Ar mērķi nodrošināt pircējiem vēl izdevīgāku pirkumu veikšanu mazumtirdzniecības kompānija “Lidl” palaidusi jaunu mobilo lietotni “Lidl Plus”. Tā ir kā papildinājums jau esošajai “Lidl” lietotnei, kas informē par iknedēļas akcijām un ļauj izveidot pirkumu sarakstu.
Jaunā lietotne, kas pieejama gan “Google Play”, gan “App Store”, piedāvā vairākas iespējas, kā atvieglot iepirkšanos fiziskajā veikalā un izdevīgāk iepirkties. Piemēram, lietotājam pirms pirkuma veikšanas ir iespēja lietotnē aktivizēt kuponus un iegādāties produktus par vēl izdevīgāku cenu. Tāpat lietotne ik nedēļu piedāvā īpašos “Lidl Plus” akciju piedāvājumus, kā arī digitālos akciju bukletus. Šīs priekšrocības pircējs var iegūt un izdevīgāk iepirkties, noskenējot pie kases savu “Lidl Plus” digitālo klienta karti, kas atrodama turpat lietotnē.
Lietotājam reizi dienā pēc pirkuma veikšanas arī iespējams saņemt “Skrāpē Plus” digitālo kartīti un iegūt jaunu kuponu. Zem kupona var paslēpties dažādi piedāvājumi, ieskaitot dažāda veida atlaides.
customer profiling, isn’t it.
♫ $ave Dat Money ♫
Profili un arī vieglāk ietekmēt kādas preces piegādāt uz kurieni. Neviena drauga karte vai paldies karte etc nestrādā ar zaudējumiem.
lidl gandriz par 2h 20% samazinaja darbalaikus ja viniem butu pieprasijums tad ta neviens nedaritu
tagad mekle + laboratorijas vaditaju kam bus tie dazi simti laboratorijas brivoratigo jaapstrada
Biznesa Analītiķis/-e Iepirkumu Departamentā
Pilna slodze, Jaunākais konsultants, Sākot no EUR 1600 bruto/mēn., LV-011124
SIA Lidl Latvija
Tavi pienākumi:
Pārraudzīt un kontrolēt lojalitātes programmas darbību.
Veikt sistēmas analīzi un klientu segmentāciju.
Analizēt mērķgrupas un izmantot attiecīgos mehānismus, lai sasniegtu KPIs.
Pārvaldīt A/B testēšanas procesu, sagatavot atskaites un interpretēt iegūtos testēšanas datus.
Sagatavot un pārvaldīt atskaites, izmantojot Power BI rīkus.
Būt atbildīgam par lojalitātes programmas datu interpretāciju un optimizāciju.
Sadarboties ar citiem departamentiem, lai nodrošinātu tehnoloģiju uzlabojumus un datu pārvaldību.
te var saprast ko ar tiem lidl+ brivpratigajiem eksperimentes gandriz ka reala laika tapec laikam parastas klientu kartes negrib izveidot jo tur nevar reala līka
Priecātos, ja braukātu Lidl busiņi un vestu produktus uz mājām, Eiropas veikalam jau tas nav nekāds luxus, domāju, ka var atļauties
Un ja vēl būtu pašapkalpošanās kases, būtu tik pat lieliski. Būtu interesanti zināt, kāds vispār ir iemels, ņemot vērā LIDL konceptu pēc iespējas samazināt lieko izdevumu pozīcijas, neieviest pašapkalpošanās kases. Vai tad kasieru aizvietošana ar pašapkalpošanās kasēm neatbilstu LIDL konceptam?
Varbūt kāds redzējis, ka citās valstīs jau ir?
Anglijā visos lielo ķēžu veikalos kādu laiku dominē Pašapkalpošanās kases, arī tajā pašā Lidl. Diszgan populāri paliek lielajos veikalos izvietot skenerus, lai noskenētu un liktu somās uzreiz arī. Un tad protams piegādes uz mājām (Bet ne LIDL), ko es pats personīgi jau 2,5 gadus izmantoju tagad jau 2x nedēļā.
Lietuvā Lidlā ir pašapkalpošanās kases.
Citās valstīs jau ir pašapkalpošanās kases, taču visu procesu ieviešanai nepieciešams laiks un visticamāk pēc lidl plus gada/ divu laikā nāks arī pašapkalpošanās kases. 🙂
Es labak gribētu, lai lidl kases butu tādas kā eiropā, kur aiz kases ir ratu vieta un nekas vairāk, ratus smuki piestum un visu noskenēto liec ratos, samaksā un tad mierīgi pie loga saliec savās turzās kaut stundām ilgi pēc feņ šui, ja patīk. Nekavējot pārejos.
Patlaban jēga nekāda no ātras kasieru skenēšanas un darbības jo klients lēnām savos maisiņos liek produktus. Tādējādi īpaši vakaros veidojas lielas rindas. Tiesa gan lidls ātri reaģē un sasauc visus darbiniekus no zāles lai noplacina rindas. Bet nu tāpat laiciņš paiet kamēr noskrien, padzīvojot jevropā- vācijā un uk, tādu rindu neesmu redzējis jo pie kases neviens maisiņos neliek.
Lai vieglāk iztēlotos, kā ir eiropā:
[img[/img]
Labāks risinājums gan būtu izmantot jau ierasto Rimi, Maxima u.c. praksi ar dalīto preču vietu, kad viens pircējs var mierīgi turpināt krāmēt savas preces, un nākamā pircēja preces tiek novirzītas uz otro preču sektoru. Tas kaut kā līdz šim visur gan Latvijā, gan ārvalstīs (izņemot Lidl, kas ieviesis kaut ko īpatnēju) strādā.
Tavā bildē uzskatāmi redzams, ka šī pircēja tikai krāmē preces, bet neredz kases monitoru par ieskanētajām precēm, to daudzumu, cenām. Atvainojiet, bet pie līdzšinējās pieredzes ar tik bieži “kļūdainām” cenām vai preču skaitu (99.9% par labu veikalam) es negribētu akli paļauties un gribu redzēt noskanēto informāciju. Tādēļ ja esmu viens veikalā, es sekošu līdzi preču informācijai un pēc tam tikai kārtošu preces. Tā nav mana vaina, ka LIDL izdomājis šādu sistēmu bez dalītās preču novietošanas aiz kasēm.
Tikai noverojums- ārzemēs neviens tev par centiem baigi nečakarēsies… Nu i ieskaitīja 2 krējumus viena vietā…. Pie mums tas eiro vai divi ir dzīvības un nāves jautājums, kur cilveki ir gatavi tērēt savu laiku, braukt un vairāk nokurināt degvielu ceļā, lai tikai saņemtu ‘savu’ taisnību un kaut kādu egoistisko gandarījumu.
Protams Eiropā ģimenes bieži iepērkas tā ka lielie rati(vai pat divi) ir pilni ar kaudzi līdz augšai, Latvijā joprojām neko tādu neredz….
Eiropā kasieri ir tikai skenētaji ja kas nepatīk un kas dubultā ir ieskanējies ko nepamana tieši tapēc ir info kases kur visu so risina nemaisoties pa kājām citiem un neveidojot rindas. Kasieris arī ir tikai cilvēks, turklāt strādā uz godprātības principa jo viņš/viņa pati negribētu lai tevi speciāli kāds apšmauktu speciāli skenējot dubulta katru otro preci piemēram….
Bet pie mums cita zeme, pircēji seko katram centam līdz, ka tik neapšmauc, tapēc vajag sejā vajag lielu ekrānu un ja kasē ir kaut centu nobīde uzreiz brauc augumā kasierim, kāpēc cena tāda, ja zālē cena cita… It kā kasieris sēžot un skenējot varētu cenu mainīt…. :D Kasieris tikai skenē un pieņem naudu!
Pagājusogad pirms ziemassvētkiem lielajā maximā biju rindā kur maxima pilna, visas kases pilnas, bet tantei vienalga, viņa uztaisa brēku par to ka viņas biezpiens kasē ir 20c dārgāks ne kā pie preces cena, kasiere pasauc maiņas vadītaju, bet ta aizņemta, tikmēr tante bļaustās neglaimojosos vārdos(krieviski) kasiere zvana atkartoti, bet vadītaja aizņemta… Var redzēt, ka acīs rausas asaras un nezin ko darīt jo uzbraucieni un 3 un 5stāvīgi vārdi turpina līt uz viņas pusi jo vecene nemaksā un neatlaidīgi nelaiž nākamos pircejus kamēr nesakārtos so jautājumu!!!! Galvenais ka rinda stāvošie arī neko, tik skatās uz šo ‘šovu’ … Es rindā esmu aiz 2 cilvēkiem priekšā, bet no maka izņemu tos 20c un laipni iedodu, pasakot ka es šo starpību samaksāšu, vecene uzreiz pierimas, bet turpinot bubināt, cik viss ir slikti, cik veikals ir slikts, vairs neiepirksies šajā šmaucēju kantorī u.t.t. (aha, zinām cik labi strādajā maximas traģedijas ”boikots” veikals uzmeta dažām precēm lielāku atlaidi un visi turpināja ieprikties, jo vienu brīdi tur pienu varēja par 50c litrā nopirkt, tikmēr rimi piens pa 80c bija u.t.t.) ;) P.S. Visi kases ekrani priekš pircēja informācijas ir, bildē kas ņemta no interneta, vienkarsi grūtak saredzēt un nebija galvenais ko jāredz, galvenā mana doma bija… Read more »
Zini, es lielveikalā arī celšu jezgu dēļ 20 centiem. Es pat iztērēšu 5 eiro lai atgūtu aplam iekasētos 0.20 jo lielveikals nav nekāda labdarības iestāde, bet uzņēmēji, un ne ar tām ētiskākajām darbības metodēm.
>>Eiropā kasieri ir tikai skenētaji
Jau kādu laiku šķiet, ka skanēt pašam ir efektīvāk – un arī veikali to saprot. Problēma ir ar cilvēkiem, kas dažādu iemeslu dēļ izvēlas iepirkties tāpat kā to darīja viņu vecāki, un protams, arī ar veikaliem kas sistemātiski neizstāj kasieru kases ar pašapkalpošanās kasēm.
Tak iedod pircējiem iespēju nopelnīt 5 centus, tudišpīpa kaku vai paldiesnaudu, ja esi noskanējis, apmaksājis un atbrīvojis kasi minūtes laikā – un pircēji to darīs sporta pēc, nevis lai varētu iekrāt nosacītajam mersedesam.
Neesi redzējis ratus ar kaudzi līdz augšai pie lielveikala kases? Skaties uzmanīgāk. Man šī iemesla dēļ piektdienu vakaros un sestdienās nepatīk iet uz Imantas Lidl, jo tur tajā laikā sabrauc pieBabītes oduciemos dzīvojošie un liek preces ratos ar kaudzi. Tad ar savām pāris pudelēm un maizes kukuli pusstundu nīksti aiz viņiem :D
Turpceļā pie daudzstāvenēm atstāj atkritumu maisus un atpakaļ ved pilnus no lidla)
Jāpiezīmē, ka lai sāktu izmantot šo lietotni un izmantotu tās sniegtās iespējas, lietotājam vispirms jāreģistrējas “Lidl” pamata mobilajā lietotnē, kas arī pieejama gan “Google Play, gan “App Store”. – Tā nav taisnība. ielādēju un piereģistrējos, nekādu pamata lietotni nevajadzēja.
Ok, paldies par info!
Ko jus te nīdat sikas ta tas nepatik ta tas… To tik zin ka rakstiit. Negativus konentaarus… Sučaras
Jā, nu tavs komentārs ir ļoti “pozitīvs”! :)
Labs :D
Boikote Rimi, Maxima, Elvi un Top!!!! Cenas kosmoss
Ir dzirdēts par boikotētājiem, kas pēc pārtikas produktiem speciāli brauc uz Poliju. Cik saprotu, degvielu un laiku viņi pasmeļ no kāda maģiskā portāla.
Ja ir pārāk daudz brīva laika un degvielu var “dabūt”, var atļauties braukt kaut uz Portugāli.
lidl ir lielas problēmas jo acimredzot preces kvalitate parak zema un cena parak augsta un tikai 20 veikali – pirceju skaits dramatiski kritas
ja nem vera ka 30% izmanto parastos podzinu telefonus tad ipasi liela atdeveno savaktajiem GDPR datiem nebus kamer lidl neizveidos savi LIDL SIM virtualo tiklu ka tas ir citas valstis.
Kas liek domāt, ka “pircēju skaits dramatiski kritas”?
ja konkurenti ķidātu foreli tirgo par 5,5€/kg bet lidl 0,9€/100g un kafiju 14€/kg bet lidl eesti 9€/kg tad ir bezizeja skriet 5km uz lidll nav lidl kvalitate par tavu cenu
par rup precem vel lielaks sviests
https://beztabu.tv3.lv/nejedzibas/gribu-visus-bridinat-lidl-veikala-noperk-lukturiti-bez-akumulatora/
ta ir infantila attieksme pievilinat pirceju iesmeret preci kas nedarbojas un 0 pecpardosanas serviss
Nesapratu, ko tu savā komentārā pateici. Mēģini vēlreiz.
Vēl viens uzķēries uz sensācijas klikbaita. Tante pagrābusi Parkside lukturīti, ko tirgo bez iekļauta akumulatora. Lukturītis ir no darbarīku aksesuāriem ar urbjmašīnas rokturi kur piespraust urbjmašīnas akumulatoru. Tādus taisa tiem, kuriem ir iekrājies viena ražotāja rīku komplekts, lai plaukta nav jātur n-padsmit dažāda tipa akumulatori un 5 dažādi lādētaji. Ne smakas no krāpšanās – Bosch, Makita u.c. arī tādus ražo. Drīzāk cilvēciskais faktors – babulim nu ļoti gribejās lukturi pa lēto, bet pardevējam 15 cilvēku rinda pie kases.
Būsi ar ko citu sajaucis. Pēc paša novērotā mikrorajonu LIDL-os kopš rudens rindas pie kasēm kļuvušas vēl lielākas.
Nekā jauna te nav. Gadu jāgaida bija kamēr pieslēdza LV. Citas valstīs ir jau gadiem.
“Lidl” palaidis jaunu mobilo lietotni “Lidl plus”..
pilnīgi vienalga, ko viņi palaiduši. Atlika nogaršot viņu labāko XO un labāko Argus alu..
Jēzus-Marija – tanī veikalā tikai svaigo produkciju, nogatavinātus un dārgus sierus, biezos virtuves dvieļus un 18% krējumu var pirkt. Pārējos tādus mēslus tirgo(!). Piemēram, mandarīni skābi, bojāti, cieti, zaļi.. nez.. Jums sevis žēl nav, lai eksperimentētu?
lidl ir diezan lēts junk food. piemeram saldetas picas ja salidzina pret rimi cenu.
olu nudeles ari ir par labu cenu. rimi kosmoss.
tie kong energijas dzerieni ari leti.
uzdzeramie par labu cenu.
ir tas ķirsu likieris par 5 eur 0.5 l rimi ko tik letu nedabusi kamer lidl vins ir un garšo labi ne ķimiski.
un tu walter alu rimi vai maxima optima linija ari dzer un uzskati to par firmas zīmolu ?
No veikala atvēršanas dienas, vienīgais zīmols bija Argus, pēcāk papildināja ar Aldaris gaišo, Užavas gaišo un vēl 1 LV pārstāvi. Bet tas Argus tika slavēts FB, reklāmās pa EUR 0.49 – esot jāņem, cik var panest. Ņēmu dārgāko, ko Lidl piedāvā.. – miežu iesala susla. To, ko Roberts raksta – junk food nepērku. Olu makaronus, garšvielas pērku Gemoss – labāka kvalitāte kā lielveikalos. Lidl ir arī Freeway ala cola – jā ir dzerams, taču jebkurš akcijas Pepsi būs labāks par šo pakaļdarinājumu. Lidl faktiski ir analogo preču piedāvājums. Uz vietas gatavotais arī – puse uz pusi. Lidl salāti – ēdu pats (pārējie atteicās)
maizītes ir labas. un apelsīnu sula.
vēl ir labas saldētās piccas (mikro picas) pa 12 gab.
suņa konservi esot ēdami.
un šokolādes saldējums ir ēdams.
par pārējo nezinu.
ilgtermina marketinga sastavdala tas arī viss. Lietuva viniem gan klientu kartes gan app kur ta karte ir jau bija vasarā.