Web Analytics
More
    Reklāma

    DB Schenker sāk izmantot elektriskās kravas automašīnas Volta Zero

    Jaunākie raksti

    Pasaulē vadošā loģistikas uzņēmuma DB Schenker un Volta Trucks sadarbības rezultātā radītais elektriskais kravas transportlīdzeklis ir veiksmīgi izturējis plašus testus Francijā, kas veikti ierastas satiksmes apstākļos Parīzes ielās. Un nākamgad pirmās šāda tipa kravas automašīnas jau tiks izmantotas ikdienas kravu pārvadājumiem.

    “Šodien ir pāragri spriest, kad tieši pirmais šāds auto parādīsies Rīgas ielās. Nākamais DB Schenker solis būs sākt izmantot jaunās Volta Zero kravas automašīnas lielākajās Eiropas pilsētās,” stāsta AS “Schenker” valdes loceklis Kristo Vragers, kurš norāda, ka elektrisko kravas automašīnu izmantošana ir labs piemērs konsekventiem koncerna ieguldījumiem inovatīvos un videi drošos risinājumos. “Jau pēc dažiem gadiem preču pārvadājumi ar elektriskajiem transportlīdzekļiem kļūs par ierastu parādību lielajās Eiropas pilsētās,” papildina K.Vragers.

    Pilnībā elektriskais 16 tonnu smagais Volta Zero ir paredzēts izmantošanai DB Schenker Eiropas termināļos, lai transportētu preces no sadales mezgliem uz pilsētas centru un pieguļošajām teritorijām. Tieši šajā jomā novatoriskais transportlīdzekļa dizains, uz citu satiksmes dalībnieku drošību orientētā kabīne un bezemisiju transmisija var sniegt vislielāko labumu.

    Volta Zero ar vienu uzlādi var nobraukt 150-200 km. Līdz 2025. gadam šādu kravas automašīnu izmantošana novērsīs aptuveni 1,2 miljonus tonnu oglekļa dioksīda veidošanos un emisiju.

    Pagājušajā gadā tika noslēgts līgums starp DB Schenker un Volta Trucks, saskaņā ar kuru tuvākajos gados loģistikas gigantam kopumā tiks uzbūvētas aptuveni 1500 kravas automašīnas Volta Zero.

    “DB Schenker” ir loģistikas uzņēmums, kas ir pasaules līderis sauszemes, gaisa un ūdens transporta jomā, nodarbinot 74 000 cilvēku 130 pasaules valstīs.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    davix
    27.10.2022 11:15

    Lūk šis ir zaļais kurss uz ko jāfokusējas VARAM – pārejai uz elektroauto kravu pārvadājumu uzņēmumos, kas dos vienkārši nesalīdzināmi lielāku ekoloģisko pienesumu, nekā dotācijas turīgajiem privātajiem, kā piemēram, Sipenieces kundzes karmas uzlabošanai.

    Usinss
    27.10.2022 13:13
    Reply to  davix

    Aha, uzn pie reizes sākam attīstīt ugunsdzēšanas tehnoloģijas, jo tagad ugunsdzēsēji vienkārši nosaktās kā sadeg elektroauto, un salīdzinot ar parasto auto, tur degšanas temperatūra ir oi oi cik lielāka.
    Un nav elektroauto zaļi, nu jau arī Oglekļa pēdu eksperti tomēr izrēķināja, ka Mūsdienīgs dīzeļauto niecīgi atpaliek no elektroauto. Protmas, ņemot vērā visu auto dzīves ciklu. Elektroauto ir ekoloģisks ekspluatācijas periodu, bet pretējs stāsts ir ražošanā un utilizācijā, kur tas ir netīrākais pasākums

    davix
    27.10.2022 13:57
    Reply to  Usinss

    Nezinu par degšanas niansēm, bet par elektroauto “ekoloģiskumu” pilnīgi piekrītu. Attīstītās valstis bauda šo produktu sniegtās priekšrocības – tīrāks gaiss, klusāks utt., bet diemžēl uz trešo valstu ekoloģijas rēķina, kur 99% arī notiek viss ražošanas process. Bet tā jau ir mūsdienu sabiedrība – ja neredz, tad tā vairs nav problēma.

    Tik vien atliek, redzot šī pasākuma neizbēgamību, vismaz rīkoties maksimāli racionāli pārejā uz elektroauto. Kā redzam ar elektroauto netiek aizvietota, piemēram, 10 gadus veca automašīna, to arī utilizējot, bet tā tiek pārdota tālāk uz citām valstīm – kā redzam pašlaik Volvo invāziju uz Latvijas ceļiem, kas ienāk no Zviedrijas – tad rezultātā tiek saražotas un ekspluatētas jau divas auto. Vecais benzīna/dīzeļa auto turpina bojāt dabu citā valstī un vēl tiek saražots papildus jauns elektroauto. Tur ekoloģijai no tā ir tikai sliktāk.

    Reklāma