More
    Reklāma

    BMW uzskata, ka “XM” pārvilinās G-klases un “Urus” pircējus

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotāja BMW M sporta divīzija nesen iepazīstināja ar savu jaunāko veikumu – “XM” krosoveru. Šis ir pirmais tikai M auto vairāku desmitgažu laikā – parasti visi M auto ir parasto BMW modeļu krietni pārstrādātas, sportiskākas versijas. Autoražotāja pārstāvji uzskata, ka šis auto ļaus pārvilināt cilvēkus, kas parasti iegādājas tādus auto kā Mercedes G-klase vai Lamborghini Urus.

    BMW nenoliedz, ka šī modeļa lielākais tirgus ir plānots ASV un tas paredzēts cilvēkiem, kuriem patīk “izcelties”, lai neteiktu “izrādīties”. Tāpat liels noiets plānots Tuvajos Austrumos un Ķīnā. “Daudzi G-klases vai Urus klienti saka, ka vēlētos ieraudzīt kaut ko tamlīdzīgu no BMW, tāpēc mums radīt šādu modeli šķita loģiska izvēle,” intervijā izteicies BMW M nodaļas vadītājs Franks van Meels.

    BMW M nodaļas viceprezidents klientu attiecību, zīmola veidošanas un pārdošanas jautājumos Timo Rešs uzskata, ka šī mašīna nepievilinās parasto M modeļu pircējus. Tieši citu ražotāju klientu pārvilināšana ir BMW mērķis, radot šo mašīnu.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma