Japāņu autoražotāja Toyota pirmā elektriskā modeļa bZ4X debija neizvērtās tik veiksmīgi, kā cerēja pats ražotājs – mašīnai varēja nokrist riteņi, bet pašam autoražotājam nebija tūlītēja un ātra risinājuma, kā rezultātā uz ilgāku laiku tika apturēta mašīnas ražošana, bet klientiem, kas jau bija saņēmuši savus auto, ieteikts to nekustināt. Viss nonāca tik tālu, ka Toyota pat bija gatava atpirkt mašīnu no klienta, ja tam apnīk gaidīt.
Tagad Toyota beidzot paziņojusi, ka ir atrasts problēmas risinājums un atsākusies mašīnas ražošana. Kā atklāj paziņojums Japānas Transporta ministrijai, risinājums bijis gaužām vienkāršs – Toyota lietos citas skrūves, kas tiek izmantotas riteņu pieskrūvēšanai, vienlaikus parūpējoties, ka tās ir kārtīgi pievilktas.
Kamēr auto ražošana bija pārtraukta, Toyota atklāja vēlvienu problēmu – atsevišķos gadījumos auto gaisa spilveni bija neprecīzi nostiprināti, kā rezultātā mašīnā sēdošie negadījuma brīdī varētu gūt savainojumus. Tā kā šī problēma tika atklāta laikā, kad ražošana nenotika, tad tā ir atrisināta un nav izsludināts jauns atsaukums.
Toyota pirmais pilnībā elektriskais auto tiek salikts Ķīnā un Japānā, tāpēc šobrīd nav ziņu, cik ilgs laiks būs vajadzīgs, lai autoražotājs šo modeli nogādātu pie klientiem galvenajos tirgos, proti, Eiropā un Ziemeļamerikā. Tāpat būs interesanti redzēt, kā un vai riteņu nokrišanas problēma ietekmēs pieprasījumu pēc modeļa.
Šis gadījumis ir iespējams komiskākais auto vēsturē. Šāda izgāšanās kādreizējiem kvalitātes līderiem cerams liks pārvērtēt savu dizaina un ražošanas procesu.
Viss tas auto izklausījās tik nenopietns (jauda, sniedzamība, salons, kvalitāte), kad prezentēja un tagad vēl šīs visas problēmas. Cerams Toyota izvērtēs šo un nāks atpakaļ ar ko sakarīgu.
Līdz ar veiktajām izmaiņām nodelis pārsaukts par zb4
Diez, vai SUBARU arī ir/bija šī pati problēma, ņemot vērā ka auto ir dvīņi?
Jā, tā pati problēma bija.
Par toyotu biju augstakās domās… Piedalījos darba auto meklējumos, Bijām 3 cilvēki autiņā priekš viedokļa. Katrs arī pabraucam kādas 10-15min pie stūres… Camry, Pasāts vai SuperB, sedani bija koorperatīvajā stila piedavajumā(līdz 43k €) Paņemot testa braucienā ‘executive’ camry 2.5 Hibrīds, neatpalika no executive pasāta ar 2L TSI bendžu(ne 4motion).. Camry bremzes kaut kādas mīkstas, uzrāvieni faktiski vienādi(40-140 testēts uz taimera) kaut camry par 28zs vairāk un lielaks motors + hibrīdierīcei vajadzēja tomēr būt asakai īpasi pilsētā līdz 60kmh es pat teiktu folksvāgenam pēc sajūtām bija dinamiskāka braukšana cauri Rīgas centram, daudz patīkamāka/klusaka automāta kārbas darbība. Braucot klusumā bedrainie LV ceļi… Read more »
Par Škodu runājot, neaizmirsti RŪSU !!!
Otrais gads Oktāvijai un jau jākrāso sliekšņi pa garantiju !
Škodas ir vienas no labāk apstrādātajām automašīnām:
https://youtu.be/-iSxhN4E-SU