Web Analytics
More
    Reklāma

    Dacia: 2028. gadā ieradīsies jaunās paaudzes Sandero ar iekšdedzes dzinēju

    Jaunākie raksti

    Kamēr daudzi Eiropas un arī citu pasaules reģionu lielie autoražotāji paziņojuši, kad viņi pilnībā atteiksies no iekšdedzes dzinējiem savās mašīnās, nekas tamlīdzīgs prātā nav rumāņu autoražotājam Dacia. Uzņēmuma vadītājs Deniss Le Vots paziņojis, ka Dacia saglabās iekšdedzes dzinējus pēc iespējas ilgāk.

    Daļa autoražotāju, piemēram, Audi un Volvo sola, ka ap 2030. gadu vai nedaudz vēlāk viņi pilnībā atteiksies no iekšdedzes dzinējiem, pārejot tikai uz elektroauto. Dacia vadītājs tikmēr paziņojis, ka 2028. gadā ieradīsies jaunās paaudzes Sandero, kurš turpinās lietot iekšdedzes dzinēju un, ļoti iespējams, tas atradīsies pārdošanā līdz pat 2035. gadam, kad Eiropas Savienībā aizliegs tirgot auto ar iekšdedzes dzinējiem. Šāda nostāja ir labi saprotama – elektroauto joprojām ir būtiski dārgāki nekā līdzvērtīgi auto ar iekšdedzes dzinēju. Ņemot vērā Dacia pozicionējumu kā budžeta klases autoražotājam, šāds lēmums piedāvāt lētāku auto ir likumsakarīgs, uzņēmumam saglabājot savu klientu bāzi un iegūstot līdzekļus elektrisko projektu attīstībai.

    Reklāma

    Renault koncerna galvenais inženieris Žils Le Bornjē Parīzes autoizstādē apstiprinājis, ka Dacia pirmais plaši pieejamais elektroauto, visticamāk, būs Sandero vai tā līdzinieks. Viņš skaidro, ka Sandero gadījumā nav nekādu problēmu radīt divas versijas – ar iekšdedzes dzinēju un ar elektrisko piedziņu. Kas attiecas uz elektroauto, tad Dacia jau ir Spring, taču tas nav pieejams visur.

    Dacia vadītājs paskaidrojis, ka rumāņu autoražotājs elektrificēs savu piedāvājumu, kad pienāks laiks, to darot maksimāli lēti, efektīvi un izmantojot mātesuzņēmuma Renault piedāvātās tehnoloģijas. Tas Dacia ļaus būtiski ietaupīt līdzekļus, kas būtu jātērē attīstības un izpētes darbiem. Le Vots arī uzsvēris, ka Dacia turpinās strādāt pie iekšdedzes dzinēju attīstīšanas, lai tos padarītu efektīvākus, bet to radītais piesārņojums būtu mazāks.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kristaps K.
    21.10.2022 13:02

    Great news! :)

    Uldis
    21.10.2022 15:12

    Katrai tehnoloģijai savas stiprās puses un pielietojums. Cerams tik ka degviela vēl tajos laikos nebūs kļuvusi par ekskluzīvu produktu tikai autosporta pasaulei.

    Last edited 1 year ago by Uldis
    REALAIS
    21.10.2022 15:21
    Reply to  Uldis

    Kas zin, kas var notikt pa 15 gadiem. Kurš paredzēja, ka Krievija savārīs šādas ziepes. Atliek Ķīnai ko tamlīdzīgu izdarīt un čuš, vairāk nav baterijas lielākajai daļai autobūves sektoram un ko tad? Visam Zero degvielas plānam ir attā

    Last edited 1 year ago by REALAIS
    Reklāma