Quantcast
More
    Reklāma

    Porsche saražojis jau 100 tūkstošus Taycan elektroauto

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Porsche sasniedzis nozīmīgu un apaļu atskaites punktu savā elektriskajā vēsturē – Porsche saražojis simttūkstošo elektriskā Taycan eksemplāru. Lai arī sākotnēji vācu autoražotājs bažījās par elektrifikāciju un to, kā Porsche raksturīgās braukšanas iezīmēs rezultēsies elektriskā izpildījumā, rezultāts bijis fantastisks, Taycan kļūstot par ļoti pieprasītu auto un vienu no Porsche bestselleriem – pērn tas tika pārdots vairāk nekā leģendārais 911.

    Jubilejas eksemplārs tika saražots 7. novembrī, trīs gadus pēc tam, kad tika sākta Taycan ražošana. Tas ir Taycan Turbo S modelis “Neptune Blue” krāsā, kas dosies pie klienta Lielbritānijā. “Esam ārkārtīgi priecīgi, ka šo ražošanas atzīmi izdevies sasniegt tik ātri, neskatoties uz izaicinājumiem, kas radušies Covid-19 un pusvadītāju deficīta dēļ,” izteicies Kevins Gieks, Taycan modeļu līnijas viceprezidents. Porsche arī informējis, kurās valstīs šis modelis ir vispopulārākais – visvairāk Taycan iegādājas klienti ASV, Ķīnā un Apvienotajā Karalistē, kā arī Īrijā.

    Lai arī Taycan apritē ir relatīvi neilgu laiku, dažas mašīnas sasniegušas ļoti pieklājīgu nobraukumu – klients Francijā ar Taycan 4S nobraucis 188 tūkstošus kilometru divu gadu laikā – kopš 2020. gada augusta.

    Taycan ārkārtīgi sekmīgā debija likusi Porsche pārskatīt savus elektrifikācijas plānus un piedāvāt vairāk elektrisko mašīnu un to darīt pēc iespējas ātrāk. Ražotājam gan ir zināmas problēmas, piemēram, elektriskais Macan aizkavēsies, jo Volkswagen grupas programmatūras nodaļa CARIAD izgāzusies un šim auto vienkārši nav atbilstošas programmatūras, tāpēc to tirdzniecībā nāksies laist vēlāk nekā plānots.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    vecākie
    jaunākie novērtētākie
    Inline Feedbacks
    View all comments
    K. Johansons
    10.11.2022 12:58

    Tas viss ir forši, Es tikai nesaprotu kur rodās klientu pirktspēju vēl jau ir TESLA un citi elektroauto, kas maksā virs 100 000 EUR. Šobrīd jau arī parastais X6 maksā ap 100 000 EUR… Laikam jāmaina profesija, jākļūst par baigo uzņēmēju utt. Jo drīz jau GOLF arī maksās 60 000 EUR un visiem liksies OK, bet kā to nopirkt, tas ir jautājums?

    Reklāma