Reklāma

“TikTok” plāno piedāvāt tiešsaistes iepirkšanās funkciju

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Dažādas iepirkšanās iespējas šobrīd sastopas virknē lietotņu. Uzņēmumiem un influenceriem tā ir lieliska iespēja, kā uzreiz sasniegt plašu auditoriju un vienkāršāk pārdot savu produkciju. Ņemot vērā, ka pirmssvētku iepirkšanās periods straujiem soļiem tuvojas, video koplietošanas lietotne “TikTok” nolēmusi, ka šis būs piemērots laiks, lai izziņotu jauno tiešsaistes iepirkšanās funkciju “TikTok Shop”.

Lai īstenotu šos plānus, tehniskā ziņā “TikTok” palīdzēs ārpakalpojumu sniedzējs “TalkShopLive”, kas nodrošinās vajadzīgo infrastruktūru tiešsaistes iepirkšanās funkcijām. Tāpat šis uzņēmums sniegs nepieciešamo tehnisko atbalstu tiešraidēm, ko rīkos satura veidotāji, influenceri un zīmoli. Gala rezultātā, izmantojot videoklipus, tiem būs iespēja “TikTok” platformā tirgot savus produktus un pakalpojumus.

Plānots, ka “TikTok Shop” varētu palaist “nākamā mēneša laikā”, ko vispirms izmantotu lielie zīmoli kā papildus kanālu tirdzniecībai pirmssvētku laikā. Kā jau ierasts vispirms jaunā funkcija būs pieejama Ziemeļamerikā.

Jāpiezīmē, ka “TikTok Shop” koncepts balstīts uz līdzīgu funkciju “TikTok” māsaslietotnē “Douyin”, kas pieejama daļā Āzijas un Lielbritānijā. Izskatās, ka tirdzniecība šajā lietotnē notiek visnotaļ veiksmīgi. Ziņots, ka gada laikā, no 2021. gada maija līdz 2022. gada maijam, ar “Douyin” starpniecību pārdoti vairāk nekā 10 miljardi produktu, kas ir trīs reizes vairāk nekā gadu iepriekš. Tāpēc tikai loģiski, ka arī “TikTok” vēlas iemēģināt savu roku šajā lauciņā.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma