Autobūve pamazām virzās elektroauto virzienā, taču pagaidām elektriskās mašīnas ir dārgākas nekā līdzvērtīgi auto ar iekšdedzes dzinēju. Atsevišķi ražotāji, piemēram, Mercedes grasās atteikties no saviem šobrīd lētākajiem un vienkāršākajiem modeļiem, tos neveidojot ar elektrisko piedziņu. Vācu autoražotājs BMW apgalvojis, ka viņi arī nākotnē turpinās piedāvāt lētākas mašīnas.
BMW valdes priekšsēdētājs Olivers Cipse, uzstājoties Bosch rīkotā pasākumā izteicies, ka premium zīmolam pamest lētākus segmentus ir nepareizi un tie veido biznesa pamatu, tāpēc uzņēmums arī nākotnē plāno piedāvāt kompaktus auto, bet jau elektriskus.
Izmēros mazākiem elektroauto gan ir pašiem savi ierobežojumi, proti, tajos gluži vienkārši ir mazāk vietas bateriju ievietošanai, savukārt klienti vēlas, lai mašīna ar vienu uzlādi nobrauktu lielu attālumu. Protams, uzlabojoties uzlādes infrastruktūrai un arī bateriju tehnoloģijām, šīs problēmas laika gaitā atrisināsies.