Web Analytics
More
    Reklāma

    “DB Schenker” no “Volta Trucks” iegādājas gandrīz 1500 pilnībā elektriskas kravas automašīnas

    Jaunākie raksti

    Eiropas sauszemes transporta uzņēmums DB Schenker un pilnībā elektrisku komercautomobiļu ražotājs Volta Trucks paziņo par ciešas partnerības izveidi un gandrīz 1500 pilnībā elektrisko Volta Zero transportlīdzekļu pasūtījumu.

    Pēc SIA “Schenker” valdes locekles Evijas Sedolas teiktā, šis ir lielākais elektrisko kravas automašīnu pasūtījums Eiropā. “Tas ir skaidrs pierādījums grupas apņēmībai sasniegt klimata neitralitātes mērķus. Ceram, ka prototipa ieviešana būs veiksmīga tuvākā gada laikā, pēc tam varēsim spert pirmos konkrētos soļus, ieviešot pilnībā elektriskus transportlīdzekļus Latvijā un citās Baltijas valstīs,” uzsver E.Sedola.

    Sirils Bonžāns (Cyrille Bonjean), DB Schenker Eiropas sauszemes transporta nodaļas viceprezidents, stāsta: “Ceļā uz oglekļa neitralitāti ir daudz izaicinājumu. Visaptveroša partnerība ar Volta Trucks ļaus mums ievērojami paātrināt pārejas uz elektriskajiem transportlīdzekļiem tempu un investēt videi draudzīgākos transporta risinājumos, vēl vairāk tuvinot mūs oglekļa neitrālai loģistikai.”

    Volta Trucks izpilddirektors Essa Al-Saleh apstiprina savu līgumu ar DB Schenker: “Es priecājos sveikt DB Schenker Volta Trucks klientu bāzē. Sadarbība ar DB Schenker un Eiropā lielākais pilnībā elektrisko kravas automašīnu pasūtījums apliecina vadošo loģistikas uzņēmumu pārliecību par mūsu spēju nodrošināt tiem pasaules līmeņa “tīros” transportlīdzekļus savlaicīgi un augstākajā kvalitātē.”

    Partnerības ietvaros DB Schenker 2022. gada pavasarī un vasarā pirmo reizi laidīs klajā kravas automašīnas Volta Zero prototipu. Testu rezultāti tiks ņemti vērā 1470 transportlīdzekļu sērijas ražošanā ražotnē Šteirē, Austrijā, saskaņā ar Volta Trucks jauno līgumu.

    Pilnībā elektriskais 16 tonnu smagais Volta Zero ir paredzēts lietošanai DB Schenker Eiropas termināļos, lai transportētu preces no sadales mezgliem uz pilsētas centru un pieguļošajām teritorijām. Tieši šajā jomā vislielāko labumu sniedz transportlīdzekļa novatoriskais dizains, uz drošību orientētā pasažieru kabīne un bezemisiju piedziņa. DB Schenker un Volta Trucks kopīgi pēta jaunās tehnoloģijas plašāku izmantošanu, lai potenciāli palielinātu savu piedāvājumu. Sākotnējā izvietošana notiks desmit dažādos reģionos piecās valstīs.

    Sadarbības ietvaros kopīgi tiks izstrādātas arī specifikācijas iepriekš izziņotajam 12 tonnu smagajam Volta Zero modelim, veicot testus, lai paātrinātu transportlīdzekļu izvietošanu un vadītāju apmācību.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Jānis
    04.12.2021 17:52

    Pasaule aptrakst arvien vairāk, uzņēmumi ir gatavi atgriezties pie viduslaiku tehnoloģijām ar neefektīvu energoefektivitāti, lai tikai par katru cenu iekļautos uzspiestā trendā, kamēr CO2 daudzuma samazināšanai atmosfērā ir nepieciešams tikai viens – pārtraukt mežu izciršanu un ķerties pie to atstādīšanas. Bet peļņas kārie jau nav gatavi aptvert sīku, sīciņu pasaules īstenību, jo vairāk būs koku, jo tie vairāk pārstrādās CO2 skābeklī, jo mazāk gaisā būs CO2. Un nevajadzēs celt nekādas rūpnīcas CO2 atsūknēšanai. Un otrādi, jo mazāk mežu uz zemes būs, jo vairāk būs CO2, jo paliks arvien mazāk platību, kas to pārstrādās skābeklī, un neviena rūpnīca, kas atsūknēs CO2 no atmosfēras skābekli tajā nepapildinās. Un kad būs nocirsts pēdējais koks, tad izpratne par to, ka naudu nevar ne ēst, ne elpot, būs krietni novēlota.
    P.S. Un ir sen jau pierādīts, ka lielākais CO2 ražotājs uz šīs planētas ir pilnīgi dabisks un nekontrolējams – pasaules okeāns, kamēr visas cilvēces pienesums, ieskaitot visas ķīniešu sūdus ražojošās rūpnīcas ir tikai 2%.

    Reklāma