Zviedru autoražotājs Volvo gatavojas prezentēt savu jauno elektrisko flagmani EXC90, kas laika gaitā nomainīs populāro XC90. Pasaules pirmizrāde paredzēta 9. novembrī, bet tikmēr Volvo cenšas veicināt ažiotāžu, publicējot informācijas drumslas par jauno modeli. Volvo apstiprinājis, ka auto būs aprīkots ar “bi-directional charging” funkcionalitāti – tas nozīmē, ka mašīnu varēs lietot, lai nepieciešamības gadījumā darbinātu savas elektriskās ierīces jebkur, kur vien tas nepieciešams – sākot no atpūtas dabā, beidzot ar mājas iekārtu apgādi.
Volvo uzskata, ka šī funkcija nākotnē kļūs arvien aktuālāka un pieprasītāka. Tipisks piemērs – mašīnu uzlādējam laikā, kad elektroenerģija ir lētāka, bet vēlāk, kad ir liels pieprasījums un augstākas cenas, elektrību no auto var atgriezt elektrotīklā, lai samazinātu rēķinus. Vienlaikus Volvo paziņojis, ka mašīnas akumulatoru ietilpība pārsniegs 100 kWh.
Ražotājs gan norādījis, ka šī funkcija nebūs pieejama visā pasaulē, jo atsevišķu valstu vai reģionu elektrotīkli nebūs saderīgi ar Volvo sistēmu. Skaidrs, ka autoražotājs cenšas kāpināt ažiotāžu un Volvo uz šo modeli liek milzīgas cerības, autoražotājam mēģinot izpildīt savu mērķi, proti, no 2030. gada ražot tikai elektroauto.
Liela izmēra powerbanka :)
Kāda ir maksimālā izejošā jauda? Tb kafijas aparātu + veļasmašīnu reizē varēs darbināt vai tikai LED gaismas? :D
Ja būs līdzīgi kā ioniq 5, tad diezgan nopietns 16A, vari droši visu māju pabarot uz kādu brīdi.
Vai Tesla-i nebija šī funkcija? Manuprāt laiciņu atpakaļ bija raksts, ka raujot dēļ tā garantijas nost uz akumulatoru, jo daudzi iemanījās
kaut kur
salādēties un pēc tam mājās baroties tikai no auto .p.s. 100kw baterija … tur prātīgā ritmā pāris nedēļas var vilkt uz auto vien