Tesla darbinieks, atzīmējot sliktos darba apstākļus.
Medijs Electrek norāda, ka rūpnicā jau ir ap 7500 darbiniekiem un ir pieejamas ap 400 vakancēm, kas nav maz, bet kopumā tik lielai rūpnīcai nav arī ļoti, ļoti daudz. Tiesa, Electrek ir medijs, kas pārsvarā nav kritisks pret Tesla
Tiek vēstīts, ka Tesla īsti nemaz nespēj piesaistīt vietējos darbiniekus, tāpēc ražotājam jāskatās pāri robežai – aptuveni 10 procenti darbinieku esot poļi. No Berlīnes līdz Vācijas-Polijas robežai ir mazāk nekā 100 kilometri.
Vai šī pati problēma nav mūsu gateros?
Kad jāpērk Tesla, tad jautājums: kādēļ ik dārgi, kad tā jāražo, tad: kādēļ tik maza alga?
Te drīzāk jautājums, kāpēc sēdēt Maximas kasē pamperos visu dienu, ja Lidlā alga lielāka un vēl uz tualeti var iet tik reižu, cik vajag, un vēl darba dienas beigās nevajadzēs cenu zīmes mainīt, jo tās mainās elektroniski! ;)
Maksimā jāsēž pamperos? Nu nezinu , kad es vēl dzīvoju Latvijā maksimas kasieres vazājās apkārt kā patīk. Tieši Lidlā manuprāt ir disciplīna, vismaz Austrijā.
No kaut kurienes jau tās urbānās leģendas dzimst:
https://nra.lv/latvija/109363-maxima-pec-tragedijas-nav-labojusies.htm
Savickis šorīt arī reinkarnējās un panika lēnām jau pazūd … gan jau šeit kas līdzīgs …
Visi vienkarsi but tadi pasi ka masks, kas tur slikts.