Web Analytics
More
    Reklāma

    Polestar seko Mercedes-Benz piemēram un par maksu piedāvās lielāku jaudu

    Jaunākie raksti

    Elektroauto ražotājs Polestar paziņojis, ka klienti Ziemeļamerikā var iegādāties programmatūras atjauninājumu savam Polestar 2 elektroauto, kas palielinās mašīnas jaudu un griezes momentu. Autobūvē šāda pieeja nu jau nav nekas jauns, to piekopjot arī citiem autoražotājiem, savukārt klientam par šo prieku būs jāšķiras no 1200 dolāriem.

    Ja citi autoražotāji izvēlējušies piedāvāt funkciju abonēšanu, proti, par ikmēneša maksājumu pieejama kāda auto funkcija, ko iespējams arī neabonēt, ja tā nav nepieciešama, tad Polestar rīkojas citādi – vienreiz samaksā un šis konkrētais uzlabojums pieejams visu auto mūžu, bez ierobežojumiem.

    Galvenokārt šis atjauninājums attiecas uz tiem Polestar 2 pircējiem, kuri iegādājušies “Long Range Dual Motor” versiju – klienti par saviem 1200 dolāriem iegūst papildus 68 zirgspēkus un 20Nm lielu griezes momentu. Tas nozīmē, ka auto jauda pēc šī atjauninājuma būs 476 zirgspēki, bet griezes moments 680Nm. Polestar uzsver, ka šis atjauninājums dos labāku paātrinājumu gaitā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Elektriķis
    08.12.2022 11:23

    Kaut kā jau paspēts aizmirst, ka Tesla bija tā, kura ieviesa šo “palielināto jaudu” par maksu, pārējie pēc tam.

    KKTK
    08.12.2022 11:32

    Labāk būtu ieviesuši sistēmu, kas seko līdzi auto ātrumam pirms gājēju pārejas. Ja ātrumu nesamazini, tad noņem nost 10 zirgspēkus :D Atpakaļ dabūt tikai ar 1200 dolālu spēka paku.

    grezens
    08.12.2022 12:05

    Manai vecajai zviedru miskastei ierobežo jaudu dēļ tā ka pirmajos robos tos 300zs tāpat uz priekšas riteņiem nevar vienkārši noturēt, nevis dēļ tā ka ražotāja valde izdomāja ka tas ir labs veids kā pelnīt.
    Labi vien ir ka Sābs nosprāga, kādu sviestu tagad tur nāktos redzēt ja ķīnai tomēr GM ļautu pārdot…

    Grieze
    08.12.2022 21:16
    Reply to  grezens

    Tas ir nevis priekšējo riteņu dēļ, bet gan pašas kārbas, 1. un 2. pārnesumam ir ierobežots griezes moments, lai tā sevi nesačakarētu. Loti daudzām vecajām tačkām tā bija, arī rwd un awd.

    Skābene
    09.12.2022 08:09
    Reply to  grezens

    Un kāda jēga no 300zs vienriteņa!? Šitādos laikapstākļos, kad ārā sniega šļura, jebkurš vieglāks dīzeļgolfs ar 150zs no luksafora aizbrauks tev garām!
    Ja jau iešuvi čipu vecajam zviedru opelim, tad uzliec arī quaife lsd! Būs pavisma cita braukšana! ;)

    Last edited 1 year ago by Skābene
    Reklāma