Web Analytics
More
    Reklāma

    NIO paplašinās, atklājot pirmo bateriju maiņas staciju Zviedrijā

    Jaunākie raksti

    Ķīniešu autoražotājs NIO turpina sekmīgo paplašināšanos Eiropā, uzstādot savu pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Zviedrijā. Tā izvietota Varbergā, pie lielceļa “E6”, kas savieno Gēteborgu un Malmi. Šāda izvēle ir likumsakarīga, jo šo ceļu izmanto tranzītā braucoši cilvēki, kas mēro lielas distances.

    Šādas bateriju maiņas stacijas izvietotas arī Zviedrijas kaimiņvalstī Norvēģijā, līdz ar to vismaz atsevišķos posmos ceļošana ar NIO mašīnām var būt tikpat ātra kā ar parasto mašīnu – bateriju maiņa aizņem vien dažas minūtes. Zviedrijā jau sākušās arī NIO mašīnu piegādes, pirmajai mašīnai pie klienta nonākot 15. novembrī.

    Līdz šim bateriju maiņas stacijas bija uzstādītas Norvēģijā un Vācijā, tagad tāda ir arī Zviedrijā, bet jau 1. decembrī plānots atklāt staciju Nīderlandē. Šīs stacijas tiek ražotas Ungārijā, līdz ar to autoražotājam tās nav jāved no Ķīnas, kas sniedz iespējas ietaupīt naudu un veikt straujāku paplašināšanos.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    krissss
    23.11.2022 09:52

    Nu lūk vot šis ir risinājums ātrai “uzlādei” – maini baterijas kā, piem., Makitas urbjmašīnai..

    Skābene
    23.11.2022 09:59
    Reply to  krissss

    Ja baterijas manas, es zinu kādā stāvoklī tās ir. Ja nopērku jaunu NIO ar jaunu aķi, es negribu lai manu jauno aķi savāc un uzliek vietā vecu, lietotu, 3 gadīgu. :)

    Arčiņš
    23.11.2022 10:19
    Reply to  Skābene

    Tev nekad nesāpēs galva pēc garantijas beigām par baterijas stāvokli. Mūžīgā baterija , turklāt tā vienmēr tiek pārbaudīta un sliktākajā gadījumā atjaunota. Nio īpašnieki baterijas nepērk , bet gan nomā . Pārsvarā ņem 75 kW tīgās jo ikdienā pilnīgi pietiek , bet ja gadījumā ir plānots ceļojums vai garākas braukšanas , tad visādā iespējas iznomāt 100 kW bateriju , bet no nākamā gada arī 150kw bateriju. Starp citu Nio uzvarēja Lāča Jaunzema (Bjørn Nyland) 1000 km testā izmantojot bateriju maiņu.

    Skābene
    24.11.2022 08:58
    Reply to  Arčiņš

    Pazīstami auto vedēji stāsta, ka nu jau uz treileriem Norvēģijā esot vairāk ķīniešu mašīnu, kā Teslu un VW. Gan jau Norvēģi zina ko pērk! :)

    Reklāma