Web Analytics
More
    Reklāma

    Baltijā darbu sāk interaktīvās reklāmas asociācija – IAB Baltics

    Jaunākie raksti

    Vadošie Baltijas digitālās reklāmas un mārketinga jomas uzņēmumi apvienojās, lai dibinātu unikālu nozares asociāciju – “The Interactive Advertising Bureau Baltics” (IAB  Baltics – Baltijas Interaktīvās reklāmas birojs). IAB Baltics mērķis ir apvienot vadošos Latvijas, Igaunijas un Lietuvas digitālo mediju un reklāmas nozaru dalībniekus, lai pārstāvētu viņu intereses, veiktu modernākus mārketinga un mediju pētījumus, veicinātu darbinieku izglītošanu un pieredzes apmaiņu.

    IAB ir nozarē atzīta starptautiska digitālās reklāmas tirgus dalībnieku apvienība, kas darbojas desmitiem pasaules valstīs ar vairāk nekā 700 biedriem. “Baltijas valstis līdz šim bija viens no retajiem reģioniem, kas nebija pārstāvēts IAB Eiropas kartē un mūsu tirgus dati netika analizēti IAB globālo tendenču pētījumā. Ir novērojams pietiekošs datu trūkums par Latvijas, Lietuvas, Igaunijas interneta reklāmas tirgus apjomiem un iespējām, kas negatīvi ietekmē globālo reklāmdevēju piesaisti, mazina reklāmas pakalpojumu eksporta iespējas. Baltijas reklāmas tirgus datu regulāra izpēte identificēs tendences, kā arī sniegs precīzāku priekšstatu par interaktīvās reklāmas aktivitāšu apjomiem,” uzsver Digna Degtjarova, IAB Baltics valdes priekšsēdētāja.

    Reklāma

    Ārpus pētnieciskā darba IAB Baltics galvenie uzdevumi ir veicināt nozares paplašināšanu, ieviest digitālās reklāmas skaidras vadlīnijas un kvalitātes standartus.

    “Šobrīd Baltijas digitālās reklāmas tirgū nav ieviesti vienoti noteikumi. Mūsuprāt, vienotu vadlīniju ieviešana mazinās negodprātīgu spēlētāju skaitu, padarīs nozari caurspīdīgāku un palielinās reklāmdevēju uzticības līmeni. IAB Baltics plāno aizstāvēt savu biedru intereses, paaugstināt nozares vērtību likumdevējiem un politikas veidotājiem. Mēs esam šeit kā uzticams avots mūsu biedriem, nozarei, reklāmdevējiem un iestādēm, lai palīdzētu vienkāršot un izskaidrot sarežģīto digitālās reklāmas pasauli,” norāda D. Degtjarova.

    Cits svarīgs IAB Baltics darbības virziens ir tirgus dalībnieku izglītošana, piedāvājot papildināt zināšanas par digitālo reklāmu gan aģentūrām un medijiem, gan reklāmdevējiem. Tas palīdzēs izmantot reklāmā ieguldītos līdzekļus efektīvāk, cels Baltijas reklāmas tirgus konkurētspēju globālajā vidē. IAB vienotie standarti un sertifikācijas sistēma ir atzīti ASV, Kanādā, Eiropā un citos reģionos, turklāt apvienība piedāvās iegūt tirgū aktuālas zināšanas gan nozares profesionāļiem, gan studentiem.

    Organizācijas dibināšanu iniciēja vadošie digitālas reklāmas tirgus dalībnieki, t.sk. Httpool, Google, Express Grupp, Printful, digitālo inovāciju birojs Quantitas, reklāmas aģentūra Frank by Inspired, digitālās reklāmas eksperti Digital Matter un TVNET GRUPA. Organizācija aicina pievienoties arī citus biedrus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Sesks
    14.10.2022 07:21

    Kas, kas, bet reklāmas mums tiešām trūkst !

    Reklāma