Volkswagen zīmola vadītājs Tomass Šēfers solījis, ka autoražotājs dara visu iespējamo, lai sakārtotu problēmas, kas skārušas VW multimediju sistēmu. Autoražotājs pirms kāda laika nāca klajā ar vērienīgu programmatūras atjauninājumu, uzlabojot atsaucību un pievienojot papildus funkcijas, taču sistēmas darbība joprojām ir ļoti tālu no ideālas.
Šēfers intervijā žurnālam Car Losandželosas autoizstādes laikā pastāstīja, ka klientu un testētāju neapmierinātība sasniegusi tādu punktu, ka situācijas risināšanā bijis jāiesaistās Volkswagen valdei – vismaz reizi mēnesī tiek organizētas tikšanās par šo sistēmu. Viņš skaidro, ka vispirms jātiek skaidrībā ar visa zīmola un katra konkrētā modeļa identitāti. Pēc tam jāveido loģiska, ergonomiska vide, piedomājot, kas ir klienta visbiežāk lietotās funkcijas. Tās tad jānovieto tā, lai tās būtu uzreiz lietojamas ar vienu pogas spiedienu. Pēc tam var lemt par dažādu sekundāro funkciju izvietošanu.
Volkswagen vadītājs pastāstīja, ka valdes tikšanās par sistēmu nav tikai sēdēšana un runāšana – tehniskā komanda sagatavo prototipus un piedāvājumus, savukārt valde šos prototipus izmēģina, lai saprastu, kas strādā un kas nē. Testēšanas vajadzībām tiek piesaistīti arī dažāda vecuma cilvēki no malas, kas sniedz savu atgriezenisko saiti par funkcionalitāti un ērtībām. Šēfers paskaidro, ka, ieklausoties šo cilvēku viedoklī, vari saprast, ko vajadzētu un ko nevajadzētu darīt.
Viņš sola, ka programmatūras izmaiņas sāksies jau tuvāko nedēļu laikā, taču nav zināms, ko tieši Volkswagen darīs un piedāvās vispirms. Tā kā tagad mašīnām pieejami over-the-air atjauninājumi, tad dažādu nelielu uzlabojumu ieviešana tagad ir ātrāka un ērtāka – klientam vairs nav nepieciešams pie dīlera, lai atsvaidzinātu programmatūru.
No nākamā gada visas slīdjoslas beidzot būs apgaismotas, tāpat tiks ieviesta atsvaidzinātā stūre ar fiziski spiežamām pogām. Patiesībā, tā drīzāk ir nevis atsvaidzināta stūre, bet atgriešanās pie kaut kā vecāka, taču lietošanā ērtāka. Tāpat turpināsies arī tehniskas izmaiņas, bet tieši tās prasa visilgāko laiku.
Nu kā var nesolīt!? :D
Cilvēki spiesti samaksāt par neejošu produktu, kuru sola salabot nākotnē. Kaut mēs visi tā varētu tirgoties.
Cilvēks jau pērk auto nevis balalaiku. Balalaika ir tikai piedeva, kuras var arī nebūt.
Tas ir pilnībā integrēts panelis + pilns nemaināms software integrēts ar kopējo auto tehnoloģiju par kuru, VW iegādes gadijumā, esmu spiests maksāt gribu vai negribu.
Neesi spiests, jo ir vēl arī citi autoražotāji :)
Kuru no trīs vārdu virknē izvietojuma sanāca izlaist – “VW iegādes gadijumā”?