Volkswagen koncerna problēmas ar mašīnu programmatūru ir ļoti labi dokumentētas un plaši izplatīts uzskats, ka tieši šīs problēmas maksāja amatu iepriekšējam Volkswagen koncerna valdes priekšsēdētājam Herbertam Dīzam. Autoražotājam šīs problēmas ilgstoši neizdodas novērst, neskatoties uz dažādiem programmatūras atjauninājumiem. Tagad skarbu kritiku Volkswagen veltījis elektriskā ID.4 īpašnieks, turklāt, nevis vienkārši kurš katrs auto īpašnieks, bet populāra “YouTube” kanāla īpašnieks Aleks Gubermans, kura kanālam “E for Electric” seko 170 tūkstoši lietotāju.
Viņš apgalvo, ka Volkswagen burtiski pamet savus klientus vienus pašus cīņā ar programmatūru. Kanāla īpašnieks sevi sākotnēji dēvēja par fanu un bija viens no pirmajiem, kas iegādājās ID.4, kad tas ieradās ASV. Pēc ilgākas auto lietošanas viņš to vēlas “nobraukt no klints”.
Gubermans kritizē ražotāju, ka pat pēc vairākiem atjauninājumiem ir daudz problēmu – riepu spiediena kontroles sistēma regulāri “izmet” nepareizus, liekus brīdinājumus. Atpakaļskata kamera ik pa brīdim nestrādā kā paredzēts. Android Auto savienojums starp viedtālruni un mašīnu ir nestabils. Multimediju sistēma regulāri pārtrauc darboties un pati no sevis pārstartējas. Problēmas ir arī ar Volkswagen lietotni Android tālruņiem.
Protams, varam teikt, ka daudzas no šīm lietām vairāk vai mazāk ir sīkums un var iztikt – mašīna taču kust uz priekšu un tas ir galvenais. No vienas puses tā ir, taču, ja jau esmu samaksājis par šo visu, tad to vēlos arī lietot. Reālā dzīvē visas šīs lietas tiešām mēdz būt ārkārtīgi kaitinošas.
Ziņas par visdažādākajām VW programmatūras kļūmēm pienāk arī no citām valstīm, kur tiek tirgoti Volkswagen elektriskie modeļi, tostarp Vācijas. Tas liecina, ka problēmas ir sistemātiskas un tas nav viens atsevišķs gadījums ar konkrētu auto.
first world problems…vetsīt
Interesanti ka par Skodu klusāk sūdzās, pēc atsauksmēm tur esot vēl smagāk kā VW.
Gribu rakstu par šo! Apnikušas tās saldi cukurotās auto ražotāju preses relīzes… :D
Līdz šim jau VAG izstrādājumu ilgmūžība pēc garantija tika apšaubīta, tad tagad jau nooptimizējuši ka auto ir e-atkritums jau pametot dīleri :D
Vācu inženierijas (un citur) vīzdegunība jau pārāk acīs lec.
Neesmu sastapies ar tāda veida programmatūras problēmām gada laikā. Programmatūra strādā bez gļukiem.
Nezinu par ID4, bet Enyaq diezgan bieži ir novērotas Android Auto problēmas, konkrētāk, ar skaņu. Tad vēl ir gadījušās vairākas reizes, kad pārtrauc darboties skārienjūtīgais ekrāns.