Web Analytics
More
    Reklāma

    “TikTok” sāk plašāk testēt iepirkšanās funkciju

    Jaunākie raksti

    Oktobra sākumā jau rakstījām par to, ka video koplietošanas platforma “TikTok” nolēmusi paplašināties e-komercijas virzienā un lietotnē integrēt iepirkšanās funkciju “TikTok Shop“. Ņemot vērā, ka tuvojas “Black Friday” iepirkšanās trakums, kā arī Ziemassvētki, laikam nav labāks laiks gadā, kad šādas iespējas palaist. Uzņēmums ziņo, ka jaunā funkcija pagājušajā nedēļā testa režīmā tika palaista ASV, kur pirmie lietotāji jau var iegādāties kārotās preces pa taisno no “TikTok”.

    E-komercija un tirgošanās internetā patiesībā jau diezgan ilgu laiku bija “TikTok” fokusā. Uzņēmums iepriekš bija eksperimentējis ar “Shopify” iepirkšanās risinājuma integrāciju, taču gada sākumā beidzot nolēma sākt strādāt pie sava rīka.

    Reklāma

    Pagaidām nav daudz informācijas par “TikTok Shop” testēšanu ASV. Tik vien zināms tas, ka atsevišķi lietotāji tikuši pie šīs funkcijas. Šeit gan jāpiezīmē, ka jauno iepirkšanās risinājumu “TikTok” līdz šim jau izmēģināja Lielbritānijā, Indonēzijā un vēl pāris Dienvidaustrumāzijas valstīs, kurām drīzumā varētu pievienoties vēl kāda.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma