Reklāma

Hertz ļoti apmierināti ar pieprasījumu pēc Tesla nomas mašīnām

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Autonomas uzņēmums Hertz saviem klientiem jau piedāvā elektriskos Tesla Model 3 un Model Y, uzņēmuma pārstāvjiem esot ļoti apmierinātiem ar pieprasījumu pēc šīm mašīnām. Elektriskie modeļi šobrīd sastāda aptuveni 5 procentus no kopējā Hertz autoparka.

Hertz valdes priekšsēdētājs Stefans Šērs intervijā Yahoo Finance uzsvēris, ka pieprasījums pēc mašīnām ir “ļoti, ļoti solīds, īpaši pēc Tesla, lai gan Hertz piedāvājumā ir arī Polestar 2. “Redzam, ka elektriskās mašīnas izvēlas gan cilvēki, kas dodas atpūtas ceļojumā, gan arī cilvēki biznesa darīšanās. Patiesībā tieši uzņēmēji vēlas, lai viņu darbinieki brauktu ar elektroauto, tādējādi uzņēmumiem pašiem cenšoties sasniegt savus mērķus,” intervijā skaidro Šērs.

Hertz elektriskās mašīnas nodotas arī Uber un Lyft šoferu rīcībā, arī šajā lauciņā saglabājoties labam, stabilam pieprasījumam. Pamazām tiek piepildīti nomas saraksti arī Ziemassvētku un Jaunā gada brīvdienām, kas priecē Hertz vadību.

Viņš arī norāda, ka elektrisko mašīnu ekspluatācijas un apkopju izmaksas ir krietni mazākas nekā auto ar iekšdedzes dzinējiem. Hertz ietaupa aptuveni 40-50%, salīdzinot ar citiem modeļiem viņu autoparkā. Uzņēmums arī uzsācis sadarbību ar naftas pārstrādes uzņēmumu BP, lai nodrošinātu uzlādes vietas saviem klientiem ASV. Hertz plāni paredz, ka 2024. gada beigās 25% viņu autoparka ASV sastāvēs no elektriskajām mašīnām, šim īpatsvaram nākamajos gados palielinoties tālāk.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma