Reklāma

Audi iepazīstina ar pēdējo R8, kas izmantos iekšdedzes dzinēju

Jaunākie raksti

Epson pārtrauks ražot lāzerprinterus

Japānā bāzētais Epson paziņojis, ka uzsāks pārtraukts lāzerprinteru ražošanu. Pilnībā no lāzerprinteriem Epson atteiksies līdz 2026. gadam. Ražotājs norāda,...

Bite pāriet no Huawei uz Ericsson tīkla aprīkojumu

Turpinot mobilo sakaru tīkla attīstības stratēģiju un investējot vairāk  nekā 70 miljonus eiro, IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite” šogad uzsācis...

“Wolt Drive” tagad nodrošinās ātru piegādi no “jebkura” veikala

"Wolt" piedāvā jaunu pakalpojumu - “Wolt Drive” jeb piegādi mazāk nekā stundas laikā tiešsaistē pasūtītām precēm. “Wolt Drive” būs...

Lancia pārdzims par elektroauto zīmolu

Kādreiz tik ļoti populārais itāļu auto zīmols Lancia atgriezīsies kā elektroauto ražotājs. Tiek pat solīts, ka pirmie Lancia elektroauto...

Foxconn haoss Apple varētu izmaksāt 6 miljonus nesaražotu iPhone 14

Jau iepriekš rakstījām, ka Foxconn ražotnē, kura uzskatāma par lielāko iPhone rūpnīcu Ķīnā, izcēlušies masveida nemieri. Šī rūpnīca saliek...

Vācu autoražotājs Audi iepazīstinājis ar pēdējo R8 superauto modeli, kas izmantos iekšdedzes dzinēju – gatavojoties pārejai uz elektroauto, Audi pašu pēdējo R8 V10 versiju izveidojuši īpaši jaudīgu un ātru, izveidojot “R8 V10 GT RWD” modeli.

Šis modelis aprīkots ar 5,2 litru V10 atmosfērisko dzinēju, attīstot 612 zirgspēkus. Šajā gadījumā visa mašīnas jauda tiek nosūtīta tikai aizmugurējiem riteņiem. Tāpat izmantota no jauna izstrādāta 7-pakāpju divsajūgu ātrumkārba, kas nodrošinot vēl ātrāku pārslēgšanos. Tā kā mašīnā izmantots atmosfēriskais dzinējs, maksimālā 565Nm griezes momenta sasniegšanai būs jāaizsniedz 6400 apgriezienu atzīme.

Lai uzlabotu sniegumu, inženieriem izdevies nomest 20 kilogramus no parastā R8 ar aizmugurējo piedziņu un V10 motoru. Vairāk jaudas, mazāk svara un labāka ātrumkārba nozīmē, ka 100km/h tiek sasniegti 3,4 sekundēs, 200km/h atzīmei nepieciešamas 10,1 sekunde, bet maksimālais ātrums būs 320km/h.

Tiks radīti tikai 333 šī modeļa eksemplāri. Pie klientiem tie sāks ierasties nākamgad, savukārt cena Vācijā sākas no 225 tūkstošiem eiro.

AvotsMotor1
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Bats
06.10.2022 10:13

Klusums un circeņi… Ko varētu interpretēt, ka pēdējā iekšdedzes R8 laiks sen ir nokavēts un nevienam neinteresē.

Reklāma