Reklāma

“DB Schenker” no “Volta Trucks” iegādājas gandrīz 1500 pilnībā elektriskas kravas automašīnas

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

Eiropas sauszemes transporta uzņēmums DB Schenker un pilnībā elektrisku komercautomobiļu ražotājs Volta Trucks paziņo par ciešas partnerības izveidi un gandrīz 1500 pilnībā elektrisko Volta Zero transportlīdzekļu pasūtījumu.

Pēc SIA “Schenker” valdes locekles Evijas Sedolas teiktā, šis ir lielākais elektrisko kravas automašīnu pasūtījums Eiropā. “Tas ir skaidrs pierādījums grupas apņēmībai sasniegt klimata neitralitātes mērķus. Ceram, ka prototipa ieviešana būs veiksmīga tuvākā gada laikā, pēc tam varēsim spert pirmos konkrētos soļus, ieviešot pilnībā elektriskus transportlīdzekļus Latvijā un citās Baltijas valstīs,” uzsver E.Sedola.

Sirils Bonžāns (Cyrille Bonjean), DB Schenker Eiropas sauszemes transporta nodaļas viceprezidents, stāsta: “Ceļā uz oglekļa neitralitāti ir daudz izaicinājumu. Visaptveroša partnerība ar Volta Trucks ļaus mums ievērojami paātrināt pārejas uz elektriskajiem transportlīdzekļiem tempu un investēt videi draudzīgākos transporta risinājumos, vēl vairāk tuvinot mūs oglekļa neitrālai loģistikai.”

Volta Trucks izpilddirektors Essa Al-Saleh apstiprina savu līgumu ar DB Schenker: “Es priecājos sveikt DB Schenker Volta Trucks klientu bāzē. Sadarbība ar DB Schenker un Eiropā lielākais pilnībā elektrisko kravas automašīnu pasūtījums apliecina vadošo loģistikas uzņēmumu pārliecību par mūsu spēju nodrošināt tiem pasaules līmeņa “tīros” transportlīdzekļus savlaicīgi un augstākajā kvalitātē.”

Partnerības ietvaros DB Schenker 2022. gada pavasarī un vasarā pirmo reizi laidīs klajā kravas automašīnas Volta Zero prototipu. Testu rezultāti tiks ņemti vērā 1470 transportlīdzekļu sērijas ražošanā ražotnē Šteirē, Austrijā, saskaņā ar Volta Trucks jauno līgumu.

Pilnībā elektriskais 16 tonnu smagais Volta Zero ir paredzēts lietošanai DB Schenker Eiropas termināļos, lai transportētu preces no sadales mezgliem uz pilsētas centru un pieguļošajām teritorijām. Tieši šajā jomā vislielāko labumu sniedz transportlīdzekļa novatoriskais dizains, uz drošību orientētā pasažieru kabīne un bezemisiju piedziņa. DB Schenker un Volta Trucks kopīgi pēta jaunās tehnoloģijas plašāku izmantošanu, lai potenciāli palielinātu savu piedāvājumu. Sākotnējā izvietošana notiks desmit dažādos reģionos piecās valstīs.

Sadarbības ietvaros kopīgi tiks izstrādātas arī specifikācijas iepriekš izziņotajam 12 tonnu smagajam Volta Zero modelim, veicot testus, lai paātrinātu transportlīdzekļu izvietošanu un vadītāju apmācību.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Jānis
04.12.2021 17:52

Pasaule aptrakst arvien vairāk, uzņēmumi ir gatavi atgriezties pie viduslaiku tehnoloģijām ar neefektīvu energoefektivitāti, lai tikai par katru cenu iekļautos uzspiestā trendā, kamēr CO2 daudzuma samazināšanai atmosfērā ir nepieciešams tikai viens – pārtraukt mežu izciršanu un ķerties pie to atstādīšanas. Bet peļņas kārie jau nav gatavi aptvert sīku, sīciņu pasaules īstenību, jo vairāk būs koku, jo tie vairāk pārstrādās CO2 skābeklī, jo mazāk gaisā būs CO2. Un nevajadzēs celt nekādas rūpnīcas CO2 atsūknēšanai. Un otrādi, jo mazāk mežu uz zemes būs, jo vairāk būs CO2, jo paliks arvien mazāk platību, kas to pārstrādās skābeklī, un neviena rūpnīca, kas atsūknēs CO2… Read more »

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: