More
    Reklāma

    Viedo kameru zīmols Owl saņems 25 miljonu lielas investīcijas no HP

    Jaunākie raksti

    Owl ir viedo konferenču kameru uzņēmums, kas vēlas sniegt uzņēmumiem iespēju veidot hibrīdu darba vidi ar ērtām kamerām, un tagad savas darbības attīstībai tas saņēmis nozīmīgas investīcijas.

    Zīmols saņēmis 25 miljonu dolāru vērtas investīcijas no HP Tech Ventures riska kapitāla daļas, kas sevī ietver vairākus citus saistītos investīciju uzņēmumus. Jaunās investīcijas būs līdz šim lielākās Owl vēsturē, kopējam apjomam sasniedzot 47 miljonus dolāru. Investīcijas sevī ietver arī sadarbību ar pašu HP, kas paralēli saviem produktiem tirgos Owl viedos produktus.

    Iepriekš HP savā īpašumā ieguva citu uzņēmumu Poly, kas nodarbojas ar dažādu video, audio ierīču un programmatūru izstrādi, kas tieši paredzētas konferencēm. Savā ziņā Owl varētu konkurēt ar Poly, taču Owl Labs izpilddirektors norāda, ka šie uzņēmumi tieši papildinās viens otru. Tā ir norāde un apliecinājums tam, ka HP vēlas investēt un veidot hibrīdo darba vidi.

    Meeting Owl 3 viedās kameras apskats

    Jauno investīciju piesaiste nodrošinās Owl produktu attīstību, kā arī izplešanos globālajā tirgū. Jau šobrīd liela saļa no Fortune 100 uzņēmumiem lieto Owl produktus, un norāda uz to, ka uzņēmums sadarbojas ar citiem uzņēmumiem (angliski business-to-business segmentā).

    Protams, tirgū ir liela konkurence arī no lielajiem milžiem, kā Microsoft un Google, tomēr Owl savu spēku saredz prgrammatūrā un savienojamībā? Proti, uzņēmuma 360 grādu kamera ļoti labi spēj atpazīt runātāju un parādīt konkrētās personas attēlu zvana laikā, kā arī Owl produktus var viegli savienot savā starpā.

    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma