Web Analytics
More
    Reklāma

    Google un Renault kopīgi attīstā “programmatūrā balstītu” automašīnu

    Jaunākie raksti

    Tehnoloģiju milzis Google kopā ar francūžu autoražotāju Renault paplašinājuši sadarbību, uzņēmumiem kopīgi attīstot “programmatūrā balstītu” automašīnu. Google un Renault sadarbība aizsākās 2018. gadā, kad Renault-Nissan-Mitsubishi alianse vienojās ar Google par Google radīto servisu integrāciju alianses mašīnas. Tagad Renault izmantojuši iespēju spert soli tālāk un šo sadarbību paplašināt.

    Sistēmas pamatā plānots lietot “Android Automotive OS” operētājsistēmu, savukārt mērķis ir izstrādāt un piedāvāt jaunus “on-demand” pakalpojumus, kā arī mašīnai nodrošināt programmatūras atjauninājumus ilgtermiņā.

    Kā norādīts oficiālajā paziņojumā, šāds auto nodrošinās “prognozējamākas” apkopes, kā arī labāku, vienkāršāku problēmu noteikšanu un remontēšanu. Tāpat tas piedāvās personalizētu braukšanas pieredzi, pielāgojoties braukšanas stilam, visbiežāk apmeklētajām vietām, biežāk izmantotajām uzlādes vietām un tā tālāk.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    11.11.2022 08:55

    Kāpēc man šķiet tas viss aprobežosies tikai ar vēl uzstājīgākiem dīlera servisa apmeklējuma atgādinājumiem un izlecošiem piedāvājumiem “iebraukt Maķītī”, nu vai kādā citā vietā, kas tieši tagad rajonā ir samaksājusi par reklāmu. Līdzīgi kā Wāzē rādās reklāmas ikonas.
    Tas kā Connected Vehicles strādā smagajiem, pārvadātāju autoparkiem, tas jau ir pilnīgi cits līmenis, bet tur auto “vazājas” apkārt pa visu pasauli, tur plānošanai ir pilnīgi cita cena nekā privātauto 100km radiusa ikdienā.

    11.11.2022 11:30
    Reply to  KKTK

    gan jau tiks pamēģināts arī taimeris servisa apmeklēšanas paziņojumam, kurš minūti neļaus uzsākt braukt ;) ja piekritīsi personalizācijai, tad reklāmas būs obligāti, tā tak ir Google.

    Reklāma