Web Analytics
More
    Reklāma

    Investējot vairāk nekā 200 000 eiro, 220.lv atver jaunu veikalu Rīgā

    Jaunākie raksti

    Tirdzniecības centrs internetā 220.lv, investējot vairāk nekā 200 000 eiro, ir atvēris lielāko trīsvirziena koncepta veikalu Rīgā, Krasta ielā 52, tajā apvienojot tirdzniecību uz vietas, internetā iegādāto preču saņemšanas punktu un noliktavu. Turpmāk šis veikals darbosies kā galvenais 220.lv klientu centrs internetā pasūtīto preču saņemšanai un preču iegādei uz vietas.

    Nodrošinot ātrāku, ērtāku un pieejamāku preču iegādi, jaunajā 220.lv lokācijā būs iespējams iegādāties vairāk nekā 6000 preces, kuras klienti varēs apskatīt klātienē un iegādāties uzreiz, vai izmantot ātro saņemšanu internetā pasūtītajām precēm, tās veikalā izņemot stundas laikā no pirkuma veikšanas brīža. Vienlaikus, pateicoties paplašinātajai noliktavai, būtiski tiks attīstīts nākamās dienas preču saņemšanas serviss, kā arī pilnveidota Marketplace pārdevēju loģistika.

    Reklāma

    Jaunā veikala tirdzniecības zāles un preču saņemšanas platība sasniedz 690 m2, savukārt noliktavas telpas – teju 950 m2. Noliktavas telpas kalpos gan 220.lv iegādāto preču saņemšanai tajā pašā vai nākamajā dienā, gan Marketplace pārdevēju preču vienību apstrādei. Vēl 560 m2 ir atvēlēti biroju telpu platībai, tajās nodrošinot 80 darba vietas.

    Mārtiņš Pūpols, 220.lv Reģionālais vadītājs norāda, ka jaunā veikala atvēršana ir uzņēmuma stratēģisks solis vienuviet koncentrēt visus uzņēmuma darbības pīlārus, tā sekmējot gan preču pieejamību, gan ātrāku apriti. Turpina M. Pūpols: “Jaunais 220.lv veikals ir mūsu zīmola flagmanis, ar lielāko klātienes show room zāli, kur klienti varēs klātienē apskatīt un iegādāties dažādu populārāko kategoriju preces. Ar šī veikala atvēršanu vēlamies saviem pircējiem sniegt labāko iepirkšanās pieredzi ne vien tiešsaistē, bet arī klātienē.“

    Plašāk veikalā uz vietas pārstāvētās preču kategorijas ir parfimērija, kosmētika, mazā sadzīves tehnika, elektronika, bērnu preces, dārza preces un mājsaimniecības preces.

    M. Pūpols arī norāda, ka jaunā veikala lokācija tika izvēlēta mērķtiecīgi, domājot par augošo Marketplace pārdevēju pievienošanos 220.lv tirdzniecības platformai. Informē M. Pūpols: “Marketplace ir kļuvis par 220.lv darbības stūrakmeni un palīdz veidot mūsu augošo klientu bāzi, nodrošinot vēl nebijušu preču apjomu un preču kategoriju dažādību. Šobrīd katru mēnesi Krasta ielas 52 noliktavā mēnesī tiek apstrādāti vairāk kā 50 000 Marketplace pārdevēju pasūtījumi un sagaidām, ka šis apjoms augs. Vienlaikus šāda līmeņa noliktava ļauj mums turpināt attīstīt Marketplace pārdevēju segmentu, šajā jomā jau vairāk nekā 3 gadu esot celmlaužiem.”

    No šodienas jaunajā preču saņemšanas punktā darbosies 16 darbinieki, taču, reaģējot uz pircēju plūsmas intensitāti, to ir plānots palielināt līdz 20 darbiniekiem, tādējādi nodrošinot, ka internetā iegādāto preču saņemšana ir pircējiem maksimāli ērta.

    Veikals un preču saņemšanas punkts Krasta ielā 52 būs atvērts ierastajā darba laikā  darba dienās no pulksten 09:00 līdz 20:00, savukārt sestdienās no pulksten 10:00 līdz 17:00 un svētdienās no pulksten 10:00 līdz 15:00.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    21 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Gundars
    25.11.2022 13:41

    Kārtējais mūsdienu paradokss. Tu it kā pērc internetā, bet pēctam salsti uz ielas rindā, lai saņemtu savu preci. Tad ar ko tas ir progresīvāk, kā oldscool stilā ieiet siltā veikalā, pataustīt preci, patestēt, parunāt ar pārdevēju un nopirkt? Marketings ir ieskaidrojis, ka tā ir ērtāk. Jautājums kam? Tikai un vienīgi ražotājam, kuram vairāk nav īpaši jāiespringst uz preces kvalitāti. Pietiek labi nofotografēt, lai internetveikalā labi izskatās. Kad klients jau preci būs saņēmis, aizbraucis uz māju, atpakojis un vīlies, tad retais ies nest atpakaļ un čakarēties. Un līdz nākošā loriņa pirkumam jau būs aizmirsis par konkrētā ražotāja uzmetienu. “Ērti” pirks atkal no dīvāna. Un atkal stāvēs rindā pie saņemšanas, jo tie 3eur par piegādi uz pakomātu vairāk nesanāk. Tātad prece ir nopirkta burtiski par pēdējiem eiro. Kas nozīmē – tu to preci atļauties nevari! Ja esi spiests taupīt uz piegādi pāris eiro, braukt vai iet pakaļ, tērējot savu laiku, kurš tomēr ir vērtīgāks par ieekonomētajiem eirikiem.
    Vieni kāš, marketoloģē un iestāsta, kā tagad būs ērti, progresīvi un kruti. Otri barā šim visam klausa.
    Atsevišķs stāsts ir cik “zaļi” ir šāda veida tirdzniecība, kur reizēm pat MicroSD klarti iepako ap puskilo plēvju, papīra iepakojumā.

    Last edited 1 year ago by Gundars
    Skābene
    25.11.2022 15:03
    Reply to  Gundars

    Man uz melnās piektdienas atlaidēm tīri labi patiktos nopirkt 75+ collu televizoru un aizbraukt tam pakaļ uz veikalu brīvdienās. Pakomātā to neiestumsi, bet kurjers brauc velnsviņzin pēc kāda grafika un es netaisos savu darba dienu pakārtot kurjeram. Man šāds interneta veikala darbības princips apmierina.

    Biteme
    26.11.2022 13:46
    Reply to  Gundars

    Šovrūme aizņem lielu platību, tur vajag labas gaismas un pārdevējus-konsultantus, kas medī klīstošos pircējus, pierunājot pirkt lielāku ledusskapi ar vairāk funkciju, kā vajag upurim vai vismaz sekotu, lai nesāk izjaukt tehniku turpat uz vietas.

    Internetveicī cilvēks ilgi un pamatīgi salīdzina, vienlaikus lasot apskatus un atsauksmes inetā, viņu neērcina uzmācīgie pārdevēji un beigās pats sevi pierunā nopirkt bišku labāku, kā ir vajadzīgs, bet izsniegšanas punkts var būt daudz mazāks un krietni pieticīgāk aprīkots par veikala zāli.

    Un piegādes maksa šeit ir saraksta pašās beigās….

    Krisjanis
    26.11.2022 14:03
    Reply to  Biteme

    Man personīgi patīk veikt ilgu un garu izpēti internetā, beigās izraudzīto produktu/-s apskatot uz vietas un aptaustot, un ja patīk – arī paņemot mājās. Savukārt ļoti nepatīk visādi M79, kas sola sazin ko, lai beigās pateiktu, ka “mums šī prece nav un nemaz nebija pieejama, laikam sistēmas kļūda”. Nekas, ka es pirms tam speciāli esmu piezvanījis darbiniekam un uzrakstījis epastu, 2x pārliecinoties, ka produkts ir pieejams. Tāpēc man šis koncepts ar showroom un noliktavu ļoti patīk.

    Skābene
    28.11.2022 08:25
    Reply to  Biteme

    Nav tā, ka 220.lv tas šovrūms ir vajadzīgs, lai konkurētu ar SENUKAI/1a.lv? Akropolē jau ar 220.lv ir paliela telpa ar izliktām precēm. Var jau būt, ka pircēji neizņem pasūtījumus, vai izmanto iespēju 14 dienu laikā atgriezt preci un tos uzkrājumus tad arī saliek tajā šovrūmā!?

    davix
    25.11.2022 14:46

    Kopš vairākiem interneta veikaliem parādījusies minimālā pirkuma summa, tad vispār zūd šo veikalu jēga. Ir steidzami jāmeklē palīdzība cilvēkiem, kas piekrīt šādiem “spēles noteikumiem” un pielasa savu pirkuma grozu, lai tikai sasniegtu minimālo summu.

    Nu vēl jau ir tās sadaļas – Populārākās preces. Manuprāt bezcerīga auditorija uz kuriem šādas sadaļas nostrādā.

    Kursors.lv
    25.11.2022 15:01
    Reply to  davix

    Kā to saprast “minimālā pirkuma summa”?

    Ivars Dzerve
    25.11.2022 15:16

    220.lv tas nav, bet ir sanācis aplauzties, kad gribi pa fikso nopirkt vadu par piecīti un nevari pasūtīt, jo nav sasniegta minimālā summa, kas parasti ir ap 10 eur.

    davix
    25.11.2022 15:31
    Reply to  Ivars Dzerve

    Ir ir arī 220.lv. Te piemērs pērkot vadiņu, izlec šāds paziņojums: “Minimālā pasūtījuma summa pārdevējam Pramo prekyba ir 20 €. Līdz minimālajai pasūtījuma summai trūkst 19.42 €. Ja vēlaties iegādāties šo preci, pievienojiet citas preces no pārdevēja Pramo prekyba.”

    Kursors.lv
    25.11.2022 15:33
    Reply to  davix

    Hah, pilnīgs sviests. Tā kā šie veikali neko unikālu nepiedāvā, tad pēc šādiem piedāvājumiem ietu veikalam ar lielu līkumu garām.

    Krotow
    25.11.2022 17:18
    Reply to  davix

    Mhm, nākamais solis ir aizvērt šī veikala lapu un doties uz AliExpress. Kur to pašu atsūtīs pa pāris eiro.

    Biteme
    26.11.2022 13:49
    Reply to  Krotow

    Dārgāk, bet ātri uz vietas vai potenciāli lētāk, bet ilgāk. Reizēm krietni ilgāk. Reizēm ar pārsteigumu. Viss atkarīgs no situācijas un vajadzībām.

    Slapjais Bebrs
    28.11.2022 04:09
    Reply to  Biteme

    “ātri un uz vietas” – Ha ha ha.
    iekš m79 cietas disks, kuram statuss “atrodas noliktavā” tika gaidīts vairāk, kā mēnesi.

    Biteme
    28.11.2022 08:16
    Reply to  Slapjais Bebrs

    tik ilgi piegādā, ka sacietē)

    man piemērs ar vadiņu ir burtisks – nedomājot pasūtīju no chainas, to sūta, līdz izsūta un beigās es saprotu, ka rde tas pats štrunta vads ir uz vietas un maksā tikpat.
    un tā nu man ir divi šādi vadi)

    Skābene
    28.11.2022 08:21
    Reply to  Slapjais Bebrs

    Ceru, ka uzrakstīji sūdzību PTAC par negodīgu komercpraksi!? ;)

    digitalk
    28.11.2022 08:43
    Reply to  Slapjais Bebrs

    100% tāpēc, ka Latvijas/Lietuvas vairumnieku noliktavā beidzās un pasūtīja no Polijas. ja gribi “ātri un uz vietas”, tad pērc ar statusu “atrodas veikalā”.

    davix
    25.11.2022 15:23

    Piemēram šādi: “Pasūtījumiem zem 19,99 € piemērojas pasūtījuma sagatavošanas maksa 1,99 €”

    Un vēl pirms kāda laika vispār nevarēja pirkt zem EUR 20, laikam “panākuši” pretī pircējiem ar iespēju + EUR 1.99

    Last edited 1 year ago by davix
    Biteme
    26.11.2022 13:52
    Reply to  davix

    Pie noteiktas veikala noslodzes ir izdevīgāk izlietot darbinieku laiku, tajā pat laika vienībā pārdodot eur50 vērtu preci, nevis vadiņu par eur2.50 vai pat ļaujot darbiniekam kas pirms tam ir pārdevis 5 preces, atpūsties 15min. un pārdot vēl 5 dārgākas preces, nevis skriet bez atpūtas lai pārdotu vēl arī vadiņu kas pēc būtības interesē tikai pašu pircēju, ne veikalu.

    Biteme
    26.11.2022 13:58
    Reply to  davix

    Tas viss kaut kā varētu saistīts arī ar karšu apkalpošanas maksām. Ir taču vietas, kur nepieņem karti, ja summa ir mazāka zem vairākiem eiro. Nezinu, cik bankas ņem par vienu maksājumu. Galu galā, arī DUS negaida pircējus, kas ielej 2L benžas, visa ģimene 20min. aizņem tualeti un nenopērk ne kafiju, ne saldējumu, ne dogus))

    davix
    25.11.2022 15:35

    Te ir vēl murgaināks paziņojums 220.lv pērkot HDMI kabeli: “Minimālā pasūtījuma summa ir 4.99 € – ja pasūtījums sver līdz 1 kg. Minimālā pasūtījuma summa ir 9.99 € – ja pasūtījums sver vairāk nekā 1 kg. Līdz minimālajai pasūtījuma summai Jums pietrūkst 1.30 €, jūsu pasūtījuma svars ir 0,10 kg.”

    Last edited 1 year ago by davix
    Pēča
    28.11.2022 09:01

    Sen jau tajā lietuviešu biznesā neiepērkos(tā pat kā 1a) drausmīgs klientu serviss un cenu politika.
    Pirms lielajām ”atlaidēm” cena tiek paaustinata un ar ‘ATLAIDI!!!!’ maksā tikpat vai moš pāris eiro lētak.
    Uz jautājumiem kāpēc pagājuso mēnes konkrētā prece maksāja 150€ un tagad ar 30% atlaidi tā maksā 140€(pilnā cena norādīta 200€) melo, kad viņi nekontrolē noliktavas cenas, bet vienmēr cenšas piedavāt pēc iespējas zemāko cenu :D Aha….

    220 vispar palicis par krāmu tirgu kur jebkurš piereģistrējas un pardod savus aliexpress sūdus 10x dārgāk un 220 ne par ko neatbild, tā ir tikai platforma(latgalīte) kur citi pārdod lietas.

    Last edited 1 year ago by Pēča
    Reklāma