Reklāma

“Instagram” lietotāji jau drīzumā varēs veidot un pārdot NFT

Jaunākie raksti

Bite pāriet no Huawei uz Ericsson tīkla aprīkojumu

Turpinot mobilo sakaru tīkla attīstības stratēģiju un investējot vairāk  nekā 70 miljonus eiro, IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite” šogad uzsācis...

“Wolt Drive” tagad nodrošinās ātru piegādi no “jebkura” veikala

"Wolt" piedāvā jaunu pakalpojumu - “Wolt Drive” jeb piegādi mazāk nekā stundas laikā tiešsaistē pasūtītām precēm. “Wolt Drive” būs...

Lancia pārdzims par elektroauto zīmolu

Kādreiz tik ļoti populārais itāļu auto zīmols Lancia atgriezīsies kā elektroauto ražotājs. Tiek pat solīts, ka pirmie Lancia elektroauto...

Foxconn haoss Apple varētu izmaksāt 6 miljonus nesaražotu iPhone 14

Jau iepriekš rakstījām, ka Foxconn ražotnē, kura uzskatāma par lielāko iPhone rūpnīcu Ķīnā, izcēlušies masveida nemieri. Šī rūpnīca saliek...

“Meta” saņem 265 miljonu eiro sodu par pusmiljarda “Facebook” lietotāju datu noplūdi

Īrijas Datu aizsardzības komisija nākusi klajā ar paziņojumu, ka tehnoloģiju gigantam "Meta" nolēmusi piespriest 265 miljonu eiro lielu naudassodu...

Pirms mēneša rakstījām, ka “Instagram” saviem lietotājiem beidzot sāk piedāvāt iespēju savos profilos izvietot NFT (non-fungible token). Tagad “Meta” paziņojusi, ka būtiski paplašina atbalstu NFT un atsevišķiem “Instagram” lietotājiem ļauj izveidot un pārdot digitālus kolekcionējamus priekšmetus.

Līdz ar šīm jaunajām iespējām “Instagram” sāk lēnām pieteikt konkurenci esošajām NFT tirdzniecības platformām. “Meta” norāda, ka līdz 2024. gadam neprasīs nodevu par NFT pārdošanu “Instagram”. Tikmēr satura veidotāji varēs noteikt komisijas maksu no 5 līdz 25% par savu NFT tālākpārdošanu.

Pagaidām jaunās iespējas ir pieejamas “nelielai satura veidotāju grupai” ASV, taču “Meta” norāda, ka “drīzumā” plāno funkciju paplašināt un piedāvāt to lielākam skaitam lietotāju arī citās valstīs. Paralēli tam “Meta” uzlabo citas ar NFT saistītas funkcijas, kas jau ir plašāk pieejamas. Piemēram, NFT kolekcionāru vajadzībām uzņēmums pievienojis atbalstu “Solana” blokķēdei un “Phantom” digitālajam makam. Tāpat “Instagram” palaidis iespēju profilos pievienot video NFT.

Jāpiezīmē, ka “Meta” jau kopš pērnā gada eksperimentē ar NFT gan “Instagram”, gan “Facebook”. Tiesa, uzņēmums to dara laikā, gan NFT globālie pārdošanas apjomi strauji sarūk.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
bobis
05.11.2022 21:16

Gandriz vai kriptovaluta, vai vid tam piemeros kadu nodevu ?

Reklāma