Reklāma

Gāzes deficīta dēļ Volkswagen var nākties pārkārtot ražošanu Eiropā

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Turpinoties Krievijas uzsāktajam karam Ukrainā un Eiropas šantāžai ar energoresursiem, vācu autoražotājs Volkswagen var būt spiests pārkārtot ražošanu Eiropā. Kā zināms, Vācija ir viena no tām valstīm, kas visvairāk atkarīga no Krievijas gāzes piegādēm.

Volkswagen pārstāvji skaidro, ka šāda rīcība vairāk tiek uztverta kā risinājums vidējā termiņā, ja gāzes deficīts Eiropā ievelkas ilgāk par šo ziemu. Volkswagen koncerna gadījumā problēmas ir īpaši nepatīkamas, jo autokoncerna paspārnē esošajiem zīmoliem ir nozīmīgas rūpnīcas Vācijā, Čehijā un Slovākijā – valstīs, kas īpaši atkarīgas no krievu gāzes. Volkswagen gan ir arī rūpnīcas Eiropas dienvidos, kas nav tik ļoti atkarīgi no krievu gāzes.

Ja situācija kļūs kritiska, ražotāja plāni paredz daļu ražošanas pārcelt uz citām Volkswagen piederošajām rūpnīcām, kur nav nopietnu energoapgādes traucējumu risku. Tiesa, eksperti uzsver, ka pārcelt ražošanu citviet kaut vai uz laiku nebūs tik vienkārši – Volkswagen Vācijā vien nodarbina ap 300 tūkstošiem cilvēku, turklāt darbinieku arodbiedrībai ir liela ietekme uzraudzības padomē. Ja situācija nonāks tik tālu, ka rūpnīcas nevar strādāt ar pilnu jaudu, tad tas, visticamāk, nozīmēs mazāk saražotu mašīnu nevis konkrētu modeļu ražošanas pārcelšanu uz citām valstīm. Autoražotāja pārstāvji arī atraduši veidus, kā samazināt gāzes patēriņu savās rūpnīcās par vairāk nekā 10 procentiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma