Reklāma

Volkswagen ID.4 īpašnieks apsūdz autoražotāju “klientu pamešanā”, turpinoties VW problēmām ar programmatūru

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Volkswagen koncerna problēmas ar mašīnu programmatūru ir ļoti labi dokumentētas un plaši izplatīts uzskats, ka tieši šīs problēmas maksāja amatu iepriekšējam Volkswagen koncerna valdes priekšsēdētājam Herbertam Dīzam. Autoražotājam šīs problēmas ilgstoši neizdodas novērst, neskatoties uz dažādiem programmatūras atjauninājumiem. Tagad skarbu kritiku Volkswagen veltījis elektriskā ID.4 īpašnieks, turklāt, nevis vienkārši kurš katrs auto īpašnieks, bet populāra “YouTube” kanāla īpašnieks Aleks Gubermans, kura kanālam “E for Electric” seko 170 tūkstoši lietotāju.

Viņš apgalvo, ka Volkswagen burtiski pamet savus klientus vienus pašus cīņā ar programmatūru. Kanāla īpašnieks sevi sākotnēji dēvēja par fanu un bija viens no pirmajiem, kas iegādājās ID.4, kad tas ieradās ASV. Pēc ilgākas auto lietošanas viņš to vēlas “nobraukt no klints”.

Gubermans kritizē ražotāju, ka pat pēc vairākiem atjauninājumiem ir daudz problēmu – riepu spiediena kontroles sistēma regulāri “izmet” nepareizus, liekus brīdinājumus. Atpakaļskata kamera ik pa brīdim nestrādā kā paredzēts. Android Auto savienojums starp viedtālruni un mašīnu ir nestabils. Multimediju sistēma regulāri pārtrauc darboties un pati no sevis pārstartējas. Problēmas ir arī ar Volkswagen lietotni Android tālruņiem.

Protams, varam teikt, ka daudzas no šīm lietām vairāk vai mazāk ir sīkums un var iztikt – mašīna taču kust uz priekšu un tas ir galvenais. No vienas puses tā ir, taču, ja jau esmu samaksājis par šo visu, tad to vēlos arī lietot. Reālā dzīvē visas šīs lietas tiešām mēdz būt ārkārtīgi kaitinošas.

Ziņas par visdažādākajām VW programmatūras kļūmēm pienāk arī no citām valstīm, kur tiek tirgoti Volkswagen elektriskie modeļi, tostarp Vācijas. Tas liecina, ka problēmas ir sistemātiskas un tas nav viens atsevišķs gadījums ar konkrētu auto.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Biteme
06.10.2022 12:50

first world problems…vetsīt

Tītars
06.10.2022 13:35

Interesanti ka par Skodu klusāk sūdzās, pēc atsauksmēm tur esot vēl smagāk kā VW.

KKTK
07.10.2022 08:16
Reply to  Tītars

Gribu rakstu par šo! Apnikušas tās saldi cukurotās auto ražotāju preses relīzes… :D

Diginauts
07.10.2022 11:51

Līdz šim jau VAG izstrādājumu ilgmūžība pēc garantija tika apšaubīta, tad tagad jau nooptimizējuši ka auto ir e-atkritums jau pametot dīleri :D
Vācu inženierijas (un citur) vīzdegunība jau pārāk acīs lec.

ID4 lietotājs
07.10.2022 12:10

Neesmu sastapies ar tāda veida programmatūras problēmām gada laikā. Programmatūra strādā bez gļukiem.

Ekskavatorists
07.10.2022 14:13

Nezinu par ID4, bet Enyaq diezgan bieži ir novērotas Android Auto problēmas, konkrētāk, ar skaņu. Tad vēl ir gadījušās vairākas reizes, kad pārtrauc darboties skārienjūtīgais ekrāns.

Reklāma