Web Analytics
More
    Reklāma

    “TikTok” plāno piedāvāt tiešsaistes iepirkšanās funkciju

    Jaunākie raksti

    Dažādas iepirkšanās iespējas šobrīd sastopas virknē lietotņu. Uzņēmumiem un influenceriem tā ir lieliska iespēja, kā uzreiz sasniegt plašu auditoriju un vienkāršāk pārdot savu produkciju. Ņemot vērā, ka pirmssvētku iepirkšanās periods straujiem soļiem tuvojas, video koplietošanas lietotne “TikTok” nolēmusi, ka šis būs piemērots laiks, lai izziņotu jauno tiešsaistes iepirkšanās funkciju “TikTok Shop”.

    Lai īstenotu šos plānus, tehniskā ziņā “TikTok” palīdzēs ārpakalpojumu sniedzējs “TalkShopLive”, kas nodrošinās vajadzīgo infrastruktūru tiešsaistes iepirkšanās funkcijām. Tāpat šis uzņēmums sniegs nepieciešamo tehnisko atbalstu tiešraidēm, ko rīkos satura veidotāji, influenceri un zīmoli. Gala rezultātā, izmantojot videoklipus, tiem būs iespēja “TikTok” platformā tirgot savus produktus un pakalpojumus.

    Reklāma

    Plānots, ka “TikTok Shop” varētu palaist “nākamā mēneša laikā”, ko vispirms izmantotu lielie zīmoli kā papildus kanālu tirdzniecībai pirmssvētku laikā. Kā jau ierasts vispirms jaunā funkcija būs pieejama Ziemeļamerikā.

    Jāpiezīmē, ka “TikTok Shop” koncepts balstīts uz līdzīgu funkciju “TikTok” māsaslietotnē “Douyin”, kas pieejama daļā Āzijas un Lielbritānijā. Izskatās, ka tirdzniecība šajā lietotnē notiek visnotaļ veiksmīgi. Ziņots, ka gada laikā, no 2021. gada maija līdz 2022. gada maijam, ar “Douyin” starpniecību pārdoti vairāk nekā 10 miljardi produktu, kas ir trīs reizes vairāk nekā gadu iepriekš. Tāpēc tikai loģiski, ka arī “TikTok” vēlas iemēģināt savu roku šajā lauciņā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma