Reklāma

Tata Indijā prezentē elektroauto par 10 tūkstošiem dolāru

Jaunākie raksti

“Twitter” vairs nemēģinās apkarot Covid-19 dezinformāciju

Īlons Masks, kļūstot par "Twitter" vadītāju, cieši apņēmās platformā nodrošināt vārda brīvību. Šajā ziņā jau panākts ievērojams progress, atjaunojot...

Epson pārtrauks ražot lāzerprinterus

Japānā bāzētais Epson paziņojis, ka uzsāks pārtraukts lāzerprinteru ražošanu. Pilnībā no lāzerprinteriem Epson atteiksies līdz 2026. gadam. Ražotājs norāda,...

Bite pāriet no Huawei uz Ericsson tīkla aprīkojumu

Turpinot mobilo sakaru tīkla attīstības stratēģiju un investējot vairāk  nekā 70 miljonus eiro, IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite” šogad uzsācis...

“Wolt Drive” tagad nodrošinās ātru piegādi no “jebkura” veikala

"Wolt" piedāvā jaunu pakalpojumu - “Wolt Drive” jeb piegādi mazāk nekā stundas laikā tiešsaistē pasūtītām precēm. “Wolt Drive” būs...

Lancia pārdzims par elektroauto zīmolu

Kādreiz tik ļoti populārais itāļu auto zīmols Lancia atgriezīsies kā elektroauto ražotājs. Tiek pat solīts, ka pirmie Lancia elektroauto...

Eiropā elektroauto cenas saglabājas augstākas nekā auto ar iekšdedzes dzinējiem, līdz ar to jauna elektroauto iegāde daļai sabiedrības nav pa kabatai. Kamēr eiropiešu autoražotāji spriež par iespējām ražot lētākus elektroauto, Indijas autoražotājs Tata nācis klajā ar elektroauto Indijai, kas maksā 10 tūkstošus dolāru.

Tata šobrīd ir elektroauto līderis vienā no pasaules visapdzīvotākajām valstīm, taču uzņēmums šādā veidā cer piesaistīt vēl vairāk klientu, īpaši cilvēkus ar ne tik augstiem ienākumiem, kā arī mazāku pilsētu/lauku reģionu iedzīvotājus. Tata panākumu pamatā vietējā tirgū zināmā mērā ir arī Indijas valdības subsīdijas un augstie importa tarifi, kas ārzemju ražotāju mašīnas padara pārāk dārgas vietējo pirktspējas līmenim.

Indija ir pasaulē ceturtais lielākais auto tirgus. Jaunais modelis ir Tata Tiago elektriskā versija – šis modelis ar iekšdedzes dzinēju Indijā ir gana populāra izvēle. Tā sākumcena ir 10 370 dolāri. Tas ir par gandrīz pieciem tūkstošiem lētāk nekā nākamais lētākais indiešu elektroauto, kuru arī ražo Tata. Ārzemju mediji uzsver, ka absolūti rekordisti lētos elektroauto tik un tā joprojām ir ķīnieši, kas atsevišķus modeļus spēj piedāvāt pat zem 5 tūkstošu dolāru atzīmes, taču tos nosaukt par pilnvērtīgiem auto ir grūti.

Tata pārstāvji norāda, ka šī jaunā modeļa ekspluatācijas izmaksas būs aptuveni 1/7 daļa no iekšdedzes dzinēja modeļa izmaksām, tādējādi radot “interesantu piedāvājumu klientiem”. Uzņēmums norāda, ka zemāka cena nav pašmērķis, tāpēc auto tiks iekļautas visas pamata komforta un drošības palīgsistēmas.

Ar vienu uzlādi auto spēs nobraukt 250 kilometrus, bet pieejama versija ar 315 kilometru sniedzamību. Tata skaidro, ka šāda sniedzamība pamatota ar datiem – liela daļa līdzšinējo Tata elektroauto pircēju ar mašīnu dienā nobrauc ap 50 kilometriem, tāpēc nav nepieciešama tik liela baterija un ir iespējams samazināt cenu.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
29.09.2022 13:18

Labi, ka viņi domā par tiem, kas cietuši no kriptoziemas

Skābene
29.09.2022 13:53

Laba alternatīva VW E-Up!

hmmm :)
29.09.2022 15:20

intresanti, Lionels Messi piekrita brīvprātīgi reklāmai?

REALAIS
29.09.2022 16:15
Reply to  hmmm :)

Kāpēc lai kaut ko darītu no brīva prāta? Viņš ir Tata Starptautiskais vēstnieks no 2015. gada. Tur noteikti ir laba naudas summa, lai spētu viņu pievilināt.

Reklāma